eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa urządzeń dla Wydziału Budownictwa Politechniki Opolskiej, nr sprawy ZP/D/79/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-17

Opole: Dostawa urządzeń dla Wydziału Budownictwa Politechniki Opolskiej, nr sprawy ZP/D/79/2012
Numer ogłoszenia: 404438 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4498178 , 77 4498177, faks 77 4498180.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń dla Wydziału Budownictwa Politechniki Opolskiej, nr sprawy ZP/D/79/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu dla Wydziału Budownictwa zwanego dalej sprzętem. Część I Tabela 1 Komora zamrażalnicza do badania odporności betonu na cykliczne zamrażanie/odmrażanie w obecności soli odladzających - 1 kpl Tabela 2 Urządzenie do badania konsystencji mieszanki betonowej metodą opadu stożka - 1 kpl Część II Tabela 1 Urządzenie do oznaczania zmian objętościowych metodą Amslera - 1 kpl Część III Tabela 1 Liniowy czujnik przemieszczenia - 2 szt Część IV Tabela 1 Przetwornik ciśnienia do precyzyjnych pomiarów - 1 kpl Tabela 2 Przetwornik ciśnienia do precyzyjnych pomiarów - 1 kpl Część V Tabela 1 Transformatorowe przetworniki pomieszczeń liniowych - 4 kpl. Tabela 2 Transformatorowe przetworniki pomieszczeń liniowych - 2 kpl. Tabela 3 Transformatorowe przetworniki pomieszczeń liniowych - 2 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym dla część I załącznik nr 1a do SIWZ, część II załącznik nr 1b do SIWZ, część III załącznik nr 1c do SIWZ, część IV załącznik nr 1d do SIWZ, część V załącznik nr 1e do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, 2)dostawa na koszt wykonawcy; 3)instrukcje uruchamiania, obsługi i eksploatacji zespołów w języku polskim; 4)Miejsce dostawy i instalacji: a)Część I, II Wydział Budownictwa Katedra Inżynierii Materiałów Budowlanych ul. Ozimska 75 A, 45-370 Opole b) Część III Wydział Budownictwa Katedra Fizyki Materiałów ul. Katowicka 48, 45-061 Opole c) Część IV, V Wydział Budownictwa Katedra Konstrukcji Budowlanych i Inżynierskich ul. Katowicka 48, 45-061 Opole 5) Dostarczony sprzęt, po zainstalowaniu będzie gotowy do pracy, instalacja sprzętu dokonana będzie przez przedstawiciela Wykonawcy, 6) Instalacja sprzętu musi obejmować: - rozpakowanie i montaż sprzętu, - uruchomienie Sprzętu, - wykazanie poprawności działania wszystkich podzespołów, 7) Przeszkolenie 2 osób w ramach części I tabela. 1 8) Dostarczony sprzęt będzie posiadał: a) Część I tabela 1 - Certyfikat zgodności z normą PNK - CEN/TS 12390-9 b) Część I tabela 2 - Deklarację zgodności z normą PN-EN 12350-2:2009 c) Część II - Deklaracja zgodności z normą PN-B-06714-23:1984 Na żądanie zamawiającego wykonawca przy dostawie sprzętu przedstawi certyfikaty oraz deklaracje wyszczególnione w formularzu rzeczowo-cenowym. 9) Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wymagana gwarancja na Sprzęt - część I i II: minimum 24 m-ce, - część III, IV, V: minimum 12 m-ce, b) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c) Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dot. cz. I: min. 2 dostawy urządzeń podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto min. 24 000,00 zł, dot. cz. II: min. 2 dostawy urządzeń podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto min. 2 000,00 zł, dot. cz. III: min. 2 dostawy urządzeń podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto min. 10 000,00 zł, dot. cz. IV: min. 2 dostawy urządzeń podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto min. 3 000,00 zł, dot. cz. V: min. 2 dostawy urządzeń podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto min. 5 000,00 zł, Uwaga: Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część, musi się wykazać dwoma dostawami, każda o wartości wymaganej dla tej części, dla której wymagana wartość jest najwyższa, przy uwzględnieniu wymaganego rodzaju przedmiotu dostawy. Np. Składając ofertę na część I i VI musi się wykazać dwoma dostawami urządzeń podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia w danej części, każda o wartości brutto min. 24 000 zł. Składając ofertę na wszystkie części musi się wykazać dwoma dostawami urządzeń, każda o wartości brutto min. 24 000 zł. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie; a) wykazu dostaw dot. cz. I: min. 2 dostawy urządzeń podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto min. 24 000,00 zł, dot. cz. II: min. 2 dostawy urządzeń podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto min. 2 000,00 zł, dot. cz. III: min. 2 dostawy urządzeń podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto min. 10 000,00 zł, dot. cz. IV: min. 2 dostawy urządzeń podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto min. 3 000,00 zł, dot. cz. V: min. 2 dostawy urządzeń podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto min. 5 000,00 zł, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ, b)dokumentów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy, wg załącznika nr 5 do SIWZ, b) kalkulacja cenowa sporządzona w oparciu o wykazy rzeczowo-cenowe stanowiące załączniki do SIWZ c) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: w przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestrowym; d) jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub udowodnienia w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłożenie zawartych umów czy oświadczeń

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

10.1 Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 10.2 Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 10.3. 10.3 Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych Sprzętu jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych dostarczanego Sprzętu. b) Wydłużenie terminów realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 3.1 umowy, na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody Wykonawcy. c) Wydłużenie terminów realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 3.1 umowy, na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy. d) Skrócenie terminów realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 3.1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. e) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 2.1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. Zmiana taka nie może spowodować dostarczenia Sprzętu o gorszych parametrach technicznych niż przewidziane w wykazie rzeczowo - cenowym. f) Zmiany warunków serwisowych, o których mowa w § 6, są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy, g) Zmiany w zakresie warunków płatności są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy. h) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. i) Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. j) Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. k) W przypadku wystąpienia siły wyższej1 możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. l) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 10.4 Zmiany, o których mowa w ust. 10.3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 2.1 umowy. 10.5 Zmiany umowy, o których mowa w ust. 10.3, wymagają pozytywnej opinii osób, o których mowa w § 3 ust. 3.3 i 3.5 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 7, pokój 22, 45 - 758 Opole, ul. Prószkowska 76.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Opolska, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 7, pokój 22, 45 - 758 Opole, ul. Prószkowska 76.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu dla Wydziału Budownictwa zwanego dalej sprzętem. Część I Tabela 1 Komora zamrażalnicza do badania odporności betonu na cykliczne zamrażanie/odmrażanie w obecności soli odladzających - 1 kpl Tabela 2 Urządzenie do badania konsystencji mieszanki betonowej metodą opadu stożka - 1 kpl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym dla część I załącznik nr 1a do SIWZ, Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, 2)dostawa na koszt wykonawcy; 3)instrukcje uruchamiania, obsługi i eksploatacji zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy i instalacji: Wydział Budownictwa Katedra Inżynierii Materiałów Budowlanych ul. Ozimska 75 A, 45-370 Opole Dostarczony sprzęt, po zainstalowaniu będzie gotowy do pracy, instalacja sprzętu dokonana będzie przez przedstawiciela Wykonawcy, Instalacja sprzętu musi obejmować: - rozpakowanie i montaż sprzętu, - uruchomienie Sprzętu, - wykazanie poprawności działania wszystkich podzespołów, Przeszkolenie 2 osób w ramach części I tabela 1 Dostarczony sprzęt będzie posiadał: a)Część I tabela 1 - Certyfikat zgodności z normą PNK - CEN/TS 12390-9 b)Część I tabela 2 - Deklarację zgodności z normą PN-EN 12350-2:2009 Na żądanie zamawiającego wykonawca przy dostawie sprzętu przedstawi certyfikaty oraz deklaracje wyszczególnione w formularzu rzeczowo-cenowym. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wymagana gwarancja na Sprzęt minimum 24 m-ce, b) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c) Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw. Termin realizacji zamówienia: tabela 1 4 tygodnie od dnia zawarcia umowy tabela 2 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu dla Wydziału Budownictwa zwanego dalej sprzętem. Część II Tabela 1 Urządzenie do oznaczania zmian objętościowych metodą Amslera - 1 kpl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym dla część II załącznik nr 1b do SIWZ, Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, 2)dostawa na koszt wykonawcy; 3)instrukcje uruchamiania, obsługi i eksploatacji zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy i instalacji: Wydział Budownictwa Katedra Inżynierii Materiałów Budowlanych ul. Ozimska 75 A, 45-370 Opole Dostarczony sprzęt, po zainstalowaniu będzie gotowy do pracy, instalacja sprzętu dokonana będzie przez przedstawiciela Wykonawcy, Instalacja sprzętu musi obejmować: - rozpakowanie i montaż sprzętu, - uruchomienie Sprzętu, - wykazanie poprawności działania wszystkich podzespołów, Dostarczony sprzęt będzie posiadał: a) Deklaracja zgodności z normą PN-B-06714-23:1984 Na żądanie zamawiającego wykonawca przy dostawie sprzętu przedstawi certyfikaty oraz deklaracje wyszczególnione w formularzu rzeczowo-cenowym. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wymagana gwarancja na Sprzęt minimum 24 m-ce, b) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c) Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu dla Wydziału Budownictwa zwanego dalej sprzętem. Część III Tabela 1 Liniowy czujnik przemieszczenia - 2 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym dla część III załącznik nr 1c do SIWZ, Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, 2)dostawa na koszt wykonawcy; 3)instrukcje uruchamiania, obsługi i eksploatacji zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy i instalacji: Wydział Budownictwa Katedra Fizyki Materiałów ul. Katowicka 48, 45-061 Opole Dostarczony sprzęt, po zainstalowaniu będzie gotowy do pracy, instalacja sprzętu dokonana będzie przez przedstawiciela Wykonawcy, Instalacja sprzętu musi obejmować: - rozpakowanie i montaż sprzętu, - uruchomienie Sprzętu, - wykazanie poprawności działania wszystkich podzespołów, Wymagania dotyczące gwarancji: a)Wymagana gwarancja na Sprzęt: minimum 12 m-ce, b)Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c)Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu dla Wydziału Budownictwa zwanego dalej sprzętem. Część IV Tabela 1 Przetwornik ciśnienia do precyzyjnych pomiarów - 1 kpl Tabela 2 Przetwornik ciśnienia do precyzyjnych pomiarów - 1 kpl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym dla część IV załącznik nr 1d do SIWZ, Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, 2)dostawa na koszt wykonawcy; 3)instrukcje uruchamiania, obsługi i eksploatacji zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy i instalacji: Wydział Budownictwa Katedra Konstrukcji Budowlanych i Inżynierskich ul. Katowicka 48, 45-061 Opole Dostarczony sprzęt, po zainstalowaniu będzie gotowy do pracy, instalacja sprzętu dokonana będzie przez przedstawiciela Wykonawcy, Instalacja sprzętu musi obejmować: - rozpakowanie i montaż sprzętu, - uruchomienie Sprzętu, - wykazanie poprawności działania wszystkich podzespołów, Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wymagana gwarancja na Sprzęt minimum 12 m-ce, b) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c) Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu dla Wydziału Budownictwa zwanego dalej sprzętem. Część V Tabela 1 Transformatorowe przetworniki pomieszczeń liniowych - 4 kpl. Tabela 2 Transformatorowe przetworniki pomieszczeń liniowych - 2 kpl. Tabela 3 Transformatorowe przetworniki pomieszczeń liniowych - 2 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym dla część V załącznik nr 1e do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)sprzęt fabrycznie nowy, nieeksploatowany i niewadliwy, 2)dostawa na koszt wykonawcy; 3)instrukcje uruchamiania, obsługi i eksploatacji zespołów w języku polskim; Miejsce dostawy i instalacji: Wydział Budownictwa Katedra Konstrukcji Budowlanych i Inżynierskich ul. Katowicka 48, 45-061 Opole Dostarczony sprzęt, po zainstalowaniu będzie gotowy do pracy, instalacja sprzętu dokonana będzie przez przedstawiciela Wykonawcy, Instalacja sprzętu musi obejmować: - rozpakowanie i montaż sprzętu, - uruchomienie Sprzętu, - wykazanie poprawności działania wszystkich podzespołów, Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wymagana gwarancja na Sprzęt minimum 12 m-ce, b) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c) Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.