eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa materiałów eksploatacyjnych, sprzętu informatycznego, nośników informacji oraz akcesoriów komputerowych dla JW 4655.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Bydgoszcz: Dostawa materiałów eksploatacyjnych, sprzętu informatycznego, nośników informacji oraz akcesoriów komputerowych dla JW 4655.
Numer ogłoszenia: 404354 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3033 Bydgoszcz , ul. Szubińska 105, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3785385 lub 3785802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2blot.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych, sprzętu informatycznego, nośników informacji oraz akcesoriów komputerowych dla JW 4655..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów eksploatacyjnych, sprzętu informatycznego, nośników informacji oraz akcesoriów komputerowych dla JW 4655. w ilości i asortymencie określonym w zał. nr 3, 4, 5, do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia uprawnień Wykonawca musi: prowadzić działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia; 1.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ; b) wypełniony formularz cenowy - zał. nr 3, 4, 5, do SIWZ; c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie; Wykaz dokumentów zgodnie z rozporządzeniem Prezesa RM niezbędnych do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy dołączyć: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 3.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w Art. 22 ust. 1 ustawy - na zał. nr 1 do SIWZ; Oświadczenie składa każda osoba indywidualnie upoważniona do reprezentowania firmy. W przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum, spółka jawna, cywilna itp.) oświadczenie o spełnieniu warunków składa każdy wykonawca oddzielnie. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie dostawy będącej przedmiotem zamówienia należy do oferty dołączyć: 4.1. dokument oceny zdolności (certyfikat wydajności) oferowanych materiałów z normą ISO/IEC 19752 dla kaset monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają wyżej określonym normom. Zamawiający dopuszcza potwierdzenie ich spełnienia również przez producentów zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http./www.2 blot.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobierać ze strony internetowej http./www.2 blot.mil.pl oraz w siedzibie Zamawiającego w budynku nr 19, pokój nr 10 lub listownie na pisemną prośbę (fax 052 55 22 440).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie JW. 3033 w sekcji zamówień publicznych w budynku nr 19 pokój nr 10 do dnia 02.12.2009r. do godz. 900..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.01.2010.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla JW 4655.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla JW 4655 - zał. nr 3 i 4 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa nośników informacji oraz akcesoriów komputerowych dla JW 4655.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nośników informacji oraz akcesoriów komputerowych dla JW 4655 - zał. nr 5 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.43.00-1, 30.23.72.50-6, 30.23.21.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.