To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-09
Warszawa: Świadczenie usługi przekazywania świadczeń emerytalno-rentowych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR)
Numer ogłoszenia: 402586 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337432 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi przekazywania świadczeń emerytalno-rentowych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie przekazywania świadczeń emerytalno-rentowych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) do banków wskazanych przez świadczeniobiorców z terenu Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie i podległych Placówek Terenowych w Ciechanowie, Ostrołęce, Radomiu, Płocku i Siedlcach, zgodnie z wykazem i zapisem przekazanym za pośrednictwem systemu elektronicznego lub wykazem i zapisem na magnetycznym nośniku informacji o strukturze wymaganej przez VIDEOTEL. 2. Usługi będą wykonywane w następujących terminach płatności: a) do 10 dnia każdego miesiąca około 28 600 szt., b) do 15 dnia każdego miesiąca około 16 300 szt., c) do 20 dnia każdego miesiąca około 23 700 szt., d) do 25 dnia każdego miesiąca około 4 250 szt., 3. Zamawiający będzie przekazywał ze swojego konta środki pieniężne przeznaczone na realizację przelewów dla świadczeniobiorców, na wskazane przez Wykonawcę konto najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem płatności świadczeń emerytalno-rentowych. 4. Wykonawca dokona rozksięgowania środków na konta indywidualne świadczeniobiorców w najbliższej sesji rozliczeniowej (w tym samym lub najpóźniej w następnym dniu roboczym) po przekazaniu środków pieniężnych przez Zamawiającego na konto Wykonawcy. 5. Czynności określone w pkt 4 zostaną wykonane zgodnie z przekazanym Wykonawcy zbiorczym poleceniem przelewu sporządzonym w formie elektronicznej. 6. Polecenia przelewu będą przekazywane jednorazowo a w przypadku podziału na paczki - w paczce będzie minimum 2000 poleceń przelew. 7. W celu realizacji zamówienia Zamawiający nie przewiduje zakładania odrębnego rachunku u Wykonawcy. 8. Za zwroty świadczeń Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat. 9. Wykonawca na okres realizacji zamówienia, bezpłatnie dostarczy i zainstaluje na wskazanym serwerze w siedzibie Zamawiającego oprogramowanie służące do elektronicznego przekazywania zleceń płatniczych w wersji sieciowej zwane dalej systemem. 10. Instalacji oprogramowania dokona osoba upoważniona przez Wykonawcę w obecności informatyka Zamawiającego. 11. Wykonawca bezpłatnie przeszkoli w terminie wskazanym przez Zamawiającego osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu. 12. Wykonawca wdroży system niezwłocznie po podpisaniu umowy nie później niż w ciągu 10 dni od daty jej podpisania. 13. Wykonawca na własny koszt zapewni bieżącą aktualizację oprogramowania, jak również podjęcie czynności serwisowych w przypadku zdarzeń powodujących niewłaściwe działanie systemu. 14. W przypadku niewłaściwego działania systemu, Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 2 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego, podjąć wszelkie czynności powodujące przywrócenie go do prawidłowego działania. 15. W razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających elektroniczne przekazywanie plików, przekazanie nastąpi w postaci elektronicznych nośników informacji (płyta CD, pendrive). 16. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia w formie zbioru danych zapisanych na elektronicznych nośnikach informacji, Wykonawca zagwarantuje bezpieczny zapis zbioru danych (zaszyfrowanie) na elektronicznym nośniku informacji. 17. Wykonawca lub upoważniony do tego pracownik Wykonawcy, będzie odbierał osobiście powyższe dokumenty własnym transportem z siedziby a) OR KRUS w Warszawie przy ul. Mińskiej 25, b) PT KRUS w Ciechanowie przy ul. Sienkiewicza 81, c) PT KRUS w Ostrołęce przy ul. Kuklińskiego 3, d) PT KRUS w Radomiu przy ul. Narutowicza 11/13, e) PT KRUS w Płocku przy ul. Otolińskiej 25, f) PT KRUS w Siedlcach przy ul. Brzeskiej 39, za pokwitowaniem, na 4 dni przed datą wypłaty świadczeń, na podstawie informacji przekazanej telefonicznie, faksem lub e-mailem dla świadczeniobiorców wskazanych przez w/w OR i PT KRUS 18. Liczbę świadczeniobiorców, którym Wykonawca będzie przekazywał należności na konta bankowe ustala się na około średnio 72 850 osób miesięcznie. Liczba ta może ulegać zmianom w zależności od zmiany liczby świadczeniobiorców Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MBANK SPÓŁKA AKCYJNA, ul. Senatorska 18, 00-950 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 157356,00
Oferta z najniższą ceną: 157356,00 / Oferta z najwyższą ceną: 209808,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie robót remontowych w klatkach schodowych budynku nr 6 na osiedlu Wieniawskiego w Lublińcu, wraz z wymianą bram wejściowych do budynku oraz malowaniem i naprawą 18 szt. bram garażowych
- Kompleksowa organizacja trzech przedsięwzięć artystyczno-kulturalnych tj. Koncert Powstańczy, Koncert w ramach Wolskiej Jesieni Kultury oraz Koncert Kolęd - numer postępowania: 52/ZP/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie cieku Wapienickiego w km 6+120 - 6+570 w m. Mazańcowice gm. Jasienica
- Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem i remontem garaży na terenie Oddziału Otwock
- DZP.261.37.2025 - dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Grudziądzkiego w okresie 3 lat
- Wykonywanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Międzyrzeckiego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01 września 2025 r. do 31 sierpnia 2029 r.
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego pojazdu specjalistycznego typu "Śmieciarka"
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.