Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Łódź: Ddostawa sprzętu biurowego, papieru, tektury oraz wyrobów z papieru i tektury dla Rejonu w Sieradzu
Numer ogłoszenia: 40246 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi , ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, faks (042) 6622377, 6622337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ddostawa sprzętu biurowego, papieru, tektury oraz wyrobów z papieru i tektury dla Rejonu w Sieradzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dotawa artukułow biurowych t.j. :,papier ,wyroby z papieru i tektury,tusze do drukarek i inne atrykuly biurowe - ilość poszczególnych asortymentów określona według podanych w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.61.20.00 - Tusz kreślarski 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.1. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ, tj: - spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Jest dystrybutorem artykułów biurowych , działa na rynku min.1 rok, wykonawca powinien dysponować własnymi środkami transportu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Formularz Oferty - podpisany przez osobę umocowaną, 1.2. Wyceniony Formularz Wyceny 1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.4. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i finansowej oraz technicznej Wykonawcy - oryginały bądź kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy: , (1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (2) pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy dla Wykonawców występujących wspólnie, (3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Pzp (4) oświadczenie lub zaświadczenie o posiadaniu aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (5) oświadczenie lub zaświadczenie o posiadaniu aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (6) oświadczenie lub zaświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia wydanego przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (7) oświadczenie lub zaświadczenie o posiadaniu wydanego z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ubezpieczeń społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8).Są dystrybutorami artykułów biurowych , działają na rynku min.1 rok oraz dysponują własnymi środkami transportu. 9).Posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający ze wykonawca jes ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 10 000,00 PLN 1.5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.4 (1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.6. Jeżeli załączona kserokopia któregoś z wymaganych wyżej dokumentów będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcy oryginału dokumentu lub jego notarialnie potwierdzonej kopii. W przypadku dołączania do Oferty pełnomocnictwa, winno być ono opatrzone znaczkami opłaty skarbowej w obowiązującej wysokości, pod rygorem wykluczenia z postępowania. 1.7. W przypadku zastrzegania jawności jakichkolwiek dokumentów zaleca się złożenie Oferty w 2 tomach: - tom I - powinien zawierać Formularz Oferty; dodatkowo należy w nim zamieścić informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - tom II - powinien zawierać dokumenty, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzeżenie Wykonawca w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Obydwa tomy powinny zawierać łącznie dokumenty określone w niniejszym rozdziale. Brak zastrzeżenia Wykonawcy w odniesieniu do informacji, o których mowa powyżej, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania lub złożenie Oferty w jednym tomie będzie skutkować przyjęciem przez Zamawiającego, że treść Oferty, wszelkich oświadczeń i zaświadczeń składanych przez Wykonawcy jest jawna i może zostać udostępniona innym uczestnikom postępowania. 2. Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant spółki. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty. 4. SIWZ zawiera poniżej wymienione dokumenty: Rozdział 1: Formularz Oferty Rozdział 2: Instrukcję dla Wykonawców Rozdział 3: Kosztorys ofertowy Dokumenty Rozdziału 1, 3 oraz załączniki do Rozdziału 2 powinny zostać wypełnione przez Wykonawców bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Formularzu Oferty bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawców. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on (nie dotyczy). Jeżeli na stronach załączników zabraknie miejsca należy dołączyć dodatkowe strony. Oferta powinna być złożona w 1 egzemplarzu w postaci trwale spiętej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: S. I. W. Z. można uzyskać nieodpłatnie w Rejonie w Sieradzu adres 98 200 Sieradz ul.Wojska Polskiego 13 lub na stronie internewtowej : www.gddkia.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: oferty należy złożyć w w/w terminie w sekretariacie Rejonu w Sieradzu adres : 98 200 Sieradz ul.Wojska Polskiego 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz tonerów dla CUS w Czechowicach-Dziedzicach
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
więcej: Tusz kreślarski »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





