eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągWynajem maszyn z obsługą operatorską do prowadzenia robót w związku z codzienną eksploatacją składowiska odpadów w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Elbląg: Wynajem maszyn z obsługą operatorską do prowadzenia robót w związku z codzienną eksploatacją składowiska odpadów w Elblągu
Numer ogłoszenia: 402134 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o w Elblągu , ul. Szańcowa 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2361225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.elblag.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem maszyn z obsługą operatorską do prowadzenia robót w związku z codzienną eksploatacją składowiska odpadów w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn typu: ładowarka, spycharka, wywrotka wraz z obsługą operatorską do prowadzenia codziennych prac na terenie składowiska odpadów przy ul. Mazurskiej 42 w Elblągu. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia wraz z wymogami technicznymi i ilością godzin pracy poszczególnych maszyn opisano w części III SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub posiadać zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania. W celu spełnienia niniejszego warunku wykonawca powinien wykazać przede wszystkim: W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca winien wykazać się: a) posiadaniem odpowiedniego sprzętu: - dla części I - ładowarki, - dla części II - spycharki, o następujących parametrach: masa min. 8 300 kg, długość lemiesza min. 3 000 mm, szer. gąsienicy min. 400 mm - dla części III - wywrotki. b) wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, licząc od daty upływu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usług podobnych do niniejszego zamówienia. Przez usługę podobną należy rozumieć: - dla części I i II - prace przy kształtowaniu skarp, nasypów lub prace przy eksploatacji składowiska, - dla części III - nie dotyczy (Wykonawca nie ma obowiązku wykazywania się realizacją usług podobnych). 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) wykaz urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, które posiada Wykonawca. e) wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo.elblag.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadów sp. z o.o., ul. Szańcowa 1, 82-300 Elbląg, pok 203.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów sp. z o.o., ul. Szańcowa 1, 82-300 Elbląg, pok 203.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ładowarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - czyszczeniu, przemieszczaniu z placu do boksu i ładowaniu stłuczki szklanej, - przewozie odpadów wysegregowanych w czasie procesu wtórnej selekcji, - załadunku makulatury, złomu, opon i innych materiałów, - pracach ziemnych przy tworzeniu warstw przesypowych i skarp na kwaterach kopca bioenergetycznego oraz na kwaterze balastu, - budowie dróg technologicznych, - pomocy w eksploatacji kwatery odpadów wielkogabarytowych. ilość godzin - 2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: spychacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - przemieszczaniu odpadów komunalnych poza obszar placu manewrowego na składowisku odpadów oraz plantowanie odpadów, - pracach ziemnych przy kształtowaniu warstw przesypowych oraz warstw rekultywacyjnych składowiska odpadów. - inne prace związane z przemieszczaniem odpadów na kwaterach składowiska liczba godzin - 2184.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wywrotka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - przewozie piasku, ziemi, niezbędnych do prowadzenia obsypki na czynnych kwaterach składowiska, - transporcie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów - na terenie Elbląga, - przewozie materiałów niezbędnych przy eksploatacji składowiska. liczba godzin - 1520.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.