eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWykonanie i dostawa materiałów informacyjno - szkoleniowych oraz materiałów dla uczestników usług doradczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-09

Zielona Góra: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - szkoleniowych oraz materiałów dla uczestników usług doradczych
Numer ogłoszenia: 402006 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353198 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, faks 068 4565404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - szkoleniowych oraz materiałów dla uczestników usług doradczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - szkoleniowych oraz materiałów dla uczestników usług doradczych - zwanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia materiałami informacyjno - szkoleniowymi, w ramach projektu systemowego pt.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący integralną część SIWZ. 3. Wykonawca opracuje projekty oraz projekty graficzne materiałów informacyjno - szkoleniowych w przypadkach wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy materiały informacyjno - szkoleniowe określone w pkt 1 w ciągu miesiąca od dnia zawarcia umowy w miejsce wskazane przez zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy przedłoSyć do akceptacji zamawiającego: 5.1. Projekty nadruków graficznych materiałów promocyjnych; 5.2. Miejsce umieszczenia logotypów. 6. Wykonawca oznaczy materiały informacyjno - szkoleniowe w sposób określony w załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na określone w załączniku nr 5 do SIWZ materiały informacyjno - szkoleniowe (pendrive, roll-up) na okres wskazany w załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Ilości materiałów informacyjno-szkoleniowych (szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ): Długopis aluminiowy 800 szt., Teczki konferencyjne 800 szt., Plakaty 200 szt., Roll-up dwustronny 3 szt., Brulion format A-4 800 szt., Pendrive 750 szt., Pendrive 20 szt., Kubek 750 szt., podgrzewacz do kubków 50 szt., Zestaw do kawy 3 zestawy, FiliSanka ze spodkiem 200 szt., Bluzy polarowe 140 szt., Koszulki T-shirt (damskie) 65 szt., Koszulka polo- męskie 50 szt., Wizytownik 60 szt., Torba lniana 60 szt.,Torba na dokumenty 60 szt., Segregator 80 szt., Kubek termiczny 65 szt., Podkładka Selowa z ruchomą podkładką pod mysz i nadgarstek 50 szt., Komplet piśmienniczy 60 szt., Kurtka przeciw deszczowa 75 szt., Długopis aluminiowy 600 szt., Brulion 600 szt., Teczka 600 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JOCKER studio Spółka Jawna T. Maksym, J. Trompeter-Maksym, ul. Darasza 5, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104918,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103130,14

  • Oferta z najniższą ceną: 103130,14 / Oferta z najwyższą ceną: 135262,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.