eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczdocieplenie ścian zewnętrznych podłużnych budynku styropianem gr. 12 cm wraz z malowaniem elewacji oraz wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych i remontowych w zamieszkałym budynku mieszkalnym przy ul. Przodowników Pracy 5 w Bydgoszczy, będącego wła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-08

POZYCJA 40186

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: docieplenie ścian zewnętrznych podłużnych budynku styropianem gr. 12 cm wraz z malowaniem elewacji oraz wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych i remontowych w zamieszkałym budynku mieszkalnym przy ul. Przodowników Pracy 5 w Bydgoszczy, będącego własnością Wspólnoty Mieszkaniowej, wg projektu budowlanego opracowanego przez firmę - Piotr Sulecki - Usługi Projektowania Architektonicznego i Inżynierii oraz Doradztwa Technicznego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., do kontaktów: Marek Mazurowski, ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, fax 052 3481607, e-mail: zamowieniapubliczne@adm.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.adm.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: spólka prawa handlowego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: docieplenie ścian zewnętrznych podłużnych budynku styropianem gr. 12 cm wraz z malowaniem elewacji oraz wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych i remontowych w zamieszkałym budynku mieszkalnym przy ul. Przodowników Pracy 5 w Bydgoszczy, będącego własnością Wspólnoty Mieszkaniowej, wg projektu budowlanego opracowanego przez firmę - Piotr Sulecki - Usługi Projektowania Architektonicznego i Inżynierii oraz Doradztwa Technicznego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek mieszkalny przy ul. Przodowników Pracy 5 w Bydgoszczy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Docieplenie ścian zewnętrznych podłużnych budynku styropianem gr. 12 cm wraz z malowaniem elewacji oraz wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych i remontowych w zamieszkałym budynku mieszkalnym przy ul. Przodowników Pracy 5 w Bydgoszczy, będącego własnością Wspólnoty Mieszkaniowej, wg projektu budowlanego opracowanego przez firmę - Piotr Sulecki - Usługi Projektowania Architektonicznego i Inżynierii oraz Doradztwa Technicznego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Dowód wniesiena wadium; 3) Informacje potwierdzające doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymagania minimalne - wykonawca powinien wykazać się wykonaniem docieplenia ścian 3 budynków z podaniem nazwy zastosowanego systemu docieplenia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 4)Informacja kadrowa - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagania minimalne: - min. 20 osób na stanowiskach roboczych: murarz, tynkarz, malarz, - kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej i uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (ksero) 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8)Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy o zamówieniach publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9)Oświadczenie wykonawcy, czy zamierza wykonać prace własnymi siłami, czy też przy udziale podwykonawców. Jeżeli tak to należy wówczas załączyć do oferty listę podwykonawców oraz grupę robót, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 10)Oświadczenie wykonawcy, że nie będzie wprowadzał w trakcie realizacji prac żadnych zmian materiałowych w stosunku do zaproponowanych w ofercie przetargowej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac według przedmiaru robót, projektu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych: 1)docieplenie ścian zewnętrznych podłużnych budynku styropianem gr. 12cm wraz zmalowaniem elewacji, osadzeniem kratek wentylacyjnych, listew cokołowych, listew 2)narożnikowych z siatką, wykonaniem napisów 3)docieplenie części cokołowej budynku ścian podłużnych i szczytowych powyżej nadproży okien piwnicznych 4)docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych styropianem gr. 2cm wraz z malowaniem elewacji 5)wyrównanie powierzchni cokołu, gzymsu, murków przy zejściach do piwnic wraz z przyklejeniem warstwy siatki zbrojącej do dociepleń wraz z malowaniem 6)remont posadzek balkonowych wraz z opierzeniami, balustradami i wykonaniem izolacji z papy termozgrzewalnej 7)wyrównanie powierzchni płyt balkonowych klejem wraz z ochroną narożników wypukłych kątownikiem z siatką 8)wymiana płyt osłonowych balustrad na płyty poliwęglanowe gr. 12mm w ramkach aluminiowych wraz z niezbędną naprawą istniejących i uzupełnieniem brakujących prętów balustrad z ich oczyszczeniem, zaminiowaniem i pomalowaniem 9)wykonanie opaski szer. 60cm z kostki betonowej, wokół budynku wraz z obrzeżem betonowym 10)remont rynien wraz z malowaniem 11)wymiana rur spustowych wraz z malowaniem oraz przeczyszczeniem poziomów kanalizacyjnych 12)wymiana obróbek blacharskich 13)wymiana parapetów okien kondygnacji nadziemnych i piwnic na stalowe powlekane wymiana przewodów instalacji odgromowej 14)opalenie farby ze stolarki okiennej piwnic wraz z malowaniem farbami olejnymi wymiana drzwi wejściowych do budynku na dwuskrzydłowe, aluminiowe z przekładką termiczną oraz dorobieniem kluczy (po 1 szt. na lokal mieszkalny) 15)wyrównanie powierzchni ścian wiatrołapów wejściowych wraz z tynkowaniem i malowaniem oraz okładziną z tynku mozaikowego, wymiana opierzeń, rur spustowych i izolacji z papy termozgrzewalnej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2Pzp. 2)Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty 3)Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4)Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy będzie dokonywał oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oferta złożona wg formularza ofertowego. 2)Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)Kosztorys ofertowy. 4)Dowód wniesienia wadium. 5)Informacje potwierdzające doświadczenie zawodowe- wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymagania minimalne - wykonawca powinien wykazać się wykonaniem docieplenia ścian 3 budynków z podaniem nazwy zastosowanego systemu docieplenia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg tabeli. Należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6)Informacja kadrowa - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg tabeli. Wymagania minimalne: - min. 20 osób na stanowiskach roboczych: murarz, tynkarz, malarz, - kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej i uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (ksero) 7)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10)Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy o zamówieniach publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11)Dokument dopuszczający zaproponowany system docieplenia budynku do stosowania w budownictwie zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego (podać ponadto nazwę i adres producenta), 12)Oświadczenie wykonawcy, czy zamierza wykonać prace własnymi siłami, czy też przy udziale podwykonawców. Jeżeli tak to należy wówczas załączyć do oferty listę podwykonawców oraz grupę robót, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 13)Oświadczenie wykonawcy, że nie będzie wprowadzał w trakcie realizacji prac żadnych zmian materiałowych w stosunku do zaproponowanych w ofercie przetargowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adm.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.09.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiajacego, sala K. Szymanowskiego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.