eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówOchrona obiektów pocztowych przez grupy interwencyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Kraków: Ochrona obiektów pocztowych przez grupy interwencyjne
Numer ogłoszenia: 401642 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów pocztowych przez grupy interwencyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi ochrony osób i mienia w formie gotowości do interwencji oraz bezpośredniej interwencji załogi grupy interwencyjnej, po otrzymaniu powiadomienia o konieczności jej wykonania; 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: a) Część nr 1: ochrona obiektów pocztowych przez grupy interwencyjne dla niżej wymienionych obiektów: - Obiekt Poczta Polska S.A., 38-200 Jasło, ul. 3-go Maja 4; - Obiekt Poczta Polska S.A., 36-200 Brzozów, ul. Mickiewicza 12; - Obiekt Poczta Polska S.A., 37 - 500 Jarosław, ul. Jana Pawła II 10; - Obiekt Poczta Polska S.A., 37 - 600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 3; - Obiekt Poczta Polska S.A., 39 - 300 Mielec ul. Jadernych 2; - Obiekt Poczta Polska S.A., 38 - 500 Sanok , ul. Kościuszki 26. b) Część nr 2: ochrona obiektów pocztowych przez grupy interwencyjne dla niżej wymienionych obiektów: - Obiekt Poczta Polska S.A., 32 - 400 Myślenice, ul. Matejki 1; - Obiekt Poczta Polska S.A., 32 - 300 Olkusz, ul. K. Wielkiego 58 a; - Obiekt Poczta Polska S.A., 32 - 500 Chrzanów, ul. Piłsudskiego 2 a; - Obiekt Poczta Polska S.A., 34 - 100 Wadowice, ul. Lwowska 11; - Obiekt Poczta Polska S.A., 38 - 300 Gorlice, ul. Jagiełły 4. 3) Bezpośrednia interwencja załogi grupy interwencyjnej rozumieć należy jako: a) dojazd do obiektu, po otrzymaniu powiadomienia o konieczności jej wykonania od operatora SMA; b) podjęcie stosownych do okoliczności działań w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa osób i mienia znajdującego się w chronionym obiekcie, a w szczególności w sytuacjach wskazujących na: - kradzież lub zabór mienia w wyniku włamania, napadu, rabunku, - próbę zagarnięcia mienia, - wystąpienie innych zagrożeń, np., energetycznych, gazowych, wybuch pożaru itp. 4) Przekazanie sygnału od operatora SMA informujacego o konieczności przeprowadzenia interwencji przez załogę grupy interwencyjnej Wykonawcy odbywać się będzie drogą telefoniczną na numer wskazany przez Wykonawcę; 5) Wykonawca przez 7 dni w tygodniu przez okres 24 godzin zobowiązany jest do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, a w przypadku odebrania sygnału przeprowadzenia interwencji, do niezwłocznego podjęcia dopuszczalnych prawem czynności ochronnych przez załogę grupy interwencyjnej, a w szczególności do: a) ujęcia sprawcy i oddania go w ręce Policji; b) poinformowania operatora SMA o dokonanych ustaleniach na miejscu zdarzenia; c) zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia Policji oraz przedstawiciela Zamawiającego; d) podjęcia działań celem przeciwdziałania powstaniu strat lub ograniczenia skutków i następstw zdarzeń nadzwyczajnych, w szczególności włamania, napadu, zagrożeń energetycznych, gazowych, wybuchu ładunku oraz pożaru; e) przekazanie informacji ze zdarzenia operatorowi SMA. 6) Po dotarciu do obiektu, z którego napłynął sygnał, załoga grupy interwencyjnej oprócz podjęcia czynności wymienionych powyżej obejmuje ochroną obiekt do czasu przybycia Policji oraz przedstawiciela Zamawiającego; 7) Wszelkie działania pracowników Wykonawcy, po otrzymaniu informacji o podjęciu interwencji, przekazane przez operatora SMA podejmowane będą bez opóźnień, a załoga grupy interwencyjnej uda się na wskazane miejsce najkrótszą możliwą drogą, przy czym czas dojazdu do obiektu nie może przekroczyć 20 minut od chwili otrzymania zgłoszenia od operatora SMA; 8) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości chronionych obiektów w przypadku wystąpienia zmian organizacyjnych u Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia Zmniejszenie ilości chronionych obiektów nie może być większe niż 20 % ogólnej liczby chronionych obiektów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnieisienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzi, że posiada stosowne uprawnienia do wykonywania działalności związanej z ochroną osób i mienia. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r., o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114, poz. 740 z późn. zmianami).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże się, że dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia co najmniej: 2 osobami, odpowiedzialnymi za świadczenie usług w każdym z wyszczególnionych obiektów, posiadającymi wymagane uprawnienia, tj. licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia. UWAGA: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien dla każdego obiektu zapewnić co najmniej 2 licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający żąda: sporządzenia, podpisania i przedłożenia wraz z ofertą wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług w każdym z wymienionych obiektów, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5A (dla części nr 1) i 5B (dla części nr 2) do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 10.000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych) jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na jedną część (część nr 1 lub część nr 2) lub co najmniej 20.000,00 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych) jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na obydwie części (część nr 1 i część nr 2). W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z dokumentu powinno wynikać, że ubezpieczeniem objęte są usługi związane z ochroną mienia i osób. Dokument musi być ważny w dniu, w którym upływa termin składania ofert. W przypadku dokumentu ubezpieczeniowego, w którym kwota ubezpieczenia wyrażona jest w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN przyjmując do przeliczeń średni kurs NBP danej waluty z dnia, w którym upływa termin składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), formularze kalkulacji ceny ofertowej dla poszczególnych części zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POCZTA POLSKA S.A. CENTRUM INFRASTRUKTURY Oddział Regionalny w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9, III piętro, pok. nr 318C.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:30, miejsce: POCZTA POLSKA S.A. CENTRUM INFRASTRUKTURY Oddział Regionalny w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9, III piętro, pok. nr 318C.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona obiektów pocztowych przez grupy interwencyjne (Jasło, Brzozów, Jarosław, Lubaczów, Mielec, Sanok).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Obiekt Poczta Polska S.A., 38-200 Jasło, ul. 3-go Maja 4; - Obiekt Poczta Polska S.A., 36-200 Brzozów, ul. Mickiewicza 12; - Obiekt Poczta Polska S.A., 37 - 500 Jarosław, ul. Jana Pawła II 10; - Obiekt Poczta Polska S.A., 37 - 600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 3; - Obiekt Poczta Polska S.A., 39 - 300 Mielec ul. Jadernych 2; - Obiekt Poczta Polska S.A., 38 - 500 Sanok , ul. Kościuszki 26..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona obiektów pocztowych przez grupy interwencyjne (Myślenice, Olkusz, Chrzanów, Wadowice, Gorlice).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Obiekt Poczta Polska S.A., 32 - 400 Myślenice, ul. Matejki 1; - Obiekt Poczta Polska S.A., 32 - 300 Olkusz, ul. K. Wielkiego 58 a; - Obiekt Poczta Polska S.A., 32 - 500 Chrzanów, ul. Piłsudskiego 2 a; - Obiekt Poczta Polska S.A., 34 - 100 Wadowice, ul. Lwowska 11; - Obiekt Poczta Polska S.A., 38 - 300 Gorlice, ul. Jagiełły 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.