eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu RTV, AGD, oraz aparatów telefonicznych i faksów do wskazanych jednostek oświaty

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Wrocław: Dostawa sprzętu RTV, AGD, oraz aparatów telefonicznych i faksów do wskazanych jednostek oświaty
Numer ogłoszenia: 401630 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321314 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu RTV, AGD, oraz aparatów telefonicznych i faksów do wskazanych jednostek oświaty.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu RTV, AGD oraz aparatów telefonicznych i faksów wraz z instalacją i konfiguracją oraz świadczeniem serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji, do wskazanych jednostek oświaty. Zamówienie podzielone zostało na cztery części/zadania: Część/Zadanie nr 1: dostawa sprzętu RTV (radiomagnetofony, odtwarzacze DVD, telewizory, uchwyty na telewizory, mikrofon z głośnikiem,aparat fotograficzny), Część/Zadanie nr 2: dostawa sprzętu AGD (odkurzacze, pralki, żelazka, czajniki), Część/Zadanie nr 3: dostawa aparatów telefonicznych i faksów 1. Wszystkie dostarczane przedmioty zamówienia będą fabrycznie nowe, wyprodukowane od 2011 roku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w oryginalnym opakowaniu. 2. Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka przedmiotu zamówienia określona została w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zamówień składanych przez dyrektora jednostki oświaty faksem lub emailem w terminie do 10 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia. 4. O gotowości dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić dyrektora jednostki oświatowej w formie pisemnej, e-mailem lub faxem z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 5. Wykonawca dostarczy każdą partię własnym transportem i na własne ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. Dostawa może również obejmować tylko jedną sztukę przedmiotu zamówienia. 6. Wydanie i odbiór przedmiotu zamówienia następować będzie w budynkach jednostek oświatowych, w godzinach od 8.00 do 16.00. Dyrektor jednostki oświatowej lub osoba przez niego upoważniona wskaże pomieszczenia, do których należy dostarczyć, ustawić i skonfigurować wg wskazań przedmiot umowy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia posiadający wszystkie wymagane przepisami polskiego prawa normy, atesty, świadectwa i certyfikaty jakości i bezpieczeństwa oraz certyfikaty CE. Wymagane dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie załączyć przy dostawie przedmiotu umowy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji, dla każdej jednostki oświaty gdzie dostarczony będzie przedmiot zamówienia. 9. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania przedmiotu umowy w obecności dyrektora jednostki oświaty. 10. Sprzęt dostarczony zostanie wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia pracy na stanowisku, w szczególności z kablami przyłączeniowymi do sieci elektrycznej. 11.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia, rozładowania, wniesienia, rozpakowania, montażu, ustawienia, podłączenia i skonfigurowania przedmiotu zamówienia we wskazanym przez dyrektora jednostki oświaty lub osobę przez niego upoważnioną miejscu, w ilościach i rodzajach asortymentu określonych w załączniku nr 5.1 - 5.3. 12. Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecznego przekazania i podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 13. Protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i dyrektora jednostki oświaty stwierdza kompletność, poprawność i zgodność dostawy oraz instalacji z zamówieniem. 14. Podpisanie protokołu, o którym mowa w punkcie 13 i odbiór sprzętu w ramach dostawy nie pozbawia Zamawiającego prawa do zgłaszania reklamacji z tytułu jego jakości. Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących jakości dostarczonych przedmiotów zamówienia za pomocą pism, faksu lub poczty elektronicznej, które to formy są wiążące dla Wykonawcy. 15. W przypadku otrzymania przedmiotu zamówienia złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie, do 7 dnia roboczego od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru przedmiotu zamówienia bez wad. 16. W okresie serwisu gwarancyjnego Wykonawca będzie świadczyć nieodpłatnie serwis dostarczonego sprzętu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa sprzętu RTV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 WrocłaW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25817,70

  • Oferta z najniższą ceną: 25817,70 / Oferta z najwyższą ceną: 27837,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: dostawa sprzętu AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10701,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10701,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11174,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: dostawa aparatów telefonicznych i faksów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bera Telecom Witold Łankin, Pełczyce k/Wrocławia ul. Kalinowa 7, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2660,49

  • Oferta z najniższą ceną: 2660,49 / Oferta z najwyższą ceną: 2952,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.