Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Olkusz: Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Olkuszu
Numer ogłoszenia: 401104 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Olkuszu , ul. Króla Kazimierza Wielkiego 45, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0-32 6413985, faks 0-32 6413986.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Olkuszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Olkuszu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. w tym: 1. dysponują lub będą dysponować co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (osoby sprzątające) posiadającymi aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności 2. posiadają aktualną (ważną na dzień składania ofert) polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności na łączną wartość nie mniejszą niż 400.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Ocena zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ (wykonawcy występujący wspólnie, odpowiednio zał. nr 4a i 4b), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie i wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie od właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert (jeśli dotyczy) 5. aktualną informację w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert, 6. wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wzór załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli wykonawca oświadczy, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 7. aktualną (ważną na dzień składania ofert) polisę ubezpieczeniową Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na łączną wartość nie mniejszą niż 400.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olkusz.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Olkuszu, ul. Króla Kazimierza Wielkiego 45, 32-300 Olkusz, parter, pok. A-46.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Olkuszu - Oddział Finansowy, ul. Króla Kazimierza Wielkiego 45, 32-300 Olkusz, parter, pok. A-7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Dostawa podręczników, materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz akcesoriów komputerowych dla uczniów szkół zawodowych Powiatu Olkuskiego.
- Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 9 im. im. ppłk. pilota Stanisława Skarżyńskiego w okresie od stycznia do grudnia 2026 roku
- Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu jednodaniowego gorącego posiłku dla osób, którym przyznano taka formę pomocy.
- Świadczenie usługi schronienia w postaci miejsca w schronisku z terenu miasta i gminy Olkusz etap 1
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Olkuszu wraz z przyległym terenem
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych"
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń lokali użytkowanych przez Krakowskie Centrum Seniora, os. Szkolne 20 w 2026 r.
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków w Ostródzie i Morągu
- Świadczenie usługi utrzymanie czystości i porządku na terenie obiektów Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Warszawie
- Usługi kompleksowego sprzątania budynku Zespołu Szkól nr 7 im. Szczepana Bońkowskiego zlokalizowanego przy ulicy Chłodnej 36/46 w Warszawie w 2026
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach biurowych IPN Oddział w Lublinie oraz Delegatury IPN w Radomiu oraz terenów zewnętrznych
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





