Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Kamionka: Bankowa obsługa budżetu Gminy Kamionka wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
Numer ogłoszenia: 400648 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kamionce , ul. Lubartowska 1, 21-132 Kamionka, woj. lubelskie, tel. 081 8527039, faks 081 8527058.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionka.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Kamionka wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pod nazwą Bankowa obsługa budżetu Gminy Kamionka wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Otwarcia 25 sztuk rachunków Gminy i podległych jednostek organizacyjnych Są to rachunki bieżące i rachunki pomocnicze. Bank zobowiązany jest do otwarcia innych rachunków, wynikających z przepisów prawa, których konieczność otwarcia zaistnieje w trakcie trwania umowy. 2.Prowadzenia 10 sztuk rachunków bieżących. 3.Prowadzenia 15 sztuk rachunków pomocniczych. 4.Przekazywania informacji na hasło o saldach i innych operacjach na rachunkach w 9 jednostkach organizacyjnych gminy. 5.Przyjmowania wpłat gotówkowych. 6.Realizacji wypłat gotówkowych 7.Sprzedaży blankietów czekowych 8.Instalacji i szkoleniu w systemie bankowości elektronicznej 9.Abonament za korzystanie z sytemu bankowości elektronicznej 10.Realizacji przelewów wewnętrznych (w banku obsługującym budżet), w systemie bankowości elektronicznej 11.Realizacji przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej 12.Sporządzania duplikatów dokumentów, stanowiących załącznik do wyciągu 13.Przelew w formie papierowej wewnętrzny i zewnętrzny składany w sytuacjach incydentalnych. 14.Przyjmowania wpłat podatków i opłat lokalnych, dokonywanych przez podatników w kasach banku Wpłaty podatków i opłat lokalnych mogą być dokonywane przez podatników w różny sposób, przelewem ze swojego bankowego rachunku osobistego, na poczcie, w kasie Gminy itp., lub w kasie banku obsługującego budżet Gminy. W związku z powyższym nie można dokładnie stwierdzić, ilu podatników zapłaci podatek, lub opłatę w kasie banku obsługującego budżet Gminy. 15.Zasilania przez bank prowadzący bankową obsługę budżetu podręcznej kasy gminy / powiatu i odprowadzania nadmiaru gotówki do banku minimum 5 razy w tygodniu 16.W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do udzielania kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego deficytu budżetu 17.W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca może być zobowiązany do udzielania gwarancji zapłaty za roboty budowlane, w związku z uprawnieniami wynikającymi z Ustawy z dnia 9 lipca 2003r. o gwarancji zapłaty za roboty budowlane, (z późn. zm.) 18.Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, przy wymaganej miesięcznej kapitalizacji odsetek..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, ustawy - Prawo zamówień publicznych-Załącznik Nr 3 do SIWZ, a także opisane poniżej. 1.Złożą w terminie ważną ofertę. 2.Osiągnęli dodatni wynik finansowy za 2008 r. 3.Będą prowadzić bankową obsługę budżetu - rachunek bieżący (organu finansowego), przez cały okres obowiązywania umowy, w miejscowości siedziby zamawiającego, co wiąże się z koniecznością posiadania, bądź utworzenia w ciągu 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w miejscowości siedziby zamawiającego, placówki banku, o nie niższej strukturze organizacyjnej niż oddział lub filia. a.Placówka banku, która będzie obsługiwać budżet Gminy będzie posiadała decyzyjność dotyczącą wysokości udzielania kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego deficytu budżetu, w kwocie nie niższej niż określona w pkt 4 Rozdziału II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. b.Placówka banku, która będzie obsługiwać budżet Gminy będzie posiadała decyzyjność dotyczącą wysokości udzielania gwarancji zapłaty za roboty budowlane, w wysokości nie niższej niż określona w pkt 5 Rozdziału II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku, składając informacje na formularzu Załącznika nr 1. 4. 4.Wydzielą w banku odrębne stanowisko do obsługi budżetu Gminy z wydzieloną linią telefoniczną. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku, składając informacje na formularzu Załącznika nr 2. Warunek posiadania, bądź utworzenia placówki banku w miejscowości zamawiającego, o strukturze organizacyjnej nie niższej niż oddział lub filia, w ciągu 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy, wraz z wydzieleniem w banku odrębnego stanowiska do obsługi budżetu gminy z wydzieloną linią telefoniczną, wynika z dbałości o bankową obsługę budżetu, w sposób funkcjonalny, wysokiej jakości, użyteczny, z szybkim wsparciem technicznym dotyczącym możliwie najszerszego doradztwa dla Gminy. Warunek dotyczący możliwości przystąpienia do przetargu banku, który osiągnął dodatni wynik finansowy za 2008 r. wynika z troski o bezpieczeństwo powierzonych środków publicznych, jak również stabilność i sprawność zarządzania tymi środkami. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Wykonawca powinien złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp, oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-3 i 8 i 9 ustawy Pzp. 2. b.Oprócz złożenia w/w oświadczenia zamawiający żąda - na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - następujących dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj: koncesji, zezwolenia lub licencji na wykonywanie działalności bankowej lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1-2) w/w Rozporządzenia), aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 3) w/w Rozporządzenia), aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 8 i 9, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 4-5) w/w Rozporządzenia), wykazu wykonanych -wykonywanych usług prowadzenia bankowej obsługi budżetu jednostek samorządu terytorialnego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączenia dokumentów (listu/ów referencyjn/ego/ych) potwierdzając/ego/ych, że usługi te zostały wykonane należycie, przez jednostkę organizacyjną banku, która będzie realizować zamówienie (§ 1 ust. 2 pkt 2) w/w Rozporządzenia), /W przypadku nowopowstałych jednostek bankowych, potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu powinna spełnić jednostka nadrzędna, np. w stosunku do filii banku, oddział któremu ona podlega/, wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (§ 1 ust. 2 pkt 5) w/w Rozporządzenia), sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu za 2008r. (§ 1 ust. 3 pkt 1) w/w Rozporządzenia), polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (§ 1 ust. 3 pkt 3) w/w Rozporządzenia), umocowania osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to z właściwego rejestru, projektu umowy przygotowanego zgodnie z zapisami SIWZ, z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, dowodu wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z wyjątkiem projektu umowy, która powinna być jedynie parafowana przez wykonawcę na ostatniej stronie. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa powołana przez kierownika zamawiającego - Wójta Gminy. Komisja zbada i oceni dokumenty dołączone do oferty, potwierdzające spełnianie warunków przez oferentów, zgodnie z formułą oferent (spełnia nie spełnia warunek udziału w postępowaniu).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 67
- 2 - Oprocentowanie kredytu w rachunku odnawialnym - 15
- 3 - Prowizje od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym - 5
- 4 - Opłaty od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym - 5
- 5 - Termin w dniach na udzielenie kredytu w rachunku bieżącym - 2
- 6 - Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane - 2
- 7 - Termin w dniach na udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane - 2
- 8 - Oprocentowanie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych - 2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamionka.lubelskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamionka
21-132 Kamionka
ul. Lubartowska 1
pokój nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamionka 21-132 Kamionka ul. Lubartowska 1 pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Włocławskiego
- Dostawa nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.