To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-16
Wronki: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego dla Nadleśnictwa Wronki Nr 2710-06/2012
Numer ogłoszenia: 400632 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348762 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wronki, Nadolnik 1, 64-510 Wronki, woj. , tel. +48 67 2540148, faks +48 67 2540578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego dla Nadleśnictwa Wronki Nr 2710-06/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i biurowego dla Nadleśnictwa Wronki o parametrach technicznych oraz w ilości wg załączników nr 1 - 3 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu komputerowego i biurowego innego niż w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający wymaga dostawy wyłącznie sprzętu oryginalnego, fabrycznie nowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis części zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I - dostawa sprzętu komputerowego: -komputer PC do zastosowań biurowych - 2 szt., -monitor LCD panoramiczny - 2 szt., -zasilacz awaryjny UPS - 2 szt., -laptop do zastosowań biurowych - 1 szt., -komputer stacjonarny typu All in One - 1 szt., -laptop 15,6- 3 szt., -urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 mono - 3 szt., -urządzenie wielofunkcyjne atramentowe A4 kolor - 2 szt., -drukarka laserowa systemowa A4 mono - 1 szt. Część II - dostawa sprzętu komputerowego: -drukarka termiczna, przenośna - 11 szt. Część III - dostawa niszczarek dokumentów: -niszczarka dokumentów DIN3 - 2 szt. Przedmiot umowy należy dostarczyć własnym transportem do siedziby Nadleśnictwa Wronki. Po dostarczeniu sprzętu należy dokonać instalacji urządzeń w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu budynku biurowego. Należy uruchomić sprzęt w celu wykazania jego prawidłowego działania oraz przeprowadzić krótką prezentację..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.19.14.00 - Niszczarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BEST Sp.z o.o, ul. Pocztowa 1A, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27582,75
Oferta z najniższą ceną: 27582,75 / Oferta z najwyższą ceną: 27582,75
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOFT-TRONIK SERVICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SOFT-TRONIK SERVICE SP. Z O.O.
- SOFT-TRONIK SERVICE Sp.z o.o, ul.Przyczółkowa 124, 02-968 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18197,85
Oferta z najniższą ceną: 18197,85 / Oferta z najwyższą ceną: 41171,79
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWO - PRODUKCYJNE "ZEMAR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o, ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1340,70
Oferta z najniższą ceną: 1340,70 / Oferta z najwyższą ceną: 2570,70
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT dla Gminy Nowosolna
- Dostawa wyposażenia - etap II w ramach zadania pn. Utworzenie 96 nowych miejsc opieki w Żłobku Publicznym nr 3 przy ul. Klonowej w Bielawie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów komputerowych oraz komputerów dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach
- dostawy Sprzętu AGD, RTV, kwaterunkowego, gospodarczego, biurowego
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48 22-300 Krasnystaw - dostawy
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.