eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WronkiDostawa sprzętu komputerowego i biurowego dla Nadleśnictwa Wronki Nr 2710-06/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Wronki: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego dla Nadleśnictwa Wronki Nr 2710-06/2012
Numer ogłoszenia: 400632 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348762 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wronki, Nadolnik 1, 64-510 Wronki, woj. , tel. +48 67 2540148, faks +48 67 2540578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego dla Nadleśnictwa Wronki Nr 2710-06/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i biurowego dla Nadleśnictwa Wronki o parametrach technicznych oraz w ilości wg załączników nr 1 - 3 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu komputerowego i biurowego innego niż w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający wymaga dostawy wyłącznie sprzętu oryginalnego, fabrycznie nowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis części zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I - dostawa sprzętu komputerowego: -komputer PC do zastosowań biurowych - 2 szt., -monitor LCD panoramiczny - 2 szt., -zasilacz awaryjny UPS - 2 szt., -laptop do zastosowań biurowych - 1 szt., -komputer stacjonarny typu All in One - 1 szt., -laptop 15,6- 3 szt., -urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 mono - 3 szt., -urządzenie wielofunkcyjne atramentowe A4 kolor - 2 szt., -drukarka laserowa systemowa A4 mono - 1 szt. Część II - dostawa sprzętu komputerowego: -drukarka termiczna, przenośna - 11 szt. Część III - dostawa niszczarek dokumentów: -niszczarka dokumentów DIN3 - 2 szt. Przedmiot umowy należy dostarczyć własnym transportem do siedziby Nadleśnictwa Wronki. Po dostarczeniu sprzętu należy dokonać instalacji urządzeń w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu budynku biurowego. Należy uruchomić sprzęt w celu wykazania jego prawidłowego działania oraz przeprowadzić krótką prezentację..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.19.14.00 - Niszczarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEST Sp.z o.o, ul. Pocztowa 1A, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27582,75

  • Oferta z najniższą ceną: 27582,75 / Oferta z najwyższą ceną: 27582,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOFT-TRONIK SERVICE Sp.z o.o, ul.Przyczółkowa 124, 02-968 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18197,85

  • Oferta z najniższą ceną: 18197,85 / Oferta z najwyższą ceną: 41171,79

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o, ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1340,70

  • Oferta z najniższą ceną: 1340,70 / Oferta z najwyższą ceną: 2570,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.