Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-11
Pakość: Utrzymywanie czystości na ulicach, placach i chodnikach miasta Pakość
Numer ogłoszenia: 39996 - 2010; data zamieszczenia: 11.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pakość , ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5666073 (74), 5666089, faks 052 5666075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymywanie czystości na ulicach, placach i chodnikach miasta Pakość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W związku z realizacją usług w zakresie utrzymania czystości na ulicach, placach i chodnikach miasta Pakość, Burmistrz Pakości działając na podstawie art. 10 ust. 1 oraz 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) ogłasza przetarg nieograniczony na ww przedmiot zamówienia. W zakres zamówienia wchodzić będą: -sprzątanie chodników oraz placów (usuwanie: śmieci, kamieni, błota, piasku, chwastów i innych zanieczyszczeń), -zamiatanie jezdni - raz w tygodniu, -polewanie jezdni - w okresie letnim, w zależności od potrzeb, - opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta - nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu, - mycie koszy ulicznych minimum raz na 2 tygodnie; - opróżnianie koszy ulicznych ustawionych na przystankach na terenie Gminy w m. Jankowo, Kościelec, Radłowo, Rycerzewo i Wielowieś - minimum raz na 2 tygodnie łącznie z porządkowaniem terenu wokół nich. -oczyszczanie żywopłotów - usuwanie: chwastów, liści, innych odpadów i zmiotek, -usuwanie śliskości na placach, parkingach i chodnikach - w okresie zimowym, -usuwanie liści z placów, chodników i opasek ulicznych wraz z wywozem - w okresie jesiennym, -opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów - porządkowanie terenu wokół nich, ilość pojemników i miejsce rozstawienia według załącznika (w ciągu roku Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby pojemników jednak nie więcej niż o 8%), -demontaż i naprawa koszy ulicznych i pojemników do selektywnej zbiórki - w przypadku uszkodzenia w trakcie eksploatacji, -zabezpieczenie i przekazanie, zgłoszenie padłych zwierząt z terenu Gminy Pakość do firmy świadczącej usługi utylizacji, -usunięcie rannych zwierząt z terenu Gminy Pakość oraz zapewnienie tymczasowej opieki w porozumieniu z weterynarzem i Kołami Łowieckimi działającymi na terenie Gminy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie oczyszczania miasta Pakość - załącznik nr 2 i 8 SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.61.00.00 - 91.61.00.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków j.w. dokonana zostanie zgodnie z formułą > spełnia - nie spełnia < w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów (o których mowa w części SIWZ: G. Dokumenty wymagane w ofercie) musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków j.w. dokonana zostanie zgodnie z formułą > spełnia - nie spełnia < w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów (o których mowa w części SIWZ: G. Dokumenty wymagane w ofercie) musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków j.w. dokonana zostanie zgodnie z formułą > spełnia - nie spełnia < w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów (o których mowa w części SIWZ: G. Dokumenty wymagane w ofercie) musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków j.w. dokonana zostanie zgodnie z formułą > spełnia - nie spełnia < w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów (o których mowa w części SIWZ: G. Dokumenty wymagane w ofercie) musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków j.w. dokonana zostanie zgodnie z formułą > spełnia - nie spełnia < w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów (o których mowa w części SIWZ: G. Dokumenty wymagane w ofercie) musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. -Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp - załącznik nr 5 SIWZ. -Oświadczenie o braku zaległości z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, regulowanych przez wykonawcę w Urzędzie Skarbowym oraz właściwym Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) - załącznik nr 6 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
dopuszcza się zmianę terminu początkowego realizacji zamówienia z uwagi na brak możliwości wyłonienia wykonawcy i zawarcia umowy do dnia 1 marca 2010r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pakości, ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, pokój nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Pakości, ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, w pokoju nr 4 (sekretariat, parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.