eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubieńBudowa mostu - odbudowa po powodzi mostu na potoku Tenczynka w ciągu drogi osiedlowej Rola Pasiowa w Tenczynie .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Lubień: Budowa mostu - odbudowa po powodzi mostu na potoku Tenczynka w ciągu drogi osiedlowej Rola Pasiowa w Tenczynie .
Numer ogłoszenia: 39982 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lubień, Lubień 50/22, 32-433 Lubień, woj. małopolskie, tel. 018 2682017 w. 122, fax 018 2682035.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zp@lubien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa mostu - odbudowa po powodzi mostu na potoku Tenczynka w ciągu drogi osiedlowej Rola Pasiowa w Tenczynie ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest projektowany jedno przęsłowy most o dł. 17,50 m jest obiektem, którego konstrukcje nośna stanowi płyta żelbetonowa zespolona z 5 szt. dźwigarów stalowych z dwuteowników NP 550. Podpory stanowią przyczółki masywne, żelbetonowe, posadowione płasko, z wiszącymi skrzydłami żelbetowymi monolitycznie połączonymi z korpusami przyczółków. Ustrój nośny płytowy, żelbetowy, zespolony z dźwigarami stalowymi NP 550, stanowi adaptacje projektu typowego. a) światło mostu - 15,45 m b) długość mostu - 22,50 m c) rzędna spodu konstrukcji - 410,08 m d) rozpiętość teoretyczna - 16,5 m e) ukos mostu - 75 stopni f) ustrój nośny mostu - płyta żelbetowa 17-20 cm gr., beton B-30 g) klasa obciążenia - C , samochód 40 t h) podpory - przyczółki betonowe, beton B-30, na fundamentach betonowych szer.1,70 m i) szerokość mostu - 5,00 m , szer. użytkowa - 4,60 m (między poręczami) j) nawierzchnia na moście - masa asfaltobetonowa 4+5 cm k) poręcze - stalowe z płaskowników l) nawierzchnia na dojazdach - masa mineralno-asfaltowa 6 cm . CPV 45221100-3 Roboty w zakresie budowy mostów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: 1.Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót , 2.Projekcie Budowlanym, 3.Kosztorysie ofertowym zawierającym przedmiary robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 2000,0 zł przed upływem terminu składania ofert ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych. Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia stanowiącego zał. Nr 3 do SIWZ i dokumentów wymienionych w pkt.6. 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; 5) wniosą wadium spełniające wymagania niniejszej siwz; 5.2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się : 1) wykonawców , którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności , za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności ; 2) wykonawców ,w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego ; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne ,z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie ,rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową , przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową , przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie , których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe , wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia , na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców , którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.1-4; 11) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji ; 12) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 13) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 p.z.p.; 14) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą; 5.3.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.4.W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego , umowy regulującej współpracę tych wykonawców . Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m. in.: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się , aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi ; e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych , zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy ,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2. W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie - maksymalnie wykazać pięć robót z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie tj. referencje lub protokoły odbioru robót ; 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ,jakimi dysponuje wykonawca; 3) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi; 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności ; 5) wykaz dokumentów stwierdzających ,że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ,posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ,wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot . Dokumenty wymagane przez Zamawiającego składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. tzn. zapisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę. Kserokopie dokumentów potwierdza się w ten sposób na każdej ze stron kserokopii, gdyż kserokopia nie poświadczona za zgodność z oryginałem nie jest dokumentem. Nie należy potwierdzać za zgodność z oryginałem pustych stron.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubien.pl ; www.wrotamalopolski.pl BIP

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.lubien.pl zakładka przetargi.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 11:30, miejsce: Miejsce: Urząd Gminy Lubień - p.9 Sekretariat Urzędu Gminy Lubień.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.