eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekSukcesywne dostawy ztransportem do Zamawiającego mięsa, wyrobów wędliniarskich, drobiu i wędlin drobiowych do Uzdrowiska Wieniec Spółki z o.o. w Wieńcu Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Włocławek: Sukcesywne dostawy ztransportem do Zamawiającego mięsa, wyrobów wędliniarskich, drobiu i wędlin drobiowych do Uzdrowiska Wieniec Spółki z o.o. w Wieńcu Zdroju
Numer ogłoszenia: 39932 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Wieniec" Sp. z o.o., Wieniec Zdrój, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2362021 w. 237, fax 054 2362307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieniec.sanatoria.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy ztransportem do Zamawiającego mięsa, wyrobów wędliniarskich, drobiu i wędlin drobiowych do Uzdrowiska Wieniec Spółki z o.o. w Wieńcu Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy z transportem do Zamawiającego i jego odbioru na koszt Dostawcy zadanie 1 - mięsa i wyrobów wędliniarskich zadanie 2 - drobiu i wędlin drobiowych do Uzdrowiska Wieniec Sp. z o.o. w Wieńcu Zdroju - Punkt Żywienia . Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy stanowią formularze cenowe na dwa zadania.Dostarczane produkty muszą być I klasy jakości oraz pełnowartościowe bez wad, posiadać określony termin przydatności do spożycia oraz właściwe atesty, certyfikaty stosownie do obowiązujących przepisów, odpowiadać Polskim Normom. Dostawa zamówionej partii towaru loco magazyn Zamawiającego - obiekt Hutnik Punkt Żywienia w terminie 24 godzin od otrzymania zamówienia. Czas realizowania dostaw - 24 godziny od przyjęcia zamówienia, w ilości uzgodnionej z upoważnionymi przez Zamawiającego osobami, w częstotliwości co najmniej co dwa dni. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od dostawy artykułów z każdej pozycji asortymentowej w części nie przekraczającej 30 % wyspecyfikowanej ilości w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo bez konieczności sporządzania aneksu, zamówienia większych ilości artykułów po zaoferowanych w ofercie cenach. Dostawca dostarczy certyfikaty i etykiety produktów przy każdej dostawie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.13.11.33 - Wędliny wieprzowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w bezpośredniej dostawie mięsa, wędlin, drobiu, wędlin drobiowych oraz potencjał techniczny umożliwiający wykonanie zamówienia, - mają wdrożony system HACCP - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - dysponują personelem, który posiada stosowne badania lekarskie - posiadają dokumenty potwierdzające, że produkcja jest poddana kontroli weterynaryjnej i sanitarnej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, Dostawca składa następujące dokumenty i oświadczenia : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych - złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2. 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) Oświadczenie o kontroli weterynaryjnej i sanitarnej produkcji oraz badaniach lekarskich pracowników dowożących towar wraz z potwierdzającymi ten fakt dokumentami. 5) Opinia Sanepidu dopuszczająca oferenta do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 6) Oświadczenie oferenta o wdrożeniu systemu HACCP - poparte dokumentami ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej za wdrożenie systemu. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( dokumenty winny być wystawione przez w / w odbiorców przedmiotu zamówienia za okres wpisany do załącznika).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.http://bip.wieniec-zdroj.cil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Wieniec Spółka z o.o. z siedzibą w Wieńcu Zdroju.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Uzdrowisko Wieniec Sp. zo.o. w Wieńcu Zdroju ul. Zdrojowa 2 Sekretariat 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.