eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówProjekt Widzę i rozumiem dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w tymzadanie A - Kierownik projektu, zadanie B - Asystent ds. technicznych i promocji, zadanie C - Specjalista ds. finansowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Sulechów: Projekt Widzę i rozumiem dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w tym: zadanie A - Kierownik projektu, zadanie B - Asystent ds. technicznych i promocji, zadanie C - Specjalista ds. finansowych
Numer ogłoszenia: 399002 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt Widzę i rozumiem dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w tym: zadanie A - Kierownik projektu, zadanie B - Asystent ds. technicznych i promocji, zadanie C - Specjalista ds. finansowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (www.efs.gov.pl), w tym: 1.1. ZADANIE A - Kierownik projektu - osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu, oraz zarządzania personelem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i z generatora wniosków płatniczych. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz ukończenie szkoleń. 1.1.1. Zadania realizowane przez kierownika projektu: - przeszkolenie lub zapewnienie przeszkolenia kadry z zakresu zasady równości płci w projekcie, - zapewnianie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli wewnętrznych i zewnętrznych w okresie realizacji projektu jak również po jego realizacji, - nadzór nad rekrutacją, - odpowiedzialność za wysoką jakość merytoryczną projektu, realizację celów i wskaźników projektu, - dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, rezultatów i wskaźników projektu, - wdrażanie działań ewaluacyjnych; - opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć zgodnego z planem pracy szkoły, dowozami uczniów uzgodnionego z dyrektorem szkoły. - organizacja zajęć, - zatwierdzenie planów zajęć; - nadzór nad przebiegiem zajęć i nad prawidłowym ich dokumentowaniem; - hospitowanie zajęć; - bieżąca pomoc uczestnikom projektu; - bieżąca współpraca z dyrektorem szkoły; - prowadzenie korespondencji i rozmów z rodzicami uczniów; - prowadzenie biura projektu; - pomoc w przygotowaniu zamówień publicznych.; - analiza budżetu; - przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z asystentem ds. technicznych i promocji: a) 1 sprawozdania z realizacji planu rozwoju Gimnazjum nr 2 w Sulechowie w zakresie objętym projektem, b) ankiet ewaluacyjnych wszystkich zajęć projektowych (dwukrotnie), c) 3 ankiet badających poziom kompetencji osobistych uczestników projektu kształconych w ramach zajęć Jak się uczyć?, d) 3 testów interaktywnych badających poziom kompetencji z matematyki wśród wszystkich uczestników, e) 2 testów badających poziom kompetencji z fizyki i chemii wśród wszystkich uczestników projektu. - nadzór nad przebiegiem wycieczki; - organizacja i poprowadzenie Festiwalu Nauki; - piecza nad ochroną danych osobowych, - dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni -sali, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, - przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia, - nadzorowanie prawidłowości przygotowania wymaganych sprawozdań do Instytucji Pośredniczącej w wymaganych i obowiązujących terminach w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - uzgadnianie z Instytucją Pośredniczącą i przekazywanie jej w formie pisemnej informacji o dokonywanych zmianach w projekcie, - wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentacji programowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - sporządzanie w zakresie merytorycznym wniosków o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych i bieżąca współpraca ze specjalistą ds. finansowych projektu, - współudział w sporządzaniu załączników do wniosku o płatność, - sporządzanie formularza Podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego, - przygotowanie zaplecza technicznego projektu w tym nadzór nad instalacją zakupionego sprzętu laboratoryjnego i jego zabezpieczenie, - codzienna dyspozycyjność w trakcie realizacji całego projektu. - śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi jak również prawodawstwem polskim i Unii Europejskiej, - opisywanie faktur zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów dotyczących wdrażania programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - zatwierdzanie list płac; sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym; - przygotowanie i uporządkowanie oryginałów dokumentacji oraz przekazanie jej do archiwum Gminy a kopii do archiwum szkoły. - sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia. Miejsce i czas wykonywania obowiązków: Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 4 godziny tygodniowo będzie dyżurował kierownik projektu. W miesiącu kierownik musi przepracować minimum 60 godzin. Biuro znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu. Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012 r. do 30 czerwca 2014 r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych. 1.2. ZADANIE B - asystent ds. technicznych i promocji - Osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i posiadać ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz ukończenie szkoleń. 1.2.1. Zadania realizowane przez Asystent ds. technicznych i promocji projektu: - opracowywanie sprawozdania z ewaluacji osiągnięć uczestników projektu, - codzienna dyspozycyjność w trakcie realizacji projektu, - przygotowanie ankiet ewaluacyjnych i oceniających, - nadzór nad wydawaniem posiłków dla uczniów w czasie zajęć projektowych, - aktualizacja formularza Podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego, - bieżąca pomoc uczestnikom projektu; - prowadzenie biura, - organizacja zaopatrzenia, - opisywanie faktur; - pomoc w przygotowaniu sprawozdań merytorycznych; - wykonanie projektów materiałów promocyjnych i organizacja ich montażu; - przygotowanie i realizacja strategii rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nas przygotowaniem formularzy rekrutacyjnych zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), przeprowadzenie rekrutacji uczestników projektu, - zebranie deklaracji od uczestników projektu i ich rodziców; - zredagowanie i umieszczenie artykułów informujących o projekcie, jego przebiegu i zakończeniu na stronie www szkoły, Gminy Sulechów, w Biuletynie Informacyjnym Gminy, szkolnej gazetce i gazetach lokalnych; - oznakowanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; - opracowanie projektu dziennika zajęć; - przygotowanie formularzy i dokumentowanie przebiegu projektu; - organizacja wycieczki i Festiwalu Nauki; - opracowanie i zamówienie certyfikatu Młody Chemik i Fizyk; - uporządkowanie dokumentacji projektowej; - opracowanie, przeprowadzenie i analiza testów kompetencji; - przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z kierownikiem projektu: a) 1 sprawozdania z realizacji planu rozwoju Gimnazjum nr 2 w Sulechowie w zakresie objętym projektem, b) ankiet ewaluacyjnych wszystkich zajęć projektowych (dwukrotnie) c) 3 ankiet badających poziom kompetencji osobistych uczestników projektu kształconych w ramach zajęć Jak się uczyć? d) 3 testów interaktywnych badających poziom kompetencji z matematyki wśród wszystkich uczestników e) 2 testów badających poziom kompetencji z fizyki i chemii wśród wszystkich uczestników projektu - wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika projektu, - sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia. Miejsce i czas wykonywania obowiązków: Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 3 godziny tygodniowo będzie dyżurował asystent ds. technicznych i promocji. W miesiącu asystent ds. technicznych i promocji musi przepracować minimum 50 godzin. Biuro znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu. Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012r. do 30 czerwca 2014r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych. 1.3. ZADANIE C - Specjalista ds. finansowych - osoba na tym stanowisku musi posiadać doświadczenie w rozliczaniu projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi doświadczenie. 1.3.1. Zadania realizowane przez Specjalista ds. finansowych projektu: - weryfikowanie i akceptowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, które powstały w projekcie, z uwzględnieniem zasad kwalifikowalności wydatków. - współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację projektu. - bieżący monitoring przepływów pieniężnych - czuwanie nad terminowym regulowaniem płatności. - sporządzanie kompletu dokumentów rozliczeniowych zgodnie z ustalonym harmonogramem płatności: wniosków o płatność w aplikacji Generatora Wniosków Płatniczych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki /części finansowej/, załącznika nr 1 do wniosku o płatność, składowych wynagrodzeń, wyciągów bankowych potwierdzających zrealizowane wydatki itp. - sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków projektu według obowiązujących przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej. - udzielanie bieżących informacji Zleceniodawcy, personelowi zarządzającemu i Dyrekcji szkoły na temat stanu realizacji poszczególnych zadań projektu w ujęciu finansowym. - zapewnienie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w okresie trwania projektu, jak również po jego realizacji. - sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia. - sporządzanie wniosków płatniczych, - finansowe rozliczanie każdej otrzymanej transzy; - sporządzanie listy płac z tytułu zawartych umów, - sporządzanie w trakcie i na koniec projektu finansowego sprawozdania rozliczającego dotację; - prowadzenie korespondencji finansowej; - analiza budżetu projektu, - wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi zdolność do wykonywania zamówienia. Miejsce i czas wykonywania obowiązków: Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 3 godziny tygodniowo będzie dyżurował specjalista ds. płac. W miesiącu specjalista ds. finansowych musi przepracować minimum 40 godzin. Biuro znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu. Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012r. do 30 czerwca 2014r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych. 2. Celem projektu jest realizacja programu rozwoju Gimnazjum nr 2 wśród 80 uczniów poprzez podniesienie jakości i skuteczności nauczania z przedmiotów matematyka, fizyka i chemia w latach 2012-2014. 3. Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 i znajdować się będzie w szkole z dostępem do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu oraz kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze. 4. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie A - Kierownik projektu - osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu, oraz zarządzania personelem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i z generatora wniosków płatniczych. Zadanie B - Asystent ds. technicznych i promocji - osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zadanie C - Specjalista ds. finansowych - osoba na tym stanowisku musi posiadać doświadczenie w rozliczaniu projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt IV, ppkt 1.3.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: 1) stawki podatku od towarów i usług w przypadku ustawowej zmiany stawek, a w konsekwencji zmiany (podwyższenia lub obniżenia) kwoty brutto wynikającej z umowy, 2) nazwy zadania, numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej, 3) przedstawicieli stron, 4) zlecania prac podwykonawcom - zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w tym zakresie możliwa będzie w przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców lub zadeklaruje wykonanie części przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców w określonym zakresie, a docelowo zechce dokonać zmiany tego zakresu lub konkretnego podwykonawcy; Wykonawca może wnosić o dokonanie zmiany umowy dotyczącej zlecania prac podwykonawcom, gdy zmiana taka przyczyni się do poprawienia szybkości lub jakości uslug stanowiących przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeństwa opóźnień lub zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, względnie wskazana jest ze względu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 5) terminu wypłaty wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy może ulec zmianie w sytuacji, gdy na konto Projektu nie zostanie przekazana przez instytucję pośredniczącą wystarczająca suma środków przeznaczonych na wypłatę wynagrodzenia. Opóźnienie wypłaty wynagrodzenia Zleceniobiorcy w okolicznościach opisanych powyżej nie stanowi podstawy do żądania przez Zleceniobiorcę dodatkowych świadczeń (odsetek itp.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, pokój nr 119b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, pokój nr 002 - Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt -Widzę i rozumiem- dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (www.efs.gov.pl).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE A - Kierownik projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A - Kierownik projektu - osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu, oraz zarządzania personelem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i z generatora wniosków płatniczych. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz ukończenie szkoleń. 1.1.1. Zadania realizowane przez kierownika projektu: - przeszkolenie lub zapewnienie przeszkolenia kadry z zakresu zasady równości płci w projekcie, - zapewnianie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli wewnętrznych i zewnętrznych w okresie realizacji projektu jak również po jego realizacji, - nadzór nad rekrutacją, - odpowiedzialność za wysoką jakość merytoryczną projektu, realizację celów i wskaźników projektu, - dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, rezultatów i wskaźników projektu, - wdrażanie działań ewaluacyjnych; - opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć zgodnego z planem pracy szkoły, dowozami uczniów uzgodnionego z dyrektorem szkoły. - organizacja zajęć, - zatwierdzenie planów zajęć; - nadzór nad przebiegiem zajęć i nad prawidłowym ich dokumentowaniem; - hospitowanie zajęć; - bieżąca pomoc uczestnikom projektu; - bieżąca współpraca z dyrektorem szkoły; - prowadzenie korespondencji i rozmów z rodzicami uczniów; - prowadzenie biura projektu; - pomoc w przygotowaniu zamówień publicznych.; - analiza budżetu; - przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z asystentem ds. technicznych i promocji: a) 1 sprawozdania z realizacji planu rozwoju Gimnazjum nr 2 w Sulechowie w zakresie objętym projektem, b) ankiet ewaluacyjnych wszystkich zajęć projektowych (dwukrotnie), c) 3 ankiet badających poziom kompetencji osobistych uczestników projektu kształconych w ramach zajęć Jak się uczyć?, d) 3 testów interaktywnych badających poziom kompetencji z matematyki wśród wszystkich uczestników, e) 2 testów badających poziom kompetencji z fizyki i chemii wśród wszystkich uczestników projektu. - nadzór nad przebiegiem wycieczki; - organizacja i poprowadzenie Festiwalu Nauki; - piecza nad ochroną danych osobowych, - dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni -sali, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, - przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia, - nadzorowanie prawidłowości przygotowania wymaganych sprawozdań do Instytucji Pośredniczącej w wymaganych i obowiązujących terminach w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - uzgadnianie z Instytucją Pośredniczącą i przekazywanie jej w formie pisemnej informacji o dokonywanych zmianach w projekcie, - wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentacji programowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - sporządzanie w zakresie merytorycznym wniosków o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych i bieżąca współpraca ze specjalistą ds. finansowych projektu, - współudział w sporządzaniu załączników do wniosku o płatność, - sporządzanie formularza Podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego, - przygotowanie zaplecza technicznego projektu w tym nadzór nad instalacją zakupionego sprzętu laboratoryjnego i jego zabezpieczenie, - codzienna dyspozycyjność w trakcie realizacji całego projektu. - śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi jak również prawodawstwem polskim i Unii Europejskiej, - opisywanie faktur zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów dotyczących wdrażania programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - zatwierdzanie list płac; sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym; - przygotowanie i uporządkowanie oryginałów dokumentacji oraz przekazanie jej do archiwum Gminy a kopii do archiwum szkoły. - sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia. Miejsce i czas wykonywania obowiązków: Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 4 godziny tygodniowo będzie dyżurował kierownik projektu. W miesiącu kierownik musi przepracować minimum 60 godzin. Biuro znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu. Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012 r. do 30 czerwca 2014 r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE B - Asystent ds. technicznych i promocji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE B - asystent ds. technicznych i promocji - Osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i posiadać ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz ukończenie szkoleń. 1.2.1. Zadania realizowane przez Asystent ds. technicznych i promocji projektu: - opracowywanie sprawozdania z ewaluacji osiągnięć uczestników projektu, - codzienna dyspozycyjność w trakcie realizacji projektu, - przygotowanie ankiet ewaluacyjnych i oceniających, - nadzór nad wydawaniem posiłków dla uczniów w czasie zajęć projektowych, - aktualizacja formularza Podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego, - bieżąca pomoc uczestnikom projektu; - prowadzenie biura, - organizacja zaopatrzenia, - opisywanie faktur; - pomoc w przygotowaniu sprawozdań merytorycznych; - wykonanie projektów materiałów promocyjnych i organizacja ich montażu; - przygotowanie i realizacja strategii rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nas przygotowaniem formularzy rekrutacyjnych zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), przeprowadzenie rekrutacji uczestników projektu, - zebranie deklaracji od uczestników projektu i ich rodziców; - zredagowanie i umieszczenie artykułów informujących o projekcie, jego przebiegu i zakończeniu na stronie www szkoły, Gminy Sulechów, w Biuletynie Informacyjnym Gminy, szkolnej gazetce i gazetach lokalnych; - oznakowanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; - opracowanie projektu dziennika zajęć; - przygotowanie formularzy i dokumentowanie przebiegu projektu; - organizacja wycieczki i Festiwalu Nauki; - opracowanie i zamówienie certyfikatu Młody Chemik i Fizyk; - uporządkowanie dokumentacji projektowej; - opracowanie, przeprowadzenie i analiza testów kompetencji; - przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z kierownikiem projektu: a) 1 sprawozdania z realizacji planu rozwoju Gimnazjum nr 2 w Sulechowie w zakresie objętym projektem, b) ankiet ewaluacyjnych wszystkich zajęć projektowych (dwukrotnie) c) 3 ankiet badających poziom kompetencji osobistych uczestników projektu kształconych w ramach zajęć Jak się uczyć? d) 3 testów interaktywnych badających poziom kompetencji z matematyki wśród wszystkich uczestników e) 2 testów badających poziom kompetencji z fizyki i chemii wśród wszystkich uczestników projektu - wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika projektu, - sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia. Miejsce i czas wykonywania obowiązków: Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 3 godziny tygodniowo będzie dyżurował asystent ds. technicznych i promocji. W miesiącu asystent ds. technicznych i promocji musi przepracować minimum 50 godzin. Biuro znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu. Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012r. do 30 czerwca 2014r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE C - Specjalista ds. finansowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE C - Specjalista ds. finansowych - osoba na tym stanowisku musi posiadać doświadczenie w rozliczaniu projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi doświadczenie. 1.3.1. Zadania realizowane przez Specjalista ds. finansowych projektu: - weryfikowanie i akceptowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, które powstały w projekcie, z uwzględnieniem zasad kwalifikowalności wydatków. - współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację projektu. - bieżący monitoring przepływów pieniężnych - czuwanie nad terminowym regulowaniem płatności. - sporządzanie kompletu dokumentów rozliczeniowych zgodnie z ustalonym harmonogramem płatności: wniosków o płatność w aplikacji Generatora Wniosków Płatniczych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki /części finansowej/, załącznika nr 1 do wniosku o płatność, składowych wynagrodzeń, wyciągów bankowych potwierdzających zrealizowane wydatki itp. - sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków projektu według obowiązujących przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej. - udzielanie bieżących informacji Zleceniodawcy, personelowi zarządzającemu i Dyrekcji szkoły na temat stanu realizacji poszczególnych zadań projektu w ujęciu finansowym. - zapewnienie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w okresie trwania projektu, jak również po jego realizacji. - sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia. - sporządzanie wniosków płatniczych, - finansowe rozliczanie każdej otrzymanej transzy; - sporządzanie listy płac z tytułu zawartych umów, - sporządzanie w trakcie i na koniec projektu finansowego sprawozdania rozliczającego dotację; - prowadzenie korespondencji finansowej; - analiza budżetu projektu, - wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi zdolność do wykonywania zamówienia. Miejsce i czas wykonywania obowiązków: Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 3 godziny tygodniowo będzie dyżurował specjalista ds. płac. W miesiącu specjalista ds. finansowych musi przepracować minimum 40 godzin. Biuro znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu. Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012r. do 30 czerwca 2014r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.