To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Kielce: EZ/ZP/73/2013 -Zakup i dostawa sprzętu medycznego wymienionego w zadaniach 1 do 6 dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 398952 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357186 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3671339, faks 041 3660014, 3671226, 3455584.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZ/ZP/73/2013 -Zakup i dostawa sprzętu medycznego wymienionego w zadaniach 1 do 6 dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, montaż i szkolenie w zakresie obsługi: ZADANIE NR 1: Stół operacyjny ogólnochirurgiczny - 1 kpl. ZADANIE NR 2: Stół operacyjny chirurgiczno ortopedyczny - 1 kpl. ZADANIE NR 3: STÓŁ OPERACYJNO ZABIEGOWY - 4 szt. ZADANIE NR 4: Stół zabiegowy - 2 szt. ZADANIE NR 5: Stół zabiegowy/kozetka - 4 szt. ZADANIE NR 6: Lampa zabiegowa LED mobilna - 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Wymagania techniczne) określają odpowiednio Załączniki od nr 1 do nr 6 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1: Stół operacyjny ogólnochirurgiczny - 1 kpl.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H. ANPEXIM Tomasz Stępniak, ul. Biały Kamień 2/18, 02-593 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114669,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 121347,72
Oferta z najniższą ceną: 121347,72 / Oferta z najwyższą ceną: 121347,72
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2: Stół operacyjny chirurgiczno ortopedyczny - 1 kpl.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H. ANPEXIM Tomasz Stępniak, ul. Biały Kamień 2/18, 02-593 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 179554,32
Oferta z najniższą ceną: 179554,32 / Oferta z najwyższą ceną: 179554,32
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE NR 3 - STÓŁ OPERACYJNO ZABIEGOWY - 4 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H. ANPEXIM Tomasz Stępniak, ul. Biały Kamień 2/18, 02-593 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176832,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 161766,72
Oferta z najniższą ceną: 161766,72 / Oferta z najwyższą ceną: 161766,72
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE NR 4 - Stół zabiegowy - 2 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FORMED Sp. z o.o. Sp.K, Al. Legionów 21 A, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20718,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13800,24
Oferta z najniższą ceną: 13800,24 / Oferta z najwyższą ceną: 21034,08
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE NR 5 - Stół zabiegowy/kozetka - 4 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FORMED Sp. z o.o. Sp.K, Al. Legionów 21 A, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34596,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25600,32
Oferta z najniższą ceną: 25600,32 / Oferta z najwyższą ceną: 34326,72
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: ZADANIE NR 6 - Lampa zabiegowa LED mobilna - 8 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MTC Medical Trading Company Sp. z o.o., ul. Kościuszki 68, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100136,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60393,60
Oferta z najniższą ceną: 60393,60 / Oferta z najwyższą ceną: 129600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Realizacja usługi badawczej
- Dostawa oprogramowania do wykonania analizy możliwości wykorzystania wysokoefektywnych systemów alternatywnych zaopatrzenia w energię i ciepło w ramach projektu nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Malowanie pomieszczeń w 2 Biurach Powiatowych i Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym ARiMR
- Dostawa oprogramowania do wykonywania obliczeń energetycznych budynków w ramach projektu nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania pn.: Poprawa efektywności energetycznej 8 budynków instytucji edukacyjnych w Kielcach - ETAP 1
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego - terenowego z napędem 4x4 typu pickup w ramach realizacji projektu pn.: "Odtworzenie sieci alei wierzbowo-lipowych oraz ochrona czynna (...)
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu na potrzeby ratowania życia i zdrowia mieszkańców województwa łódzkiego dla WSRM w Łodzi w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Miejskiego ośrodka Zdrowia w Świebodzicach
- Dostawa kaset jednorazowych do systemu robotycznego wraz z dzierżawą robotycznego systemu do zdalnego wprowadzania i manipulowania prowadnikami i stentami/balonami - 1 kpl. dla UCK.
- ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa opasek bezpieczeństwa oraz czujek bezpieczeństwa wraz z systemem teleopieki i monitoringu dla osób starszych
- Zakup sprzętu medycznego oraz dzierżawa wieży do małoinwazyjnej chirurgii endoskopowej kręgosłupa
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.