eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZAKUP KAMER CYFROWYCH 7 SZT

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Katowice: ZAKUP KAMER CYFROWYCH 7 SZT
Numer ogłoszenia: 398544 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259626 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP KAMER CYFROWYCH 7 SZT.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer w ilosci 7 szt., zwanych dalej kamerami, których parametry techniczne zawarte zostały w załączniku nr 2A, 2B, 2C do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Oferowane kamery mają być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę kamer do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, Dział Logistyki, pok. 420.
Zamawiający dopuszczał możliwości składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
Nr 1) część A - Kamera profesjonalna (kamkorder) 1szt. / zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ
Nr 2) część B - Kamera cyfrowa 3 szt. / zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ
Nr 3) część C - Kamera przemysłowa IP 3 szt. / zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ
Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych.
Zamawiający wymagał, aby oferowane kamery posiadały deklarację zgodności z normą CE. Wykonawca zobowiązany był do złożenia stosownego oświadczenia wraz z ofertą.
Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
SIWZ wraz z załącznikami dostępna była na stronie: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część A - Kamera profesjonalna (kamkorder) 1szt. / zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEIKS B i K Machulski Spółka Jawna, ul. Pogodna 3, 23-204 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16482,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16482,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18942,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: część B - Kamera cyfrowa 3 szt. / zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8256,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13653,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13653,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13653,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: część C - Kamera przemysłowa IP 3 szt. / zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5904,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5904,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.