eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgliniecPrzebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w Węglińcu przy ul. Kościuszki 26a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Węgliniec: Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w Węglińcu przy ul. Kościuszki 26a
Numer ogłoszenia: 398520 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332426 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Publiczne im. Mikołaja Świętego, ul. Kościuszki 26A, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 75 77 12 034, faks 75 77 12 034.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w Węglińcu przy ul. Kościuszki 26a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w Węglińcu przy ul. Kościuszki 26 a zgodnie z: 1. dokumentacją zawierającą: a) Projekt budowlany sporządzony przez Pracownię Architektoniczną PRO-ARCH . b) Przedmiary robót, które są dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania. c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót W/w opracowania stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. 3.Zakres robót obejmuje m.in.: 3.1. Roboty ziemne i prace stanu zerowego. 3.2. Stolarkę drzwiową wewnętrzną i stolarkę okienną. 3.3. Tynki na elewacjach. 3.4. Tynki wewnętrzne, malowanie, glazura, posadzki. 3.5. Taras na dachu i daszki. 3.6. Wymianę drzwi w pomieszczeniach. 3.7. Instalację elektryczną. 3.8. Zewnętrzną kanalizację sanitarną i deszczową wraz z robotami ziemnymi. 3.9. Instalację wody zimnej i ciepłej. 3.10. Kanalizację sanitarną. 3.11. Wykonanie wentylacji 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 4.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu: a) materiałów, posiadających odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, zgodnych z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, b) rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, 4.2. Zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających. 4.3. Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z: 4.3.1. uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, pozwoleń, wykonaniem niezbędnych prób, badań, sprawdzeń, itd. 4.3.2. kosztami robót przygotowawczych zgodnie z art. 41 prawa budowlanego (Dz.U.2010.243.1623 ze zm.) 4.3.3. kosztami związane z ogrodzeniem i oznakowaniem terenu budowy 4.3.4. kosztami związanymi z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, dozorowanie, itp.) 4.3.5. kosztami związanymi ze sporządzeniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej 4.4. Zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem sąsiednich obiektów. 4.5. Uzgodnienie i potwierdzenie dokumentami ilości i właściwej utylizacji zdemontowanych materiałów, powstających w trakcie wykonywania robót budowlanych gruzu, odpadów oraz materiałów - dokumenty potwierdzające ich właściwe zagospodarowanie (kwity potwierdzające złożenie ich na właściwych składowiskach) 4.6. Pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót, 4.7. Naprawa na swój koszt urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót oraz przywróceniem terenu do stanu pierwotnego. 4.8. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań użytkownikom terenu za szkody zawinione przez Wykonawcę, powstałe podczas prac związanych z budową. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z użytkownikami obiektów dotyczących wejścia z robotami, minimalizacja szkód lub zakresu robót oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 4.9. Ubezpieczenie: 4.9.1. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. 4.9.2. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenia w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 6. Wykonawca jest zobowiązany do doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 7. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacja przetargową . Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu robót, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się w sposób szczegółowy ze stanem istniejącym, placem budowy i jego otoczeniem. Wątpliwości wynikające z wizji lokalnej, wykonawca musi wyjaśnić z Zamawiającym przed złożeniem oferty. Zaniechanie wizji lokalnej przez Wykonawcę następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność. 8. Ustala się następujące warunki 8.1. Podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 8.2. Wartość robót budowlanych nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do umowy. 8.3. Wartość całkowita przedmiotu umowy ani ceny nie będą waloryzowane w okresie realizacji umowy 8.4. Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu robót i podpisaniu protokołu bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. 8.5. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 10. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 44.21.23.10 - Rusztowania 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łukasz Stryjkowski LUXBUD Firma Projektowo - Budowlana, Kościuszki 24B, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 334232,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 356085,00

  • Oferta z najniższą ceną: 356085,00 / Oferta z najwyższą ceną: 432633,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.