eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówprowadzenie działań informacyjnych i promujących związanych z realizacją projektu Funduszu Spójności numer 2004/PL/16/C/PE/006 pn. System ciepłowniczy miasta Krakowa



Ogłoszenie z dnia 2006-01-20

POZYCJA 3983

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: prowadzenie działań informacyjnych i promujących związanych z realizacją projektu Funduszu Spójności numer 2004/PL/16/C/PE/006 pn. System ciepłowniczy miasta Krakowa Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. w Krakowie, do kontaktów: Janusz Miechowicz, Al. Jana Pawła II 188, 30-969 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6465432, fax 012 6465436, e-mail: janusz.miechowicz@mpec.krakow.pl, www.mpec.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 13. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie działań informacyjnych i promujących związanych z realizacją projektu Funduszu Spójności numer 2004/PL/16/C/PE/006 pn. System ciepłowniczy miasta Krakowa. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Prowadzenie działań informacyjnych i promujących związanych z realizacją projektu Funduszu Spójności numer 2004/PL/16/C/PE/006 pn. System ciepłowniczy miasta Krakowa. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków, Skawina. Kod NUTS: PL213. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.40.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86401, 86503, 86506. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usług polegających na działaniach informacyjnych i promujących dotyczących projektu realizowanego przez zamawiającego, tj.: wytworzenie i ekspozycja plakatów, wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych (broszury, ulotki, listy informacyjne, materiały audio-wizualne), wytworzenie i umieszczenie w miejscach realizacji projektu tablic informacyjnych i tablic pamiątkowych. Powyżej 130000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 42;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 7.000,00 PLN 2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 10% ceny brutto (łącznie z VAT) podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnoprawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; tj.: a) posiadali przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości co najmniej 5 pracowników; b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej cztery usługi o charakterze zbliżonym do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (wytworzenie i ekspozycja plakatów, wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych /broszury, ulotki, listy informacyjne, materiały audio-wizualne/, wytworzenie i zamontowanie w terenie tablic informacyjnych i tablic, reklam itp.); c) spełniają wymogi jakościowe w zakresie realizacji usług. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj.: a) osiągnęli w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych przychody w kwocie co najmniej 350.000,00 PLN; b) posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN; c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN. W przypadku wykonawców zagranicznych do obliczenia średniego rocznego przychodu, jak również wartości wykonanych usług i innych danych finansowych należy przyjąć średni kurs NBP na ostatni dzień danego roku. Średnie kursy walut dostępne są pod adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4. warunek ten musi spełniać odrębnie każdy z wykonawców działających wspólnie, zaś w odniesieniu do warunków pkt. 1, pkt. 2. oraz pkt. 3. warunki te mogą spełniać wykonawcy łącznie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia oraz dokumentów określonych w pkt. III.2.1.1, pkt. III.2.1.2. oraz pkt. III.2.1.3. niniejszego ogłoszenia, wg. formuły spełnia / nie spełnia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt: III.2.1.1.a); III.2.1.1.c); III.2.1.1d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt: III.2.1.1.a); III.2.1.1.b); III.2.1.1.c); III.2.1.1d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b) informacja z banku, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości; c) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; c) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiający uznaje za wystarczające złożenie w ofercie przedmiotowych dokumentów wystawionych dla jednego z nich. Powyższe dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub należycie umocowane do jego reprezentowania. Wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy składać w oryginalnym brzmieniu wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2004/PL/16/C/PE/006/DZ/FS/08/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.03.2006, cena - 122 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto MPEC S.A. w banku BPH na rachunek numer 34 10602197 0000320000000511. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.03.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarcia ofert jest jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.03.2006, godzina 11:00, MPEC S.A. Kraków, Al. Jana Pawła II 188, sala 13.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Funduszu Spójności numer 2004/PL/16/C/PE/006 pod nazwą: System ciepłowniczy miasta Krakowa. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.