eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Dostawa urządzeń komputerowych wraz z ich instalacją w Zespołach Szkół w Kamienicy Królewskiej i Gowidlinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Sierakowice: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z ich instalacją w Zespołach Szkół w Kamienicy Królewskiej i Gowidlinie
Numer ogłoszenia: 398324 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346490 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice, ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 58 6819500, faks 58 6819575.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z ich instalacją w Zespołach Szkół w Kamienicy Królewskiej i Gowidlinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. W związku z możliwością składania ofert częściowych, przedmiot zamówienia obejmuje: A/ Część nr I - Zespół Szkół w Kamienicy Królewskiej 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych do Zespołu Szkół w Kamienicy Królewskiej, w tym: a) 20 x komputerów przenośnych typu Laptop-PC (dla uczniów) wraz systemem Windows 7R, b) 10 x komputerów przenośnych typu Laptop-PC (dla nauczycieli) wraz systemem Windows 7R, c) 1x urządzenie dostępowe będące elementem szkolnej sieci bezprzewodowej, d) 4 x urządzenia dostępowe do sieci Wlan typu Access Point, e) 1 x urządzenie dostępowe do sieci Internet typu Router, f) 2 x urządzenia wielofunkcyjne, g) 1 x tablica interaktywna 77-78 cali, h) 3 x projektory multimedialne, i)1 x szafka do przechowywania komputerów, j) 2 x wizualizery k) oprogramowanie 1. biurowe - Microsoft Office 2010 StarterR (20 stanowisk); 2. biurowe - Microsoft Office 2010 ProfessionalR (10 stanowisk); 3. kompleksowe oprogramowanie antywirusowe (z zaporą sieciową) z subskrypcją aktualizacji bazy wirusów na okres co najmniej 3 lat (dla 30 stanowisk), 4. zabezpieczające komputery w przypadku kradzieży, 5. do zarządzania zestawem przenośnym dla potrzeb prowadzenia zajęć dydaktycznych, 6. zabezpieczające uczniów przed dostępem do treści niepożądanych w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty. 2. Wymienione w pkt. 1 urządzenia muszę spełniać następujące warunki: a) posiadają deklarację CE, b) posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, c) spełniają wymogi normy Energy Star 5.0 (komputery przenośne); d) są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, e) posiadają okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablicy interaktywnej nie krótszy niż 5 lat. 3.Instalacja w/w urządzeń oraz oprogramowania, przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób z zakresu obsługi poszczególnych urządzeń, w tym szczególności z obsługi oprogramowania wchodzącego w skład zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. B/ Część nr II - Zespół Szkół w Gowidlinie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych do Zespołu Szkół w Gowidlinie, w tym: a) 14 zestawów stacjonarnych PC wyposażonych w system operacyjny Windows 7R, b) 1 tablica interaktywna 77-78 cali, c) 1 projektor multimedialny, d) 2 komputery przenośne, e) 2 radiomagnetofony, f) 1 ekran podwieszany, g) 1 x głośniki stereo do ekranu wraz z kompletem oprogramowania. i) oprogramowanie: kompleksowe oprogramowanie antywirusowe (z zaporą sieciową) z subskrypcją aktualizacji bazy wirusów na okres co najmniej 3 lat (dla 16 stanowisk), 2. Wymienione w pkt. 1 urządzenia muszę spełniać następujące warunki: a) posiadają deklarację CE, b) posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, c) spełniają wymogi normy Energy Star 5.0 (komputery przenośne);; d) są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, e) posiadają okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablicy interaktywnej nie krótszy niż 5 lat..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 48.82.00.00 - Serwery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część I projektu realizowana jest dzięki dotacji celowej z budżetu państwa przedsięwzięcia w zakresie rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych realizowanego w Zespole Szkół w Kamienicy Królewskiej, w ramach programu pn.: Cyfrowa Szkoła..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z ich instalacją w Zespole Szkół w Kamienicy Królewskiej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JT MEBEL, ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89070,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89070,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z ich instalacją w Zespole Szkół w Gowidlinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JT MEBEL, ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37382,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40582,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40582,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40582,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.