eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › USŁUGI W ZAKRESIE SPRZĄTANIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-03

Gniezno: USŁUGI W ZAKRESIE SPRZĄTANIA
Numer ogłoszenia: 39817 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390108 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4264461, faks 061 4263233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE SPRZĄTANIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Łączna powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia wynosi 3858,78 m2. Usługa obejmować będzie utrzymanie czystości w : a) poradniach specjalistycznych b) pracowniach RTG c) pogotowiu ratunkowym w Gnieźnie d) podstacji pogotowia ratunkowego w Witkowie e) podstacji pogotowia ratunkowego w Kiszkowie f) pomieszczeniach biurowych g) laboratoriach h) ciągach komunikacyjnych, korytarzach, holach i wjazdach do karetek Podczas realizacji usługi obowiązuje zasada mopa jednego kontaktu. Zamawiający wymaga aby czynności wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia wykonywane były w następujących dniach: a) poradnie specjalistyczne, pracownie RTG, pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, korytarze, hole, wjazd do karetek, podstacje pogotowia ratunkowego w Witkowie i Kiszkowie 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku. b) Pogotowie ratunkowe w Gnieźnie we wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i świętami dwa razy dziennie. c) Laboratorium ul. Św. Jana i 3 Maja Gnieźnie we wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i świętami. W komórkach organizacyjnych wymagających czystości najwyższego stopnia : gabinety zabiegowe i laboratoria Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć stałych i przeszkolonych pracowników. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego sprzątania powierzchni biurek, mebli, parapetów telefonów, komputerów, opróżniania pojemników na odpady komunalne (dezynfekcja pojemnika 1x w tygodniu) i medyczne (dezynfekcja po każdorazowym opróżnieniu pojemnika), odkurzania i mycia podłóg na mokro, dokładnego mycia glazury ściennej i podłogowej, dezynfekcji WC i podłóg oraz kratek wentylacyjnych. Mycie szafek wewnątrz ze sprzętem medycznym i dokumentacja w laboratoriach - (w pomieszczeniach diagnostycznych i rejestracji raz na 6 miesięcy). Mycie okien w ilości około 200szt. odbywać się będzie raz na kwartał po uprzednim zgłoszeniu w sekcji administracji i zaopatrzenia. Mycie górnych okien i ram w ilości około 405 szt. oraz mycie lub odkurzanie kratek wentylacyjnych w ilości około 242 szt. na oddziałach szpitalnych według załącznika nr 2 do umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do sprzątania pomieszczeń po zakończeniu prac remontowych, modernizacji, przebudowy w jednostkach objętych umową. Wykonawca zobowiązany będzie do okresowego doczyszczania powierzchni, nabłyszczania i konserwacji podłóg polimerem raz na 6 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia jak i zwiększenia sprzątanych powierzchni oraz dokonania ewentualnych zmian w rozmieszczeniu poszczególnych stref czystości i częstotliwości wykonania usług. W czasie realizacji przedmiotu zamówienia wybrany oferent zobowiązany będzie zapewnić: a) profesjonalny sprzęt i środki do bieżącego utrzymania czystości i doczyszczania. b) Personel przeszkolony w zakresie wykonywania usługi. c) Pranie i dezynfekcja mopów i ściereczek.. d) Preparaty czyszczące, myjące-dezynfekcyjne, konserwujące, dezynfekujące do powierzchni z atestem dopuszczone do stosowania w jednostkach służby zdrowia. e) Środki higieny - papier toaletowy w WC f) Worki na odpady komunalne do koszy na śmieci. Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć kierownika obecnego na stałe w dni powszednie od godz. 700 do 1500 i okresowo w dni wolne od pracy oraz zawsze w sytuacjach nagłych. Wszystkie prace dodatkowe winny być wliczone w cenę 1 m2 sprzątanych pomieszczeń a ich wykonanie potwierdzone przez kierownika danej jednostki. Zamawiający informować będzie o wszelkich zmianach, które mogłyby wpłynąć na zakres i wartość świadczonej usługi z wyprzedzeniem jednego miesiąca w przypadku planowanych przerw w funkcjonowaniu jednostek wyszczególnionych w załączniku nr 1 oraz doraźnie w sytuacjach nagłych wynikających z konieczności czasowego zamykania komórek organizacyjnych czy pomieszczeń. Wykonawca ponosi konsekwencje prawne i finansowe za uchybienia w pracy swoich pracowników i nie przestrzegania przepisów sanitarno-epidemiologicznych stwierdzonych przez organy nadzorujące np. Państwowy Inspektor Sanitarny, Państwowa Inspekcja Pracy i inne. Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za wszelkie uszkodzenia sprzętu wynikające z niewłaściwego użytkowania i wykonywania usługi. Wszystkie czynności w zakresie przedmiotu zamówienia musza być wykonane z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, procedurami i instrukcjami obowiązującymi w zespole oraz zarządzeniami i zaleceniami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydawania doraźnych wytycznych i zaleceń w sytuacjach zagrożenia epidemiologicznego. Upoważnieni pracownicy Zespołu będą sprawować nadzór nad czynnościami w zakresie organizacji oraz jakości świadczonych usług. Zamawiający ma prawo do kontroli stosowanych środków, sposobu ich przygotowania i zasad stosowania. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do : a) posiadania aktualnych zaświadczeń o badaniach wstępnych, okresowych wymaganych na danym stanowisku pracy. b) Przestrzegania przepisów BHP, P.Poż. c) Zachowania tajemnicy służbowej i odpowiedniej postawy w stosunku do pracowników i pacjentów Zespołu. d)Noszenia umundurowania, obuwia oraz środków ochrony osobistej. e) Stosowania się do zakazu palenia tytoniu na terenie zakładu. Wykonawca powinien reagować na zaistniałe uchybienia niezwłocznie w dniu zgłoszenia, podstawa udokumentowania są zaniedbania wynikające z nie wywiązywania się z przyjętych zobowiązań ujętych w umowie. Oferta musi zawierać sposób komunikacji bieżącej między Zamawiającym a Wykonawcą i sposób nadzorowania usługi ze strony Wykonawcy. Oferent jest zobowiązany zatrudnić na podana ilość m2 sprzątanej powierzchni min. 8 etatów. przeliczeniowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PH ANN-JUST Anna Karpińska, Głęboka 5a, Gniezno, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 331098,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 259309,92

  • Oferta z najniższą ceną: 259309,92 / Oferta z najwyższą ceną: 466758,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.