To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-03
Gniezno: USŁUGI W ZAKRESIE SPRZĄTANIA
Numer ogłoszenia: 39817 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390108 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4264461, faks 061 4263233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE SPRZĄTANIA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Łączna powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia wynosi 3858,78 m2. Usługa obejmować będzie utrzymanie czystości w : a) poradniach specjalistycznych b) pracowniach RTG c) pogotowiu ratunkowym w Gnieźnie d) podstacji pogotowia ratunkowego w Witkowie e) podstacji pogotowia ratunkowego w Kiszkowie f) pomieszczeniach biurowych g) laboratoriach h) ciągach komunikacyjnych, korytarzach, holach i wjazdach do karetek Podczas realizacji usługi obowiązuje zasada mopa jednego kontaktu. Zamawiający wymaga aby czynności wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia wykonywane były w następujących dniach: a) poradnie specjalistyczne, pracownie RTG, pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, korytarze, hole, wjazd do karetek, podstacje pogotowia ratunkowego w Witkowie i Kiszkowie 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku. b) Pogotowie ratunkowe w Gnieźnie we wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i świętami dwa razy dziennie. c) Laboratorium ul. Św. Jana i 3 Maja Gnieźnie we wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i świętami. W komórkach organizacyjnych wymagających czystości najwyższego stopnia : gabinety zabiegowe i laboratoria Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć stałych i przeszkolonych pracowników. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego sprzątania powierzchni biurek, mebli, parapetów telefonów, komputerów, opróżniania pojemników na odpady komunalne (dezynfekcja pojemnika 1x w tygodniu) i medyczne (dezynfekcja po każdorazowym opróżnieniu pojemnika), odkurzania i mycia podłóg na mokro, dokładnego mycia glazury ściennej i podłogowej, dezynfekcji WC i podłóg oraz kratek wentylacyjnych. Mycie szafek wewnątrz ze sprzętem medycznym i dokumentacja w laboratoriach - (w pomieszczeniach diagnostycznych i rejestracji raz na 6 miesięcy). Mycie okien w ilości około 200szt. odbywać się będzie raz na kwartał po uprzednim zgłoszeniu w sekcji administracji i zaopatrzenia. Mycie górnych okien i ram w ilości około 405 szt. oraz mycie lub odkurzanie kratek wentylacyjnych w ilości około 242 szt. na oddziałach szpitalnych według załącznika nr 2 do umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do sprzątania pomieszczeń po zakończeniu prac remontowych, modernizacji, przebudowy w jednostkach objętych umową. Wykonawca zobowiązany będzie do okresowego doczyszczania powierzchni, nabłyszczania i konserwacji podłóg polimerem raz na 6 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia jak i zwiększenia sprzątanych powierzchni oraz dokonania ewentualnych zmian w rozmieszczeniu poszczególnych stref czystości i częstotliwości wykonania usług. W czasie realizacji przedmiotu zamówienia wybrany oferent zobowiązany będzie zapewnić: a) profesjonalny sprzęt i środki do bieżącego utrzymania czystości i doczyszczania. b) Personel przeszkolony w zakresie wykonywania usługi. c) Pranie i dezynfekcja mopów i ściereczek.. d) Preparaty czyszczące, myjące-dezynfekcyjne, konserwujące, dezynfekujące do powierzchni z atestem dopuszczone do stosowania w jednostkach służby zdrowia. e) Środki higieny - papier toaletowy w WC f) Worki na odpady komunalne do koszy na śmieci. Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć kierownika obecnego na stałe w dni powszednie od godz. 700 do 1500 i okresowo w dni wolne od pracy oraz zawsze w sytuacjach nagłych. Wszystkie prace dodatkowe winny być wliczone w cenę 1 m2 sprzątanych pomieszczeń a ich wykonanie potwierdzone przez kierownika danej jednostki. Zamawiający informować będzie o wszelkich zmianach, które mogłyby wpłynąć na zakres i wartość świadczonej usługi z wyprzedzeniem jednego miesiąca w przypadku planowanych przerw w funkcjonowaniu jednostek wyszczególnionych w załączniku nr 1 oraz doraźnie w sytuacjach nagłych wynikających z konieczności czasowego zamykania komórek organizacyjnych czy pomieszczeń. Wykonawca ponosi konsekwencje prawne i finansowe za uchybienia w pracy swoich pracowników i nie przestrzegania przepisów sanitarno-epidemiologicznych stwierdzonych przez organy nadzorujące np. Państwowy Inspektor Sanitarny, Państwowa Inspekcja Pracy i inne. Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za wszelkie uszkodzenia sprzętu wynikające z niewłaściwego użytkowania i wykonywania usługi. Wszystkie czynności w zakresie przedmiotu zamówienia musza być wykonane z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, procedurami i instrukcjami obowiązującymi w zespole oraz zarządzeniami i zaleceniami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydawania doraźnych wytycznych i zaleceń w sytuacjach zagrożenia epidemiologicznego. Upoważnieni pracownicy Zespołu będą sprawować nadzór nad czynnościami w zakresie organizacji oraz jakości świadczonych usług. Zamawiający ma prawo do kontroli stosowanych środków, sposobu ich przygotowania i zasad stosowania. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do : a) posiadania aktualnych zaświadczeń o badaniach wstępnych, okresowych wymaganych na danym stanowisku pracy. b) Przestrzegania przepisów BHP, P.Poż. c) Zachowania tajemnicy służbowej i odpowiedniej postawy w stosunku do pracowników i pacjentów Zespołu. d)Noszenia umundurowania, obuwia oraz środków ochrony osobistej. e) Stosowania się do zakazu palenia tytoniu na terenie zakładu. Wykonawca powinien reagować na zaistniałe uchybienia niezwłocznie w dniu zgłoszenia, podstawa udokumentowania są zaniedbania wynikające z nie wywiązywania się z przyjętych zobowiązań ujętych w umowie. Oferta musi zawierać sposób komunikacji bieżącej między Zamawiającym a Wykonawcą i sposób nadzorowania usługi ze strony Wykonawcy. Oferent jest zobowiązany zatrudnić na podana ilość m2 sprzątanej powierzchni min. 8 etatów. przeliczeniowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PH ANN-JUST Anna Karpińska, Głęboka 5a, Gniezno, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 331098,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 259309,92
Oferta z najniższą ceną: 259309,92 / Oferta z najwyższą ceną: 466758,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna
- Modernizacja (przebudowa) toalet w budynku Szkoły Podstawowej nr 6, im. Henryka Sienkiewicza w Gnieźnie, ul. Żwirki i Wigury 22
- Dostawy artykułów higienicznych z celulozy
- Zagospodarowanie wód opadowych z obiektów użyteczności publicznej - Przedszkole nr 8 do zbiornika retencyjnego w Parku Trzech Kultur - budowa kanalizacji deszczowej z wylotem do zbiornika retencyjnego
- "Pakiety medyczne dla pracowników URBIS Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin"
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo - 2 edycja
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w jednostkach organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP
- Sprzątanie zanieczyszczeń stałych na terenie wybranych szlaków turystycznych, łowisk i plaż Słowińskiego Parku Narodowego
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.