Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Strzelce Opolskie: Dostawa sprzętu elektronicznego , gastronomicznego i mebli
do Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Strzelcach Opolskich.
Numer ogłoszenia: 397864 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 , ul. Powstańców Śląskich 3, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4612701, faks 077 4612701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego , gastronomicznego i mebli do Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Strzelcach Opolskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polegać będzie na: dostawie sprzętu elektronicznego , gastronomicznego i mebli do Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Strzelcach Opolskich.. Zadanie realizowane będzie w częściach: część I dostawa sprzętu elektronicznego, część II dostawa sprzętu gastronomicznego , część III dostawa mebli. Zakres zamówienia : Zakres zamówienia obejmuje dostawę w/w sprzętu i mebli . Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiotowy sprzęt i meble we wskazane przez Zamawiającego miejsce w budynkach (parter ,I piętro) Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Strzelcach Opolskich. Zgodnie z załączonymi do SIWZ zestawieniami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.51.30.00 - Bielizna stołowa 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.40.00 - Meble komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: -Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -Musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 7.1.1 oraz oświadczenia o którym mowa w pkt. 7.1.3 niniejszej SIWZ. .-Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi w wyznaczonym terminie złożyć ofertę (druk nr 1) wraz z wyszczególnionymi poniżej dokumentami i oświadczeniami. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji na ten temat będzie oznaczało, że wykonawca na dzień złożenia oferty nie planuje podwykonawcy (druk ). Oświadczenie, o spełnieniu przez wykonawcę warunków uczestnictwa, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy[1] (druk ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, musi przedłożyć zamiennie dokumenty, zgodnie z zapisami w § 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów. Wszelkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów, kopii lub odpisów potwierdzonych notarialnie lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że złożony na kopii podpis osoby lub osób mających prawo reprezentować Wykonawcę jest poświadczeniem zgodności z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz1strzelce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie z podanej wyżej strony internetowej lub odebrać w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) lub za zaliczeniem pocztowym - koszt dokumentacji wynosi 10 zł płatne w kasie ZSZ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) w terminie do dnia 26.11.2009 r. do godz. 10.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I dostawa sprzętu elektronicznego,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu zgodnie zestawieniem - załącznikiem do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II dostawa sprzętu gastronomicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu gastronomicznego zgodnie z zestawieniem - załącznikiem do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.31.40.00-6, 39.51.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III dostawa mebli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli zgodnie z zestawieniem - załącznik do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6, 39.13.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Dostawa agregatów prądotwórczych - 2 szt.
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
- "Dostawa z montażem dwóch stacjonarnych oraz dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w ramach zadania pn.: "Zapewnienie ciągłości dostaw (...)
- Montaż i uruchomienie dźwigów osobowego i osobowo-towarowego w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich
- "Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego"
- "Wykonanie dokumentacji projektowej i remont budynku podmiotu ochrony ludności (budynek na terenie bazy Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Strzelcach Opolskich S.A.) na potrzeby (...)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- Dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzęt komputer i multimed wraz z instalacją oprogramowania i montażem mebli w ZS3 w Żorach, w ramach proj. pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!".
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





