eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Dostawa sprzętu elektronicznego , gastronomicznego i mebli do Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Strzelcach Opolskich.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Strzelce Opolskie: Dostawa sprzętu elektronicznego , gastronomicznego i mebli do Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Strzelcach Opolskich.
Numer ogłoszenia: 397864 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 , ul. Powstańców Śląskich 3, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4612701, faks 077 4612701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego , gastronomicznego i mebli do Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Strzelcach Opolskich..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polegać będzie na: dostawie sprzętu elektronicznego , gastronomicznego i mebli do Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Strzelcach Opolskich.. Zadanie realizowane będzie w częściach: część I dostawa sprzętu elektronicznego, część II dostawa sprzętu gastronomicznego , część III dostawa mebli. Zakres zamówienia : Zakres zamówienia obejmuje dostawę w/w sprzętu i mebli . Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiotowy sprzęt i meble we wskazane przez Zamawiającego miejsce w budynkach (parter ,I piętro) Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Strzelcach Opolskich. Zgodnie z załączonymi do SIWZ zestawieniami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.51.30.00 - Bielizna stołowa 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.40.00 - Meble komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: -Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -Musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 7.1.1 oraz oświadczenia o którym mowa w pkt. 7.1.3 niniejszej SIWZ. .-Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi w wyznaczonym terminie złożyć ofertę (druk nr 1) wraz z wyszczególnionymi poniżej dokumentami i oświadczeniami. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji na ten temat będzie oznaczało, że wykonawca na dzień złożenia oferty nie planuje podwykonawcy (druk ). Oświadczenie, o spełnieniu przez wykonawcę warunków uczestnictwa, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy[1] (druk ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, musi przedłożyć zamiennie dokumenty, zgodnie z zapisami w § 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów. Wszelkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów, kopii lub odpisów potwierdzonych notarialnie lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że złożony na kopii podpis osoby lub osób mających prawo reprezentować Wykonawcę jest poświadczeniem zgodności z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz1strzelce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie z podanej wyżej strony internetowej lub odebrać w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) lub za zaliczeniem pocztowym - koszt dokumentacji wynosi 10 zł płatne w kasie ZSZ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) w terminie do dnia 26.11.2009 r. do godz. 10.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I dostawa sprzętu elektronicznego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu zgodnie zestawieniem - załącznikiem do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II dostawa sprzętu gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu gastronomicznego zgodnie z zestawieniem - załącznikiem do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.31.40.00-6, 39.51.30.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III dostawa mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli zgodnie z zestawieniem - załącznik do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6, 39.13.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.