eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra. Znak sprawyWORD-WA-25-3-09.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Zielona Góra: Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra. Znak sprawy: WORD-WA-25-3-09.
Numer ogłoszenia: 397758 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Nowa 4b, 65-339 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4765370, faks 068 4765377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgora.wordy.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra. Znak sprawy: WORD-WA-25-3-09..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2011r. wraz z reakcją grupy interwencyjnej po odebraniu sygnału alarmu.
2.Podłączenie obiektów biurowych wyposażonych w istniejący system alarmowy do bazy monitorowania oraz świadczenie usług w zakresie dozorowania i monitorowania ciągłego obiektów WORD Zielona Góra przez jednego Wykonawcę 7 razy w tygodniu w wymiarze 24 godzin na dobę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1.Złożenie oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia (zgodnie z SIWZ) na załączniku nr 1.
    2.Złożenie referencji z wykonywanych usług tego typu u innych Zamawiających - minimum 3.
    3.Posiadanie koncesji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia i osób.
    4.Złożenie aktualnego tzn. wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku.
    5.Posiadanie polisy potwierdzającej ubezpieczenie prowadzonej przez Wykonawcę działalności na kwotę co najmniej 1.000.000.00zł.
    6.Złożenie oświadczenia, na załączniku nr 2, o spełnianiu wymogów określonych w art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Pzp.
    7.Pracownicy dozoru muszą być zatrudnieni w firmie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza do wykonania przedmiotu zamówienia przez podwykonawców.
    8.Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną grupę szybkiego reagowania która będzie zdolna do interwencji w przeciągu 10 minut od chwili wszczęcia alarmu.
    9.Przedstawiona w ofercie cena usługi musi uwzględniać wszystkie wskaźniki cenotwórcze mające na nią wpływ.
    10.Służby dozoru Wykonawcy muszą być wyposażone w ubrania firmowe, identyfikatory, środki łączności, latarki nocne, urządzenia monitorujące pracę służby dozoru, sygnalizatory napadu itp.
    11.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych do Dozorowania w obiektach Zamawiającego. Pracownicy ci złożą w Wydziale Kadr Zamawiającego oświadczenie o zachowaniu tajemnicy służbowej. O zmianie składu kadrowego pracowników Wykonawca każdorazowo poinformuje Zamawiającego z wyprzedzeniem 2-ch tygodni.

    Złożenie dokumentów nie odpowiadających powyższym warunkom zostaną uznane za nieważne, co będzie przyczyną odrzucenia oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1.Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
    2.Aktualny tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku.
    3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym).
    4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 w/w ustawy.
    5.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i wzorem umowy i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń.
    Wszelkie dokumenty wymienione w pkt XII Specyfikacji mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy na zewnątrz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgora.wordy.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego 65 -339 Zielona Góra, ul. Nowa 4b Sekretariat (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 14:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego 65 -339 Zielona Góra, ul. Nowa 4b Sekretariat (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.