Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Zielona Góra: Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra. Znak sprawy: WORD-WA-25-3-09.
Numer ogłoszenia: 397758 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Nowa 4b, 65-339 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4765370, faks 068 4765377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgora.wordy.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra. Znak sprawy: WORD-WA-25-3-09..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2011r. wraz z reakcją grupy interwencyjnej po odebraniu sygnału alarmu.
2.Podłączenie obiektów biurowych wyposażonych w istniejący system alarmowy do bazy monitorowania oraz świadczenie usług w zakresie dozorowania i monitorowania ciągłego obiektów WORD Zielona Góra przez jednego Wykonawcę 7 razy w tygodniu w wymiarze 24 godzin na dobę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.Złożenie oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia (zgodnie z SIWZ) na załączniku nr 1.
2.Złożenie referencji z wykonywanych usług tego typu u innych Zamawiających - minimum 3.
3.Posiadanie koncesji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia i osób.
4.Złożenie aktualnego tzn. wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku.
5.Posiadanie polisy potwierdzającej ubezpieczenie prowadzonej przez Wykonawcę działalności na kwotę co najmniej 1.000.000.00zł.
6.Złożenie oświadczenia, na załączniku nr 2, o spełnianiu wymogów określonych w art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Pzp.
7.Pracownicy dozoru muszą być zatrudnieni w firmie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza do wykonania przedmiotu zamówienia przez podwykonawców.
8.Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną grupę szybkiego reagowania która będzie zdolna do interwencji w przeciągu 10 minut od chwili wszczęcia alarmu.
9.Przedstawiona w ofercie cena usługi musi uwzględniać wszystkie wskaźniki cenotwórcze mające na nią wpływ.
10.Służby dozoru Wykonawcy muszą być wyposażone w ubrania firmowe, identyfikatory, środki łączności, latarki nocne, urządzenia monitorujące pracę służby dozoru, sygnalizatory napadu itp.
11.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych do Dozorowania w obiektach Zamawiającego. Pracownicy ci złożą w Wydziale Kadr Zamawiającego oświadczenie o zachowaniu tajemnicy służbowej. O zmianie składu kadrowego pracowników Wykonawca każdorazowo poinformuje Zamawiającego z wyprzedzeniem 2-ch tygodni.
Złożenie dokumentów nie odpowiadających powyższym warunkom zostaną uznane za nieważne, co będzie przyczyną odrzucenia oferty.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
2.Aktualny tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku.
3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym).
4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 w/w ustawy.
5.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i wzorem umowy i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń.
Wszelkie dokumenty wymienione w pkt XII Specyfikacji mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy na zewnątrz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgora.wordy.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
65 -339 Zielona Góra,
ul. Nowa 4b
Sekretariat (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 14:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego 65 -339 Zielona Góra, ul. Nowa 4b Sekretariat (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa namiotów pneumatycznych HVAC z osprzętem w ilości 8 sztuk oraz namiotów magazynowych w ilości 6 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 20
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem i pracami porządkowymi dla Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze.
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa ul. Langiewicza w Zielonej Górze".
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do stołówki Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
- Usługa ochrony obiektów i mienia w obiektach Muzeum Karykatury im. Eryka Lipińskiego w Warszawie
- Wykonywanie usług portierskich i dozoru w 2026 r.
- Świadczenie usług ochrony obiektów Gminy Michałowice
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia wraz z przyjazdem SUFO i stałym dozorem sygnałów przesyłanych z urządzeń i systemów alarmowych na rzecz NFZ Podkarpackiego OW z siedzibą w Rzeszowie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





