Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-12
Krapkowice: Dostarczenie usługi internetu mobilnego
Numer ogłoszenia: 396936 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach , ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 77 4074300, faks 77 4074332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie usługi internetu mobilnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu bezprzewodowego (mobilnego) dostępu do Internetu wraz z dostarczeniem na własność Zamawiającego 80 zestawów aktywacyjnych służących do odbioru mobilnego internetu w ramach projektu Szansa na rozwój bez barier - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Krapkowickim W skład zestawu wchodzi: 2.1.1. modem obsługujących transmisje danych GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, HSPA+. Modemy muszą działać za pomocą złącza USB 2.0 oraz posiadać wyjście na konektor antenowy CRC9, 2.1.2. antena przenośna o mocy minimum 3db oraz kablu antenowym o długości minimum 3 m z złączem umożliwiającym podłączenie do konektora antenowego CRC9. 2.2. Dostarczona usługa powinna być świadczona nieprzerwanie 24 h na dobę 7 dni w tygodniu. 2.3. Usługa musi być realizowana w technologii zapewniającej maksymalną, możliwą w danych warunkach, prędkością transferu danych jednak nie mniejszą niż 512 kbit/s. 2.4. Zamawiający dopuszcza ustalenie limitu danych pobierania z internetu, jednak nie mniej niż 10 GB miesięcznie. 2.5. Zamawiający wymaga by po przekroczeniu limitu danych, internet działał nieprzerwanie dopuszczając zmniejszenie jego prędkości poniżej wymaganej prędkości minimalnej. 2.6. Przekroczenie limitu danych nie będzie powodowało dla Zamawiającego dodatkowych kosztów. 2.7. Usługa musi być realizowana w technologii zapewniającej maksymalną możliwą w danych warunkach prędkość transfer danych. 2.8. Zamawiający wymaga by umowa rozliczana była na podstawie miesięcznych cyklów rozliczeniowych dla 80 kart aktywnych kart SIM zapewniających usługę mobilnego internetu na terenie powiatu Krapkowickiego. 2.9. Zamawiający wyraża zgodę na udostępnienie w ramach przedmiotowej umowy wyłącznie transmisji danych dla każdej z 80 kart Sim, które mają zapewniać dostęp do internetu, z wykluczeniem innych usług np. takich jak połączenia głosowe, wiadomości sms/mms, roaming międzynarodowy. 2.10. Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie umów jednostkowych dla poszczególnych kart SIM. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia przez Wykonawcę do umowy załączników z wyszczególnionymi jednostkowymi numerami kart SIM, które będą stanowiły integralną część umowy. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami treści specyfikacji, będącymi np wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64.21.27.00 - Usługi uniwersalnego systemu telefonii przenośnej (UMTS) .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 3 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 3 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 3 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 3 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 3 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3.1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkrapkowicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice
pok. Nr 115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Organizacja i przeprowadzenie niestacjonarnej 5 - dniowej półkolonii zimowej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat, dla których organizatorem...
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów gminy Krapkowice
więcej: przetargi w Krapkowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





