Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Gostynin: ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO WRAZ
Z WYPOSAŻENIEM ORAZ SPRZĘTU DIAGNOSTYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 396782 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie , Gorzewo, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2352041 do 44, faks 024 2353225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ORAZ SPRZĘTU DIAGNOSTYCZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ginekologiczno-położniczego wraz z wyposażeniem oraz sprzętu diagnostycznego w skład którego wchodzą: a)CZĘŚĆ NR. 1-ŁÓŻKA PORODOWE + SZAFKI PRZYŁÓŻKOWE -2szt. b)CZĘŚĆ NR. 2-HISTEROSKOP DIAGNOSTYCZNO-OPERACYJNY ORAZ MORCELATOR ELEKTRYCZNY Z WYPOPSAŻENIEM-1szt. c)CZĘŚĆ NR. 3-ULTRASONOGRAF Z KOLOROWYM DOPPLEREM-1szt. d)CZĘŚĆ NR. 4-PRZEWOŹNY, PRZYŁÓŻKOWY APARAT RTG Z RAMIENIEM C-1szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie żądanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oświadczeń i dokumentów o charakterze podmiotowym, wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty lub zgodnie z treścią formularza oferty oraz formularzem cenowym załączonymi do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy dostarczyć dokumenty o charakterze podmiotowym (potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu) i dokumenty o charakterze przedmiotowym (potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego): 1.Dokumenty o charakterze podmiotowym (potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu): a) Załącznik nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. b) Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. c) Załącznik nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli Wykonawcą jest spółka cywilna oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji. d) Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych lub wykonywanych min. 2 dostaw w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 2.Dokumenty o charakterze przedmiotowym (potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego): a)Załącznik nr 5 - Dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenia spełniają warunki dopuszczenia do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp.). b)Załącznik nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, materiały producenta, itp.) zawierający dane techniczne potwierdzające spełnianie parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie, Gorzewo, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin, pokój nr 4 (budynek administracji w Gorzewie,
ul. Kruk 5).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie, Gorzewo, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin, pokój nr 1 (budynek administracji w Gorzewie, ul. Kruk 5).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŁÓŻKA PORODOWE + SZAFKI PRZYŁÓŻKOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŁÓŻKA PORODOWE + SZAFKI PRZYŁÓŻKOWE szt.2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: HISTEROSKOP DIAGNOSTYCZNO-OPERACYJNY ORAZ MORCELATOR ELEKTRYCZNY Z WYPOSAŻENIEM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: HISTEROSKOP DIAGNOSTYCZNO-OPERACYJNY ORAZ MORCELATOR ELEKTRYCZNY Z WYPOSAŻENIEM szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ULTRASONOGRAF Z KOLOROWYM DOPPLEREM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ULTRASONOGRAF Z KOLOROWYM DOPPLEREM szt.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRZEWOŹNY, PRZYŁÓŻKOWY APARAT RTG Z RAMIENIEM C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEWOŹNY, PRZYŁÓŻKOWY APARAT RTG Z RAMIENIEM C szt.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Modernizacja pokrycia dachowego sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Białotarsku
- Zakup i dostawa środków czystościowych
- Wykonanie 18 szt. audytów energetycznych budynków mieszkalnych jednorodzinnych w gospodarstwach domowych, realizowanych w ramach projektu partnerskiego "Mazowsze bez smogu"
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą ultrasonografu, biometru optycznego, lasera YAG/SLT oraz tonometru wraz z pachymetrem
- Dostawa kolumn medycznych na potrzeby KSOR
- Zakup ambulansu z wyposażeniem
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SPGZOZ W GMINIE RABA WYŻNA W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Zakup wyposażenia medycznego do: Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i Laboratorium w SPZOZ w Sokołowie Podlaskim w ramach zadania pn. "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego"
- DOSTAWĘ WSZECHSTRONNEGO APARATU USG WRAZ Z URZĄDZENIEM DO REJESTRACJI OBRAZU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.