eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaDostawy odczynników do badań hematologicznych oraz dzierżawa dwóch automatycznych analizatorów hematologicznych 3 DIFF i 5 DIFF z obsługą serwisową dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-12

Stalowa Wola: Dostawy odczynników do badań hematologicznych oraz dzierżawa dwóch automatycznych analizatorów hematologicznych 3 DIFF i 5 DIFF z obsługą serwisową dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 396744 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, faks 015 8433201, 8433397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników do badań hematologicznych oraz dzierżawa dwóch automatycznych analizatorów hematologicznych 3 DIFF i 5 DIFF z obsługą serwisową dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy odczynników do badań hematologicznych oraz dzierżawa dwóch automatycznych analizatorów hematologicznych 3 DIFF i 5 DIFF z obsługą serwisową dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających, nie przekraczających 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw, ich realizacja nastąpi na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22, ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku PZP (Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), tj.: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b) posiadania wiedzy i doświadczenia. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych 3) złożą ofertę spełniającą wymogi SIWZ Na potwierdzenie warunku 1a Wykonawca przedstawia oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ (w części dotyczącej art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawia: - oświadczenie wg wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ (w części dotyczącej art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) - Wykaz wykonanych, lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie lub za okres prowadzenia działalności, jeśli jest on krótszy, niż trzy lata wg Załącznika nr 4 do SIWZ - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, o których mowa w Załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawia kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającą, że jest on ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dokumentami potwierdzającymi opłacenie składki, jeśli z treści polisy to nie wynika.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca przedstawi ofertę spełniająca wymogi SIWZ w tym: - formularz ofertowy, zgodnie z Rozdz. I SIWZ - formularz cenowy, zgodnie z Rozdz. II SIWZ - Załącznik nr 1do SIWZ - oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania zgodnie z aktualnymi przepisami obowiązującymi w Polsce tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U.nr 107 poz. 679.z późn. zmianami ) wg Załącznika nr 5 do SIWZ - opisy, foldery potwierdzające, że oferowany asortyment spełnia wymogi, o których mowa w Rozdz. II SIWZ Pełnomocnictwo - jeśli osoba reprezentująca Wykonawce w prowadzonym postępowaniu nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wprowadzenie zmian w umowie między innymi w zakresie : - numeru katalogowego produktu - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - przedmiotowym/produkt zamienny - sposobu konfekcjonowania - liczby opakowań - zamiany w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt - zmodyfikowany udoskonalony - zamiany w przypadku wystąpienia incydentu medycznego, przy zachowaniu parametrów - obniżenia cen jednostkowych asortymentu dostaw po upływie ? roku obowiązywania umowy, po uprzednich renegocjacjach cenowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Specjalistyczny Szpital w Stalowej Woli, ul. Staszica 4, 37- 455 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Specjalistyczny Szpital w Stalowej Woli, ul. Staszica 4, 37- 455 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.