eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzgówDożywianie dzieci w szkołach z terenu gminy Rzgów w okresie od 3 stycznia 2011r. do 22 grudnia 2011r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-06

Rzgów: Dożywianie dzieci w szkołach z terenu gminy Rzgów w okresie od 3 stycznia 2011r. do 22 grudnia 2011r.
Numer ogłoszenia: 396504 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Rawska 8, 95-030 Rzgów, woj. łódzkie, tel. 42 214 21 12, faks 42 214 12 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rzgow.tensoft.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach z terenu gminy Rzgów w okresie od 3 stycznia 2011r. do 22 grudnia 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu, dostawie i wydaniu dwudaniowych posiłków obiadowych tj. pełnych obiadów (zupa plus drugie danie) do poniżej wymienionych Szkół na terenie gminy Rzgów: a) Szkoła Podstawowa w Rzgowie - (25 uczniów x 180 dni= 4500 posiłków) b) Szkoła Podstawowa w Guzewie - (17 uczniów x 180 dni= 3060 posiłków) c) Szkoła Podstawowa w Kalinie - (17 uczniów x 180 dni= 3060 posiłków) d) Gimnazjum w Rzgowie - (16 uczniów x 180 dni= 2880 posiłków) 2) Okres objęty zamówieniem - 12 miesięcy 3) Ilość dni w miesiącu ok. - 18. 4) Ilość dzieci: a) Szkoła Podstawowa w Rzgowie - 25 uczniów b) Szkoła Podstawowa w Guzewie - 17 uczniów c) Szkoła Podstawowa w Kalinie - 17 uczniów d) Gimnazjum w Rzgowie - 16 uczniów 5) Posiłki wydawane będą w Szkołach w godzinach od: 11:30 do 12:30 6) Dwudaniowym posiłkiem obiadowym objętym zamówieniem jest: a) 5 razy w tygodniu zupa o objętości nie mniejszej niż 350 ml, na wywarze mięsnym lub warzywnym b) 4 razy w tygodniu drugie danie składające się z: - mięsa w ilości 100 g, - ziemniaków, kaszy, makaronu, bądź ryżu w ilości ok. 180 g - surówki w ilości ok. 100 g - kompotu bądź deseru w ilości ok. 200 ml c) 1 raz w tygodniu (piątek) posiłek bezmięsny, co drugi tydzień ryba Wartość kaloryczna drugiego dania 850 - 900 kcal 7) Posiłki wydawane będą w naczyniach jednorazowych, dostarczonych przez Wykonawcę. 8) Wykonawca odpowiada za terminowe dostarczenie posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego do szkół. 9) Wydawaniem posiłków zajmuje się Wykonawca. 10) Wykonawca odbierze naczynia i pozostałości po obiedzie ze Szkół, odpowiada za odkładanie próbek kontrolnych posiłków.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10 - Posiłki szkolne 55.52.11.00 - Usługi rozwożenia posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli Wykonawca w wykazie usług, o których mowa w pkt. 8.2 SIWZ, wykaże się realizacją min. dwóch usług dla dwóch różnych zleceniodawców polegających na wyprodukowaniu, dostarczeniu i wydaniu min. 40 posiłków dziennie przez 18 dni w ciągu jednego miesiąca . Usługa powinna być wykonana w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Decyzję właściwego terenowo Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotyczącą spełniania warunków do produkcji posiłków od surowca do gotowej potrawy i usług cateringowych dla siedziby zakładu, w której będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego lub zaświadczenie właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji posiłku od surowca do gotowej potrawy i usług cateringowych dla siedziby zakładu, w której będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: a) zachodzi konieczność zmiany w zakresie kluczowego personelu wykonawcy i zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, b) nastąpiła zmiana danych wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych, itp., c) nastąpiła ustawowa zmiana wysokości podatku VAT, d) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rzgow.tensoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 95-030 Rzgów, ul Rawska 8 pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 95-030 Rzgów, ul Rawska 8 pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.