eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSprzątanie w budynkach mieszkalnych i na terenie nieruchomości oraz utrzymanie trawników na terenie nieruchomości komunalnych w Dzielnicy Ursynów w okresie od 1 października 2013 r. do 30 września 2014 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-01

Warszawa: Sprzątanie w budynkach mieszkalnych i na terenie nieruchomości oraz utrzymanie trawników na terenie nieruchomości komunalnych w Dzielnicy Ursynów w okresie od 1 października 2013 r. do 30 września 2014 r.
Numer ogłoszenia: 396272 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346522 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie w budynkach mieszkalnych i na terenie nieruchomości oraz utrzymanie trawników na terenie nieruchomości komunalnych w Dzielnicy Ursynów w okresie od 1 października 2013 r. do 30 września 2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzątanie w budynkach mieszkalnych i na terenie nieruchomości oraz utrzymanie trawników na terenie nieruchomości komunalnych w Dzielnicy Ursynów w okresie od 1 października 2013 r. do 30 września 2014 r. Zakres prac: 1/ usługi sprzątania świadczone w komunalnych budynkach mieszkalnych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, 2/ usługi sprzątania świadczone na terenie nieruchomości komunalnych zabudowanych tymi budynkami, wraz z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń, 3/ usługi w zakresie utrzymania trawników świadczone na terenie nieruchomości komunalnych w Dzielnicy Ursynów, 4/ współdziałanie z przedstawicielem Zamawiającego w sprawach porządku i administracji na terenie nieruchomości komunalnych. Termin realizacji zamówienia: od dnia 1 października 2013 r. do dnia 30 września 2014 r. Usługi sprzątania świadczone w komunalnych budynkach mieszkalnych obejmują codzienne sprzątanie pomieszczeń wspólnego użytku, takich jak: klatki schodowe, korytarze, w tym korytarze piwniczne, jak również wejść do budynków (drzwi, podesty, wiatrołapy), w niżej wymienionych budynkach: 1) ul. Barwna 8, powierzchnia pomieszczeń sprzątanych - 70,00 m2, 2) ul. Kłobucka 1 i 3, powierzchnia pomieszczeń sprzątanych - 212,82 m2, 3) ul. Kostki Napierskiego 10 A, 10B i 10C, powierzchnia pomieszczeń sprzątanych - 172,58 m2, 4) ul. Pileckiego 109 i 111, powierzchnia pomieszczeń sprzątanych -900,17 m2. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) niezwłoczne wykonywanie dezynsekcji i deratyzacji pomieszczeń wspólnego użytku - w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wystąpienia tego rodzaju zagrożeń w budynku, b) mycie klatek schodowych i korytarzy w budynkach (podłogi, lamperie, poręcze i wejścia do budynków), jak również zamiatanie korytarzy piwnicznych - z częstotliwością co najmniej raz na tydzień, c) mycie nie rzadziej, niż raz na miesiąc, opraw oświetleniowych, okien i parapetów na klatkach schodowych i w korytarzach oraz skrzynek pocztowych, Usługi sprzątania świadczone na terenie nieruchomości komunalnych obejmują codzienne sprzątanie powierzchni zewnętrznej, w tym: ciągów komunikacyjnych, altanek śmietnikowych, zieleńców i placów zabaw, jak również opróżnianie wolnostojących koszy na śmieci, na terenie niżej wymienionych nieruchomości: 1) ul. Barwna 8, powierzchnia ciągów komunikacyjnych - 563 m2, 2) ul. Kłobucka 1 i 3, powierzchnia ciągów komunikacyjnych - 1.204 m2, 3) ul. Kostki Napierskiego 10 A, 10B i 10C powierzchnia ciągów komunikacyjnych - 612 m2, 4) ul. Pileckiego 109 i 111, powierzchnia ciągów komunikacyjnych - 1.600 m2. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) grabienie w okresie jesieni wszystkich opadłych liści i gałęzi oraz ich wywiezienie z terenu nieruchomości - z zastrzeżeniem, że liście kasztanowców Wykonawca ma obowiązek zgrabić osobno i wywieźć w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego, b) systematyczne odśnieżanie w sezonie jesienno-zimowym wszystkich ciągów komunikacyjnych na terenie wymienionych nieruchomości z użyciem środków zapobiegających powstawaniu oblodzenia tych ciągów i usuwanie oblodzeń przy ich użyciu - z zastrzeżeniem, że czynności te należy wykonywać na bieżąco - niezależnie od pory dnia, także w dni ustawowo wolne od pracy, przy czym zakup i dostarczenie na teren nieruchomości piasku i środków zapobiegających oblodzeniu należy do obowiązków Wykonawcy. Usługi w zakresie utrzymania trawników na terenie nieruchomości komunalnych obejmują systematyczne koszenie trawników na terenie niżej wymienionych nieruchomości w sezonie wiosenno-letnim, nie rzadziej niż raz na 3 tygodnie, wraz z usunięciem z terenu nieruchomości skoszonej trawy: 1) ul. Barwna 8, powierzchnia trawników - 1.365 m2, 2) ul. Kłobucka 1 i 3, powierzchnia trawników - 694 m2, 3) ul. Kostki Napierskiego 10 A, 10B i 10C powierzchnia trawników - 2.270 m2, 4) ul. Pileckiego 109 i 111, powierzchnia trawników - 1.150 m2, 5) ul. Pięciolinii 9, powierzchnia trawników - 315 m2. Do obowiązków wykonawcy należy również systematyczne podlewanie zieleńców wodą w okresach wysokich temperatur. W ramach współdziałania z przedstawicielem Zamawiającego w sprawach porządku i administracji na terenie nieruchomości Wykonawca ma obowiązek: 1) czuwać nad przestrzeganiem przepisów porządkowych na terenie nieruchomości komunalnych oraz - w uzasadnionych przypadkach - współpracować w tym zakresie z przedstawicielem Zamawiającego i policją, 2) przechowywać oraz - w miarę potrzeb - wydawać przedstawicielowi Zamawiającego, konserwatorom i firmom wykonującym w budynkach komunalnych prace konserwacyjne i remontowe klucze do pomieszczeń technicznych, administracyjnych, krat, włazów, przyłączy, wyłazów itp., 3) niezwłocznie powiadamiać konserwatorów budynków komunalnych oraz przedstawiciela Zamawiającego o wszelkich usterkach i awariach oraz - w uzasadnionych przypadkach - wzywać pogotowie techniczne, 4) wywieszać na terenie budynków komunalnych ogłoszenia przygotowane przez przedstawiciela Zamawiającego i konserwatorów, 5) w dniach świąt narodowych wywieszać na budynkach komunalnych flagi państwowe, przy czym zakup flag i drzewców należy do obowiązków Wykonawcy, 6) zgłaszać przedstawicielowi Zamawiającego wszelkie opóźnienia i nieprawidłowości w zakresie wywozu odpadów komunalnych i innych prac wykonywanych na terenie nieruchomości, 7) przekazywać przedstawicielowi Zamawiającego wszelkie zgłoszenia, interwencje i uwagi od najemców lokali. Czynności wymienione w pkt. 1-5 należy wykonywać na bieżąco - niezależnie od pory dnia, także w dni ustawowo wolne od pracy. W celu wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca, o ile nie wskazano inaczej, będzie używał materiałów i narzędzi własnych. Opis przedmiotu zamówienia określa także wzór umowy zawarty w pkt IV.4.15) niniejszego Ogłoszenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 75.12.30.00 - Administrowanie osiedlami mieszkalnymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 25.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STEKOP SA, Kol. Porosły 52, 16-070 Choroszcz, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71545,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66000,35

  • Oferta z najniższą ceną: 66000,35 / Oferta z najwyższą ceną: 87500,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.