Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Toruń: transport pacjentów na dializy i po zabiegu dializy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, do kontaktów: Krystyna Manelska mgr inż. Kazimierz Rębski, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, fax 056 6596128, e-mail: zamow_publ@szpital.szpital-bielany.torun.pl, www.szpital-bielany.torun.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, Krystyna Manelska mgr inż. Kazimierz Rębski, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, 056 6101520, fax 056 6596128, e-mail: zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl, www.szpital-bielany.torun.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, Krystyna Manelska mgr inż. Kazimierz Rębski, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, 056 6101520, fax 056 6596128, e-mail: zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl, www.szpital-bielany.torun.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, Krystyna Manelska mgr inż. Kazimierz Rębski, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, 056 6101520, fax 056 6596128, e-mail: zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl, www.szpital-bielany.torun.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 60. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: transport pacjentów na dializy i po zabiegu dializy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów na dializy i po zabiegu dializy do miejsca zamieszkania z terenu powiatów: aleksandrowskiego, toruńskiego, bydgoskiego, świeckiego, chełmińskiego oraz miasta Toruń. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu - Stacja Dializ. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.33.10 - Usługi w zakresie transport pacjentów innych niż z wypadku1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów na dializy i po zabiegu dializy do miejsca zamieszkania z terenu powiatów: aleksandrowskiego, toruńskiego, bydgoskiego, świeckiego, chełmińskiego oraz miasta Toruń. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 12.900,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2004 r. Nr 71 poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponujący środkami finansowymi lub posiadający zdolność kredytową nie mniejszą niz 100.000,00 PLN, spełniający wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: W.Sz.Z: TZ-280-62/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.09.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie szpitalnej lub przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.09.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.09.2005, godzina 10:00, Sala Konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.07.2005.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Przygotowanie i przeprowadzenie w 2024 roku kampanii informacyjno-promocyjnej promującej Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji)
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych służących do oceny dysfunkcji płytek krwi.
- Świadczenie usług kserograficznych oraz dzierżawa z obsługą eksploatacyjno-serwisową urządzeń kopiujących
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Dobrzany wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowożenie i opieka podczas przewozu uczniów niepełnosprawnych do placówek specjalnych w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r."
- Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Przejazdy zabytkowymi autobusami po Bydgoszczy (program BBO)
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Nowym Sączu i Zespołu Szkół w Chełmcu z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2024/2025
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno Wychowawczego w Ochotnicy Dolnej z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych z podziałem na zadania z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.