eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › BIEŻĄCE UTRZYMANIE, NAPRAWY CZĄSTKOWE, KONSERWACJA ULIC I DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY POLICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-24

Police: BIEŻĄCE UTRZYMANIE, NAPRAWY CZĄSTKOWE, KONSERWACJA ULIC I DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY POLICE
Numer ogłoszenia: 395726 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach , ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4311830, faks 91 4311832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE, NAPRAWY CZĄSTKOWE, KONSERWACJA ULIC I DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY POLICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie, naprawy cząstkowe, konserwacja ulici dróg gminnych na terenie gminy Police, obejmujące prace związane z : 1Naprawą i remontem nawierzchni utwardzonych jezdni wraz z jej elementami: -krawężniki, -podbudowa, -włazy studni ulicznych, -wpusty uliczne, -bariery ochronne, -inne elementy urządzeń drogowych związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego. 2Naprawą i remontem nawierzchni nieutwardzonych jezdni wraz z jej elementami. 3Naprawą dróg gruntowych. 4Naprawą, remontem i uzupełnianiem nawierzchni chodników wraz z ich elementami: -obrzeża, -podbudowa, -inne elementy związane z utrzymaniem prawidłowej nawierzchni chodników. 5Naprawą ławek wraz z uzupełnianiem brakujących elementów. 6Naprawą i konserwacją wiat przystankowych w tym: -wymiana, transport i montaż nowych wiat zakupionych przez Zamawiającego, -bieżące uzupełnianie brakujących rozkładów jazdy, -bieżące uzupełnianie brakujących nr linii autobusowych, -bieżące uzupełnianie brakujących nazw przystanków, -bieżące uzupełnianie brakujących tablic przystankowych , -kontrolę stanu urządzeń przystankowych dwa razy w miesiącu. 7Naprawą znaków drogowych, słupków, tablic z nazwami ulic i osiedli. 8Wymianą uszkodzonych znaków drogowych, słupków, tablic z nazwami ulic i osiedli. 9Ustawianiem nowych znaków drogowych, słupków, tablic z nazwami ulic i osiedli. 10Wprowadzaniem stałych zmian organizacji ruchu wg projektów sporządzonych przez Gminę Police i zatwierdzonych przez Starostę Powiatu Polickiego. 11Wykonaniem tymczasowych zmian organizacji ruchu podczas świąt (np. Bożego Ciała, imprez kulturalnych i sportowych (np. koncerty, Neptunalia, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Bieg Policka Piętnastka itp.), polegających na ustawianiu barier zabezpieczających, tablic informacyjnych, znaków drogowych. 12Naprawą i remontem mostów i przepustów drogowych. 13Ustawieniem, naprawą i wymianą progów spowalniających. 14Naprawą i konserwacją ulicznej sygnalizacji świetlnej oraz wymiana akumulatorów w tymczasowej sygnalizacji świetlnej ustawionej na ul. Kuźnickiej i Piotra i Pawła w Policach. 15 Dekoracją miasta flagami z okazji świąt państwowych. 16 Ustawieniem choinek i ich dekoracją. 17 Usuwaniem awarii związanych z ruchem drogowym oraz wykonanie robót innych trudnych do przewidzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Rozdział 20. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1. Na podstawie art. 147 ust. 1 i 2 ustawy Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości zł (5% od maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania wynikającego z umowy) 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach wymienionych w art. 148 ust. 1 ustawy. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 148 ust. 2 ustawy. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank I/O PKO BP S.A. w Szczecinie Nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886 z podaniem tytułu: zabezpieczenie należytego wykonania umowy, nr sprawy GKM-D.271.10.2011. 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za zgodą Wykonawcy, kwota wadium może zostać zaliczona na poczet zabezpieczenia. 8. Zamawiający zwróci kwotę stanowiąca 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 9. Kwotę stanowiącą 30% wysokości zabezpieczenia Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi. 10. Kwota, o której mowa w pkt. 9 zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1). posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonania co najmniej dwóch zamówień publicznych odpowiadającym rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 900 000,00 zł brutto każda. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykażą co najmniej jedną osobę na stanowisko kierownika robót drogowych- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że dysponują lub będą dysponować na dzień składania ofert poprzez przedstawienie dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy na nw sprzęt).: a) narzędziami i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia, jeżeli wykażą się co najmniej: -samochodem tzw. termos do transportu asfaltobetonu o ładowności min 5.0 t, zapewniający temperaturę układanego asfaltobetonu min 150°C - 2 szt; -samochodem samowyładowczym (o ładowności min.4,5 tony) - 2 szt.; -samochodem do przewozu sprzętu pomocniczego- 2 szt.; -samochodem specjalistycznym wyposażonym w urządzenie do prac na wysokości, o wysięgu nie mniej niż 6 m oraz w samochodowe urządzenie dźwigowe o udźwigu nie mniejszym niż l .800 kg (zarejestrowane w Urzędzie Dozoru Technicznego z ważnym atestem), -walcem drogowym wibracyjnym, stalowym, gładkim, o nacisku nie mniejszym niż 2,5 t; -zagęszczarką o sile ubijania nie mniejszą niż 450 kgm- 2 szt.; -recyklerem do przerobu zerwanego asfaltobetonu o wydajności nie mniejszej niż 1800 kgh; -piłą mechaniczną do przecinania asfaltobetonu- 2 szt.; -ciśnieniową skrapiarką emulsji do asfaltobetonu, podgrzewającą emulsję do temperatury 50-70°C; -frezarką do asfaltobetonu o szerokości roboczej frezowania min. 50 cm; -młotem mechanicznym do kucia asfaltobetonu o sile udaru min. 57 J- 2 szt.; -koparko-spycharką o głębokości kopania nie mniej niż 5 m i wysokości wysypu nie mniej niż 4 m; -koparko ładowarką z młotem wyburzeniowym, -agregatem prądotwórczym do zasilania elektronarzędzi w terenie- 2 szt.;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawozdanie finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miesjki w Policach ul. Bankowa 18, ok. nr 203 72 - 010 Police.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, sekretariat , pokój nr 30,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.