Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa kolektora przesyłowego ścieków na trasie Brzozów Stary – Iłów
wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej – II etap”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 2
1.5.2.) Miejscowość: Iłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 242675080
1.5.8.) Numer faksu: 242675081
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ilow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa kolektora przesyłowego ścieków na trasie Brzozów Stary – Iłów
wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej – II etap”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9738b54c-be37-419e-9d67-5fe01af0c563
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042635/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 „Budowa kolektora przesyłowego ścieków na trasie Brzozów Stary – Iłów wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej–II etap”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9738b54c-be37-419e-9d67-5fe01af0c5633.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt (preferowany i rekomendowany format.pdf ze względu na możliwości sprawdzenia
złożonego podpisu elektronicznego).
2..Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w Rozdziale XII składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wymaga się żeby katalog zawierający ofertę nie przekraczał pojemności 250 MB. Ofertę należy złożyć poprzez wskazaną platformę e-zamówienia pod rygorem odrzucenia.
3.W postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl.
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9738b54c-be37-419e-9d67-5fe01af0c563
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
2.W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem o osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa kolektora przesyłowego ścieków na trasie Brzozów Stary – Iłów wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz tłocznej wraz z przyłączami na odcinku S60-P2-S86 ( Brzów A – Krzyżyk Iłowski), w tym budowa:
a) pompowni P2 ,
b) kanalizacji tłocznej na odcinku: pompownia P2 – Ł20
c) pompowni przydomowych ( 24szt) od PD1 do PD24 wraz z podłączeniem do kanału tłocznego
Zadanie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową techniczną oraz STWiRB, które stanowią załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione punktowo w skali od 0 do 100 pkt. O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje największa ilość punktów łącznie za dwa kryteria
Ocena oferty: K = C + G
Gdzie:
K - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „cena”
G - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „okres gwarancji ”
Ocena wg kryterium „Cena”:
CN
KC= ------ x 60 ( max liczba punktów ocenianego kryterium)
COB
Gdzie:
KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN – najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Ocena wg kryterium:
1) okres gwarancji - 36 miesięcy - 10,00 pkt
2) okres gwarancji - 48 miesięcy - 20,00 pkt
3) okres gwarancji - 60 miesięcy - 30,00 pkt
4) okres gwarancji - 72 miesiące - 40,00 pkt
UWAGA! minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji: 72 miesiące.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
I. Sytuacja ekonomiczna lub finansowej:1. Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 4.500.000,- zł (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych 00/100 groszy)
2. Wykonawca potwierdzi posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości
min 1.000.000,- zł (słownie: jeden miliony złotych 00/100 groszy). Oferent przedłoży zaświadczenie z banku lub innej instytucji potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej.
II. Zdolność techniczna lub zawodowa:
1. Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę wiedzy i doświadczenia, w realizacji (zakończeniu) projektów budowlanych i projektowych objętych zamówieniem.
Warunek zostanie spełniony jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, jedno zadanie polegające na budowie lub rozbudowie lub remoncie kanalizacji sanitarnej, o wartości, co najmniej 2.000.000,- złotych brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100 ), każde z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane.
Wykonana robota budowlana musi być poparta dowodami potwierdzającymi, że została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.
2.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji jaka zostanie im powierzona tj.
a. Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej – sanitarnej bez ograniczeń oraz z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, będący członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadający aktualny wpis, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
b. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019.poz.831 ).
c. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenia posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust.1 pkt.1), 2), ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu lub grzywny, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 109 ust.1 pkt. 2 lit. b) Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
7) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 109 ust.1 pkt. 2) lit. c) P.z.p.,
8) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 70),
9) oświadczeni o przynależności do grupy kapitałowej, pod rygorem wykluczenia z postępowania – załącznik nr 6
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W odniesieniu do sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca przedłoży:
a. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. - Wymagane jest aby Wykonawca potwierdził posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100 groszy)
b. Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 4.500.000,- zł (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych 00/100 groszy).
2) W celu oceny spełnienia przez wykonawcę zdolności technicznych i zawodowych, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt.4 Pzp, wykonawca przedłoży oświadczenia i dokumenty:
a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia, w realizacji (zakończeniu) podobnych projektów budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył jedną robotę budowlaną zgodnie z rodz. V ust.4 SWZ.
b. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Wykonawca zobowiązany jest wskazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
tj.
1). Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej - sanitarnej bez ograniczeń oraz z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, będący członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadający aktualny wpis, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorysu ofertowego.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Ustala się wadium w wysokości w wysokości: 20.000,-(słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 groszy)
3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu,
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Iłowie nr konta bankowego: 57 9010 0006 0000 0172 2000 0040 z adnotacją: wadium – „Budowa kolektora przesyłowego ścieków na trasie Brzozów Stary – Iłów wraz z budową sieci
kanalizacji sanitarnej – II etap”
5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
7.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć razem z ofertą.
9.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela.
10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 97 i 98 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum /spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki:1) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2) Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
3) Oferta winna zawierać oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII ust.1 pkt.2 dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty wymienione w rozdz. VIII ust.1 składane są wspólnie.
4) Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie zamawiającego, o których mowa w rozdz. VIII ust. 2 dotyczą każdego z wykonawców osobno. Natomiast dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdz. VIII ust.3 składane są na wezwanie przez tego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na zasadach, o których mowa w art.454-455 Pzp oraz § 13 umowy, której w stanowi załącznik nr 3 do SWZ.2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2) jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą, który zawiera:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany;
c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy;
d) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy.
3. Wykonawca może dokonywać zmiany osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi i odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowe osoby z wyłączeniem sytuacji określonej w ust. 12 pkt. a).
4.Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia w następujących przypadkach:
a) śmierci i długotrwałej choroby powyżej 30 dni;
b) niewywiązania się osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia z obowiązków wynikających z umowy;
c) jeżeli zmiana osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja itp.).
5. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, jeżeli uzna, że osoby te nie wykonują swoich obowiązków wynikających z umowy.
oraz na zasadach określonych w Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma eZamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-08
INNE PRZETARGI IŁÓW
więcej: przetargi IŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa trzech kontenerowych sal edukacyjnych w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie przy ul. Pokoju 4a
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" w miejscowości Wybrzeże
- Budowa obiektu sportowo- rekreacyjnego w Starej Krępie
- "Budowa kolektora przesyłowego ścieków na trasie Brzozów Stary - Iłów wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej - II etap"
- Wykonanie wymiany nawierzchni na ul. Józefa Piłsudskiego wraz z remontem chodnika i uporządkowaniem pasa zieleni w ramach zadania budżetowego pn.: "Remont drogi gminnej (...)
- Przebudowa DK 61 - ul. Wojska Polskiego w Łomży (od km 152+307 do km 152+691)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.