eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Dostawa materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów na potrzeby Sądu Rejonowego w Braniewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Braniewo: Dostawa materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów na potrzeby Sądu Rejonowego w Braniewie
Numer ogłoszenia: 395324 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Braniewie , ul. Sądowa 1, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6465252, faks 055 6465250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów na potrzeby Sądu Rejonowego w Braniewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów na potrzeby Sądu Rejonowego w Braniewie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 1 do formularza OFERTA - KALKULACJA- WYCENA DOSTAWY.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art.22 ust.1 tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt.6.1.2. lit.b. - Rozdział I SIWZ i oświadczenia wymienionego w punkcie pkt.6.1.1. - Rozdział I SIWZ. 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykazanie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (łącznie materiały biurowe oraz tusze i tonery) o wartości brutto nie mniejszej niż 190 000, 00 zł. (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) w stosunku rocznym. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.6.1.2. lit.c. - Rozdział I SIWZ i oświadczenia wymienionego w punkcie pkt.6.1.1. - Rozdział I SIWZ. 5.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w punkcie pkt.6.1.1. - Rozdział I SIWZ . 5.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w punkcie pkt.6.1.1. - Rozdział I SIWZ ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 6.1. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1. Oświadczenie wynikające z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA: Oświadczenia te należy składać jako załącznik do OFERTA, zgodnie z zał. nr 2 , przekazywanym przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.1.2. WYKAZ DOKUMENTÓW wymaganych od wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. a. wypełniony druk oferty wraz z kalkulacją - wyceną dostawy ( zał. nr 1 do formularza Oferta) sporządzonym zgodnie z wymaganiami punktu 12 SIWZ. UWAGA: Kalkulację należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do oferty - Rozdział II SIWZ.. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia c. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia ( łącznie materiały biurowe oraz tusze i tonery) o wartości brutto nie mniejszej niż 190 000, 00 zł. (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) w stosunku rocznym, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. UWAGA : W wykazie należy wymienić dostawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - pkt.5.2.a. Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I SIWZ, załączając dla każdej wymienionej w wykazie dostawy dokument potwierdzający należyte jej wykonanie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr3 do oferty - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. d. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; e. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 6.2. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. 6.2.1. Oświadczenie wynikające z art.25 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA: Oświadczenie to należy składać jako załącznik do OFERTY , zgodnie z zał. Nr 2, przekazywanym przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.2.2. W przypadku złożenia oferty na materiały eksploatacyjne innych producentów niż producenci sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument potwierdzający zgodność oferowanych materiałów eksploatacyjnych z normą ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 19798..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.braniewo.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy, 14-500 Braniewo, ul. Sądowa 1 pok.212.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy, 14-500 Braniewo, ul. Sądowa 1 pok.212.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.