To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-02-27
Inowrocław: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz druków do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 39527 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 14951 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, fax 051 3564305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz druków do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia są sukcesywnie dostawy artykułów biurowych, papierniczych, druków, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem ofertowym Dostawcy oraz załącznikiem nr 6 do swiz. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania z możliwością składania ofert częściowych. Zad. I. - dostawa artykułów biurowych i papierniczych, obejmuje: a) dostawę materiałów biurowych i papierniczych do siedziby zamawiającego, w terminie 3 dni od złożenia zamówienia, b) w przypadkach szczególnych w ciągu jednego dnia, c) wymianę artykułów uszkodzonych i niepełnowartościowych w ciągu 3 dni, d) artykuły biurowe i papiernicze muszą być zgodne z opisem - zał. nr 1 do siwz. Zad. II. - usługa drukowania druków, obejmuje: a) wykonanie i dostarczenie druków zgodnie z Formularzem ofertowym Dostawcy (zał. nr 1 do siwz) oraz zał. nr 6 do siwz, który stanowi szczegółowy opis i wykaz graficzny druków,b) realizacja zamówienia w ciągu 7 dni a w przypadkach szczególnych trzy dni,c) dostawa do siedziby zamawiajacego,d) wymiana druków wadliwych nie spełniających wymagań co do rodzaju papieru i treści druku w ciągu 3 dni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki Oryginalny kod CPV: 78.13.00.00 - Usługi w zakresie drukowania druków ścisłego zarachowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zad. I. - dostawa artykułów biurowych i papierniczych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner XXI Pik Sp. z o.o., Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 556.63
- Oferta z najniższą ceną: 556.63 / oferta z najwyższą ceną: 1059.74
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zad. II. - usługa drukowania druków.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poligrafia Bro-Kal s.c. Marcin Kaleta, Bogusława Brożyna, Mąchocice Kapitulne 90, 26-001 Masłów, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12134.4
- Oferta z najniższą ceną: 12134.4 / oferta z najwyższą ceną: 12134.4
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego
- Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim "Maja" w Inowrocławiu
- Przebudowa drogi wew. przy posesji nr 31 i 32 w m. Tupadły
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego o napędzie hybrydowym
- Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi dla potrzeb ZSE-L przy ul. Józefa Krzymińskiego 8 w Inowrocławiu
- "Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa druków dla potrzeb Szpitala
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.