Ogłoszenie z dnia 2017-03-08
Ogłoszenie nr 39478 - 2017 z dnia 2017-03-08 r.
Janów Lubelski: Dostawa różnych artykułów spożywczych do ZOOM NATURY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Janowie Lubelskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zoom Natury Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
6076098000000, ul.
Ul. Świerdzowa
41,
23300
Janów Lubelski, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
15 872 43 07, e-mail
zalewsp@vp.pl, faks
15 872 46 70.
Adres strony internetowej (URL): www.zoomnatury.e-biuletyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.zoomnatury.e-biuletyn.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.zoomnatury.e-biuletyn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
oferty należy złożyć w fomie pisemnej
Adres:
ZOOM NATURY Sp. z o.o. ul. Świerdzowa 41, 23-300 Janów Lubelski
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych artykułów spożywczych do ZOOM NATURY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Janowie Lubelskim
Numer referencyjny: ZS.05.02/ZP.201.2017.JP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych do Zoom Natury Sp. z o.o. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na siedem części, jak poniżej: o Część I zamówienia - Różne produkty spożywcze - kod CPV 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze + jaja - kod CPV 03142500-3 o Część II zamówienia - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - kod CPV 15100000-9 o Część III zamówienia - Ryby przetworzone i konserwowane - kod CPV 15200000-0 + produkty głęboko mrożone - kod CPV 15896000-5 o Część IV zamówienia - Mleko i produkty mleczarskie - kod CPV 15500000-3 o Część V zamówienia - Pieczywo i świeże wyroby piekarsko-ciastkarskie - kod CPV 15810000-9 o Część VI zamówienia-Owoce i warzywa i produkty podobne - kod CPV 15300000-1 o Część VII zamówienia - Piwo Żywiec i Warka oraz alkohole - kod CPV 15961000-2 Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą oraz ze SIWZ. Wykonanie umowy obejmuje sukcesywne dostawy poszczególnych produktów w oparciu o złożone przez zamawiającego zamówienie, w którym określi on termin oraz asortyment zamówienia. Koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi wykonawca, a zamawiający zapewni odbiór produktów w siedzibie zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1/1 - 1/7 (SOPZ) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 149, z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Dostarczone produkty będą oznakowane zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych - Dz. U. z 2015 r., poz. 29, z późn. zm/. tj. oznakowanie musi zawierać nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu, wykaz i ilości składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, nazwę i adres producenta. 2) W okresie trwania umowy wykonawca na każde żądanie zamawiającego zobowiązany jest przedstawić: a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia, b) dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP. 3) Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywieniowych zamawiającego. Podane ilości zamawianych produktów są ilościami szacunkowymi. 4) Wykonawca będzie odpowiedzialny, za jakość przedmiotu zamówienia, jego zgodność z recepturami wyrobu w Części I., Części II., Części III., Części IV., Części V., Części VI. oraz Części VII zamówienia. 5) Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis (zakres) przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załącznikach do SIWZ Nr 1/1 - 1/7 dla poszczególnych Części zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:03142500-3, 15100000-9, 15200000-0, 15896000-5, 15500000-3, 15810000-9, 15300000-1, 15961000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/01/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Formularz cenowy - sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2/1 - 2/7 do SIWZ - w zależności od części zamówienia, na którą składana jest oferta. 3) Pełnomocnictwo - o ile dotyczy. 4) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - składane razem z ofertą. 5) Oświadczenie o równoważności produktów wraz z opisem - w przypadku składania ofert równoważnych. 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykonawca składa zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru - Zał. Nr 5) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem informacji, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ do oferty należy dołączyć: 1) próbki oferowanych artykułów żywnościowych we wszystkich asortymentach (dotyczy to Części II. - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, Części IV - mleko i produkty mleczarskie, Części V. - pieczywo, świeże wyroby piekarsko-ciastkarskie w celu dokonania oceny jakości oferowanych wyrobów. Próbki należy złożyć do dnia składania ofert, tj. 29.03.2017 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego (biuro ZOOM NATURY Sp. z o.o. w Janowie Lubelski, ul. Świerdzowa 41). Na opakowaniu wzorów należy podać dokładną nazwę i adres wykonawcy oraz nazwę przetargu z zaznaczeniem "próbki". Wewnątrz opakowania należy umieścić dokładny spis załączonych próbek. Wykonawca zobowiązany jest, aby próbki produktów podlegających ocenie były w oryginalnych opakowaniach. Dodatkowo w zakresie pieczywa wymagane jest dostarczenie receptury i składu produktów (zobowiązujemy się do zachowania receptury w tajemnicy). 2) Wymaga się, aby Wykonawcy dostarczyli wzory (próbki) następujących artykułów żywnościowych: a) Część I - Różne produkty spożywcze + jaja - koncentrat pomidorowy, majonez worek 2 l, dżem brzoskwiniowy, dżem truskawkowy oraz makaron nitka; b) Część III - Ryby przetworzone i konserwowane + produkty głęboko mrożone - frytki, hamburger, miruna filet rybny, lody kuweta oraz mieszanka owocowa; c) Część VI - Owoce i warzywa i produkty podobne - pomidor, ogórek świeży, kapusta pekińska, pieczarka, sałata lodowa oraz mix sałat; d) Część VII - Piwo Żywiec i Warka oraz alkohole - piwo Żywiec lane, piwo Warka lane, piwo Żywiec butelka, piwo Żywiec puszka oraz piwo Desperados; w celu dokonania oceny jakości oferowanych wyrobów. Próbki należy złożyć do dnia składania ofert, tj. 29.03.2017 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego (biuro ZOOM NATURY Sp. z o.o. w Janowie Lubelskim, ul. Świerdzowa 41. Na opakowaniu wzorów należy podać dokładną nazwę przetargu z zaznaczeniem "próbki". Wewnątrz opakowania należy umieścić dokładny spis załączonych próbek. Wykonawca zobowiązany jest, aby próbki produktów podlegających ocenie były w oryginalnych opakowaniach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Jakość | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Różne produkty spożywcze - kod CPV 15800000-6 + jaja - kod CPV 03142500-3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Różne produkty spożywcze - kod CPV 15800000-6 + jaja - kod CPV 03142500-3
Szczegółowy opis (zakres) przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku Nr 1/1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6, 03142500-3,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Jakość | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - kod CPV 15100000-9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - kod CPV 15100000-9
Szczegółowy opis (zakres) przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku Nr 1/2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Jakość | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Ryby przetworzone i konserwowane - kod CPV 15200000-0 + produkty głęboko mrożone - kod CPV 15896000-5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ryby przetworzone i konserwowane - kod CPV 15200000-0
+ produkty głęboko mrożone - kod CPV 15896000-5
Szczegółowy opis (zakres) przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku Nr 1/3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15200000-0, 15896000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Jakość | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Mleko i produkty mleczarskie - kod CPV 15500000-3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mleko i produkty mleczarskie - kod CPV 15500000-3
Szczegółowy opis (zakres) przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku Nr 1/4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Jakość | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Pieczywo i świeże wyroby piekarsko-ciastkarskie - kod CPV 15810000-9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pieczywo i świeże wyroby piekarsko-ciastkarskie - kod CPV 15810000-9
Szczegółowy opis (zakres) przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku Nr 1/5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Jakość | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Owoce i warzywa i produkty podobne - kod CPV 15300000-1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Owoce i warzywa i produkty podobne - kod CPV 15300000-1
Szczegółowy opis (zakres) przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku Nr 1/6 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Jakość | 40 |
Część nr: 7
Nazwa: Piwo Żywiec i Warka oraz alkohole - kod CPV 15961000-2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Piwo Żywiec i Warka oraz alkohole - kod CPV 15961000-2
Szczegółowy opis (zakres) przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku Nr 1/7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15961000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Jakość | 40 |
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Zakup i dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Janów Lubelski
- Dostawy heparyn, leków i akcesoriów operacyjnych - 2025
- Budowa dalszej części sieci kanalizacji sanitarnej oraz pozostałej części sieci wodociągowej w miejscowości Borownica gmina Janów Lubelski
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim
- Dostawa artykułów mleczarskich dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych od lipca do grudnia 2025 roku dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach
- DOSTAWA NACZYŃ, SZTUĆCÓW I ARTYKUŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa Artykułów Spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.07.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2026 r
- "Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w III kwartale 2025r."
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.