eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleKonserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych w ciągu dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 na terenie Rejonu w Kluczborku w okresie do 30.09.2014 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-12

Opole: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych w ciągu dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 na terenie Rejonu w Kluczborku w okresie do 30.09.2014 r.
Numer ogłoszenia: 394712 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202315 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych w ciągu dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 na terenie Rejonu w Kluczborku w okresie do 30.09.2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest stała konserwacja, utrzymanie sygnalizacji i znaków aktywnych w ciągu dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Kluczbork polegająca na: -przeglądach, w tym kontroli działania urządzeń i pomiarach elektrycznych -konserwacji, w tym wymianie materiałów i elementów eksploatacyjnych, -naprawach awarii spowodowanych zużyciem elementów -naprawach uszkodzeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do utrzymania sygnalizacji, znaków aktywnych i urządzeń zasilających w pełnej sprawności technicznej i użytkowej zgodnie z Warunkami Realizacji Usług (WRU), wykonanie objazdów wszystkich urządzeń i znaków celem wykrycia ewentualnych nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu, naprawy i odbudowy zniszczonych lub zdewastowanych urządzeń, utrzymania urządzeń w należytej czystości, sprawdzania zasilania. Wykonawca odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie sygnalizacji i urządzeń oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za skutki nieprawidłowego działania sygnalizacji i urządzeń wynikające z niewłaściwego wykonywania usług. Zakres zamówienia obejmuje sygnalizacje świetlne dwufazowe i wzbudzane, znaki D-6 z układem lamp ostrzegawczych, znaki aktywne C, D-6, U-5c z pulsatorami diodowymi, oświetlenie przejść dla pieszych na zasadzie kontrastu dodatniego, zainstalowane na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Kluczborku, wg wykazu w Tomie III SIWZ Zakresem zamówienia objęte są również znaki aktywne i sygnalizacje, które zostaną zamontowane na drogach krajowych administrowanych przez Rejon w Kluczborku w trakcie trwania umowy. Rozliczenie następować będzie w okresach miesięcznych za usługi wykonane zgodnie z Warunkami Realizacji Usług na podstawie faktur wystawionych przez wykonawcę. Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonania usługi zawarte są w Warunkach Realizacji Usług..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU WIN-BUD Dorota Winiarska, ul. Staszica 3/4, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88705,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93981,84

  • Oferta z najniższą ceną: 93981,84 / Oferta z najwyższą ceną: 93981,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.