Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-11
Domaniów: Dostawa węgla w sezonie grzewczym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 394650 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Domaniów , Domaniów 56, 55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3017726, faks 071 3017870.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug_domaniow.bipgmina.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://ug_domaniow.bipgmina.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla w sezonie grzewczym 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na poszczególne części wyszczególnione poniżej: 1.1. Część I: Dostawa węgla dla Urzędu Gminy w Domaniowie 1.1.1. ekogroszek w ilości 30 ton, o następujących parametrach: - zawartość popiołu - max 10% - zawartości siarki - max 1% - niska zawartość zanieczyszczeń mechanicznych - kaloryczność powyżej 25 MJ/kg - granulacja od 5 do 25 mm - temperatura mięknienia - powyżej 1150oC miejsce dostawy: Urząd Gminy Domaniów, Domaniów 56 dostawy sukcesywne, wg zgłaszanego zapotrzebowania, w ilościach min. 3 tony. rodzaj dostawy: luzem termin realizacji pojedynczej dostawy: do 3 dni od daty zgłoszenia. Zakłada się wyrywkową kontrolę ilości i jakości dostarczanego opału. 1.1.2. groszek energetyczny, w ilości 10 ton, o następujących parametrach: - zawartość popiołu - poniżej 10% - zawartości siarki - poniżej 0,6% - niska zawartość zanieczyszczeń mechanicznych - kaloryczność - powyżej 26 GJ/t - wymiar ziarna - 31,5 - 16mm - temperatura spiekania - powyżej 1000oC - temperatura mięknienia - powyżej 1250oC miejsce dostawy: Remiza OSP w Domaniowie. dostawy sukcesywne, wg zgłaszanego zapotrzebowania, w ilościach min. 2 tony. rodzaj dostawy: luzem termin realizacji pojedynczej dostawy: do 3 dni od daty zgłoszenia. Zakłada się wyrywkową kontrolę ilości i jakości dostarczanego opału. 1.2. Część II: Dostawa węgla na potrzeby Gminnego Centrum Kultury i Kultury Fizycznej w Domaniowie 1.2.1. Węgiel kamienny kostka w ilości 10 ton, o następujących parametrach: - kaloryczność - nie mniej niż 26 MJ/kg; - zawartości siarki - poniżej 0,6%; - zawartość popiołu - poniżej 10% miejsce dostawy: budynek GCKiKF w Domaniowie, Domaniów 15, lub świetlica wiejska w Swojkowie, lub świetlica wiejska w Wierzbnie. dostawy sukcesywne, wg zgłaszanego zapotrzebowania, w ilościach min. 1 tony rodzaj dostawy: luzem termin realizacji pojedynczej dostawy: do 3 dni od daty zgłoszenia. Zakłada się wyrywkową kontrolę ilości i jakości dostarczanego opału. 1.2.2. Węgiel kamienny orzech w ilości 10 ton, o następujących parametrach: - kaloryczność - nie mniej niż 27 MJ/kg; - zawartości siarki - poniżej 0,6%; - zawartość popiołu - poniżej 8% miejsce dostawy: budynek GCKiKF w Domaniowie, Domaniów 15, lub świetlica wiejska w Swojkowie, lub świetlica wiejska w Wierzbnie. dostawy sukcesywne, wg zgłaszanego zapotrzebowania, w ilościach min. 1 ton rodzaj dostawy: luzem termin realizacji pojedynczej dostawy: do 3 dni od daty zgłoszenia. Zakłada się wyrywkową kontrolę ilości i jakości dostarczanego opału. 1.2.3. miał węglowy MI typ 32.1 kl 25/12 wg PN-82/G-97001-3 w ilości 10 ton miejsce dostawy: świetlica wiejska w Kończycach; termin realizacji pojedynczej dostawy: do 3 dni od daty zgłoszenia; dostawy sukcesywne, wg zgłaszanego zapotrzebowania, w ilościach min. 1 tony rodzaj dostawy: miał workowany, max. 25 kg/worek. Zakłada się wyrywkową kontrolę ilości i jakości dostarczanego opału; 1.3. Część III: Dostawa węgla na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Domaniowie Węgiel kamienny orzech w ilości 3 ton, o następujących parametrach: - kaloryczność - nie mniej niż 27 MJ/kg ; - zawartości siarki - poniżej 0,6%; - zawartość popiołu - poniżej 8% miejsce dostawy: Stacja Uzdatniania Wody w Domaniowie dostawy sukcesywne, wg zgłaszanego zapotrzebowania, w ilościach min. 1 tony rodzaj dostawy: luzem termin realizacji pojedynczej dostawy: do 3 dni od daty zgłoszenia. Zakłada się wyrywkową kontrolę ilości i jakości dostarczanego opału. 1.4. Część IV: Dostawa węgla na potrzeby Zespołu Szkół w Wierzbnie 1.4.1. Węgiel kamienny kostka w ilości 24 tony, o następujących parametrach: - kaloryczność - nie mniej niż 25 MJ/kg ; - zawartości siarki - poniżej 0,6%; - zawartość popiołu - poniżej 9% miejsce dostawy: Zespół Szkół w Wierzbnie, Wierzbno 84 dostawy sukcesywne, wg zgłaszanego zapotrzebowania, w ilościach min. 2,5 tony rodzaj dostawy: luzem termin realizacji pojedynczej dostawy: do 3 dni od daty zgłoszenia. Zakłada się wyrywkową kontrolę ilości i jakości dostarczanego opału. 1.4.2. Węgiel kamienny orzech w ilości 24 tony, o następujących parametrach: - kaloryczność - nie mniej niż 25 MJ/kg ; - zawartości siarki - poniżej 0,6%; - zawartość popiołu - poniżej 9% miejsce dostawy: Zespół Szkół w Wierzbnie, Wierzbno 84 dostawy sukcesywne, wg zgłaszanego zapotrzebowania, w ilościach min. 2,5 tony rodzaj dostawy: luzem termin realizacji pojedynczej dostawy: do 3 dni od daty zgłoszenia. Zakłada się wyrywkową kontrolę ilości i jakości dostarczanego opału. 1.5. Część V: Dostawa węgla na potrzeby Szkoły Podstawowej w Goszczynie Węgiel kamienny kostka w ilości 25 tony, o następujących parametrach: - kaloryczność - nie mniej niż 24 MJ/kg ; - zawartości siarki - poniżej 0,6%; - zawartość popiołu - poniżej 8%; miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Goszczynie, Goszczyna 28; dostawy sukcesywne, wg zgłaszanego zapotrzebowania, w ilościach min. 5 tony rodzaj dostawy: luzem termin realizacji pojedynczej dostawy: do 3 dni od daty zgłoszenia. Zakłada się wyrywkową kontrolę ilości i jakości dostarczanego opału. 1.6. Część VI: Dostawa Eko-groszku na potrzeby Przedszkola w Danielowicach ekogroszek w ilości 30 ton, o następujących parametrach: - zawartość popiołu - max 6% - zawartości siarki - max 0,6% - niska zawartość zanieczyszczeń mechanicznych - kaloryczność nie mniej niż 27 MJ/kg miejsce dostawy: Przedszkole w Danielowicach, Danielowice 3, dostawy sukcesywne, wg zgłaszanego zapotrzebowania, w ilościach min. 5 tony. rodzaj dostawy: luzem termin realizacji pojedynczej dostawy: do 3 dni od daty zgłoszenia. Zakłada się wyrywkową kontrolę ilości i jakości dostarczanego opału..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające będzie stanowiło 20% każdego z asortymentu opału zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez wykonawców warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - należycie wykonali, co najmniej 2 zadania polegające na dostawie węgla w ilości nie mniejszej niż 50 ton.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem - na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Druk (Formularz oferty), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji -Wykaz części zamówienia, które Dostawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (Dostawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). - zaakceptowany wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-Nastąpi zmiana postanowień obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. -Zmiany urzędowej stawki VAT -Wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. -Przekształcenia przedmiotowego wykonawcy -Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w momencie obniżki lub podwyżki dokonanej przez Kompanie węglowe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug_domaniow.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55-216 Domaniów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55-216 Domaniów (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup opału na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Grzegorzew na rok 2026
- Dostawa opału do obiektów Gminy Marianowo
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





