Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-11
Wysokie Mazowieckie: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Doskonały uczeń w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem w imieniu Starostwa Powiatu w Wysokiem Mazowieckiem.
Numer ogłoszenia: 394488 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica , ul. Jagiellońska 4, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 275 25 88, faks 086 275 24 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Doskonały uczeń w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem w imieniu Starostwa Powiatu w Wysokiem Mazowieckiem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Doskonały uczeń w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS z Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego POKL 2007-2013. Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji co najwyżej dwóch części zamówienia.Terminy i miejsce wykonania zamówienia:Kursy i szkolenia pozalekcyjne odbywać się będą w godzinach od 15.30 do 19.30 w dniach od poniedziałku do niedzieli (możliwość organizacji kursów w weekendy) w terminie od 01.02.2013 do 30.04.2013. (harmonogram do ustalenia z Koordynatorem Projektu). Zakłada się, że jedna godzina szkolenia/kursu odpowiada jednej godzinie zegarowej (w tym 15 minut przerwy). Miejsce realizacji: Siedziba Beneficjenta/lub/ siedziba Wykonawcy po uprzednim złożeniu oświadczenia o zapewnieniu transportu, wyżywienia i ewentualnie zakwaterowanie uczestników projektu na koszt Wykonawcy. Wykaz szkoleń/ kursów objętych przedmiotem zamówienia:Część 1: Kurs kwalifikacyjny barmański , Część 2: Kurs kwalifikacyjny kelnerski, Część 3:Kurs organizacji przyjęć okolicznościowych, Część 4: Kurs kwalifikacyjny analityka żywności, Część 5: Szkolenie System zapewnienia jakości żywności HACCP, Część 6: Szkolenie Gender mainstreaming. Wykonawca/y zobowiązuje/ą się do: realizacji zadań projektowych zgodnie z zapisami umowy zawartej z Zamawiającym, przetwarzania danych osobowych młodzieży biorącej udział w Projekcie zgodnie z obowiązującym prawem, po uzyskaniu zgody IP - Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, współpracy z Kadrą Zarządzającą Projektem,udziału w spotkaniach roboczych zespołu projektowego (na wniosek Koordynatora), przekazania całej dokumentacji - 1 kompletu do archiwizacji dokumentów związanych z projektem w okresie dwóch tygodni po zakończeniu zajęć/kursów, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy, odpracowania zajęć, które nie odbyły się w terminach określonych w harmonogramie z powodu uzasadnionej nieobecności wszystkich uczniów biorących udział w zajęciach (Zleceniobiorca nie będzie rościł z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia),poddania się kontroli planowej i nieplanowej zarówno ze strony Zleceniodawcy, jak też instytucji zewnętrznych, informowania i zgłaszania Kadrze Zarządzającej Projektem wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją niniejszej umowy, dbania, aby w salach, w których odbywają się zajęcia/kursy związane z realizacją przedmiotowego Projektu zawsze znajdowały się materiały promocyjne dotyczące Projektu. Materiały promocyjne zostaną dostarczone przez Koordynatora,zapewnienia dojazdu, noclegów i dziennego wyżywienia uczestnikom projektu i ich opiekunom w przypadku realizacji zajęć w swojej macierzystej siedzibie poza terenem szkoły, zapewnienia wyżywienia uczestnikom projektu i ich opiekunom: obiadokolacja w dni powszednie i całodzienne wyżywienie w przypadku realizacji zajęć w weekendy podczas realizacji zajęć w siedzibie Zamawiającego,przekazania każdemu uczestnikowi niezbędne surowce spożywcze (o ile takowe są potrzebne) oraz opracuje, powieli i dostarczy uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe z zakresu tematyki kursu, do przesłania Zamawiającemu programu szkolenia/kursu oraz materiałów szkoleniowych w terminie 5 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć celem ich akceptacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje min. jedną osobą (odpowiednio do części zamówienia), posiadającą odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie dla danej części zamówienia i określone jako wymogi formalne w tabeli pkt.7.4 do SIWZ.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje min. jedna osobą (odpowiednio do części zamówienia), posiadającą odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie dla danej części zamówienia i określone jako wymogi formalne w tabeli pkt. 7.4 do SIWZ.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz dokumenty, o których mowa w pkt 1.2 i 1.3 muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. Oświadczenie że jeżeli Wykonawca zamierza realizować kurs w swojej macierzystej siedzibie poza terenem szkoły, zobowiązuje się do zapewnienia dojazdu i wyżywienia uczestnikom projektu i ich opiekunom, a w przypadku kursów długoterminowych również zapewnienie noclegów na koszt Wykonawcy. (załącznik nr 5 do SIWZ);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a)zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b)przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, c)zmiany miejsca odbywania kursów i szkoleń d)poprawiania oczywistych omyłek w treści umowy e)zmiany wymiaru godziny zajęć na wymiar wprowadzany przez przepisy prawa oświatowego w przypadku zmiany przepisów prawa oświatowego w zakresie wymiaru godziny zajęć, Zmiana wymiaru godziny zajęć nie będzie powodowała zmiany wynagrodzenia wskazanego w § 4 ust. 1 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszwysmaz.podlasie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokim Mazowieckiem, ul.Jagiellońska 4, Sekretariat, 18-200 Wysokie Mazowieckie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 14:45, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokim Mazowieckiem, ul.Jagiellońska 4, Sekretariat, 18-200 Wysokie Mazowieckie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach Projektu Doskonały uczeń finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowe..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Wysokie Mazowieckie 1 etap
- Przebudowa lądowiska dla śmigłowców w Wysokiem Mazowieckiem
- Budowa tężni w parku miejskim w Wysokiem Mazowieckiem
- Zakup i dostawa ścinarki poboczy do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem.
- Zakup środków czystości
- DOSTAWA KRUSZYW
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- Przygotowanie scenariuszy prowadzenia lekcji na temat krajobrazu i jego ochrony dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz organizacja, obsługa i przeprowadzenie cyklu 16 szkoleń dla nauczycieli.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla uczniów i uczennic Technikum Nr 9 w Rzeszowie w zawodzie technik informatyk, programista i reklamy z podziałem na części
- Zajęcia z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Przeprowadzenie szkolenia Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach - poziom podstawowy (TSR I) w ramach projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS (...)"*
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń wraz z zapewnieniem cateringu i przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla kadry Domów Pomocy Społecznej, Ośrodków Pomocy Społecznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.