Ogłoszenie z dnia 2012-10-11
Hajnówka: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA HAJNÓWKA W LATACH 2012/2013; 2013/2014; 2014/2015
Numer ogłoszenia: 394370 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Hajnówka , ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822875, faks 085 6822994.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA HAJNÓWKA W LATACH 2012/2013; 2013/2014; 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na utrzymanie zimowe dróg będących w zarządzie Gminy Miejskiej Hajnówka poprzez: odśnieżanie w postaci pługowania, do uzyskania czystej jezdni, zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnego wsadu w postaci piaskosoli lub piasku, do uzyskania czystej jezdni, zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli, do uzyskania czystej jezdni, utrzymanie zimowe ciągów pieszych, ścieżek rowerowych, chodników i parkingów poprzez odśnieżanie i usuwanie śliskości, do uzyskania czystej nawierzchni, szerokość utrzymania dróg w przypadku jezdni asfaltowej (od krawężnika do krawężnika na całej szerokości ), w przypadku jezdni gruntowej nie mniej niż 6 m, po zakończonym sezonie zimowym należy dokonać oczyszczenia jezdni z zalegającego piasku i nieczystości na pierwsze wezwanie Zamawiającego. 1. Opłata za akcję bierną wynosić będzie 30% ustalonej dziennej stawki ryczałtowej, proporcjonalnie do ilości dni świadczenia usługi w postaci: dyspozycyjności ludzi i sprzętu do pełnienia zadań związanych z zimowym utrzymaniem ulic, chodników, ścieżek rowerowych, parkingów oraz kontrolę ich stanu, pełnienia dyżurów dyspozytorskich bez akcji odśnieżania. 2. Oplata za akcję czynną w wysokości 100% ustalonej dziennej stawki ryczałtowej. Podczas ciągłych opadów śniegu odśnieżanie i posypywanie musi być ponawiane z częstotliwością utrudniającą tworzenia się śliskości pośniegowej. Należy usuwać tworzące się wałki śniegowe powstałe podczas odśnieżania ulic wzdłuż parkingów, przejść dla pieszych ,przystanków komunikacji miejskiej do godz.600 rano. Podczas odśnieżania należy zwrócić uwagę na nie niszczenie linii brzegowej krawężników i nie zasypywanie odśnieżonych wcześniej chodników. 3. Oplata za odśnieżanie chodników w wysokości 30% ustalonej dziennej stawki ryczałtowej za odśnieżanie dróg gminnych. W przypadku wystąpienia ciągłych opadów śniegu oraz gołoledzi, prace należy prowadzić w czasie opadów, aż do uzyskania stanu nawierzchni chodnika gwarantującego bezpieczne poruszanie się pieszych i zakończyć w ciągu 2 godzin od ustania opadów. W czasie ciągłych opadów śniegu dopuszcza się samo pługowanie nawierzchni chodników, jednak po ustaniu opadów śniegu, chodnik należy pozbawić całkowicie śniegu, lodu i błota pośniegowego uwidaczniając strukturę nawierzchni. Łączna masa pojazdu wraz z całym osprzętem pracujących przy utrzymaniu chodników, nie powinna przekraczać 3,5 tony. Zakres prac oraz wymagane standardy utrzymania zawarte zostały Załącznikach Nr 1, 2 i 3 do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 17-200 Hajnówka ul. Aleksego Zina 1 Urząd Miasta Hajnówka pokój 202.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 10:00, miejsce: 17-200 Hajnówka ul. Aleksego Zina 1 Urząd Miasta Hajnówka Sekretariat pokój 219.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie "Dubicze i Istok" gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Istok odcinki 1,2"
- Dostawa aparatu RTG do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- Budowa kanalizacji sanitarnej: Puciska - Wygoda i Kotówka - Czyżyki
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego ładowarki teleskopowej - postępowanie II
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.