Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-11
Krasnystaw: Zakup miejsc na studiach podyplomowych w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Numer ogłoszenia: 394054 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie , ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5765211...13, 5767278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup miejsc na studiach podyplomowych w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup miejsc na studiach podyplomowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie oraz Gmin Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Absolwenci poszczególnych kierunków studiów powinni otrzymać świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z polskim prawem i wzorem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z poniżej opisanych części zamówienia. Część 1 zamówienia: Studia podyplomowe Fundusze europejskie w samorządzie terytorialnym - 1 miejsce. 1. Miejsce odbywania zajęć: Nie dalej niż 60 km od siedziby zamawiającego. 2. Studia powinny trwać dwa semestry, rozpoczęcie studiów jesień 2012 roku lub najpóźniej do końca kwietnia 2013r. 3. Zajęcia powinny odbywać się w soboty i niedziele, a także obejmować co najmniej 200 godzin realizowanych w formie wykładów, ćwiczeń i warsztatów. 4. Program studiów powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: -programy pomocowe dla jednostek samorządu terytorialnego, -planowanie rozwoju lokalnego, -lokalna polityka społeczna, -Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego -Europejski Fundusz Społeczny, -procedury aplikowania o środki Unii Europejskiej, -zasady pisania projektów unijnych, -partnerstwo w projektach, -przygotowanie studium wykonalności projektu inwestycyjnego, -ocena oddziaływania na środowisko, -zarządzenie funduszami europejskimi, -rozliczanie i sprawozdawczość projektów unijnych. -promocja przedsięwzięć finansowanych ze środków Unii Europejskiej, -kontrola realizacji projektów unijnych. Część 2 zamówienia: Studia podyplomowe Zamówienia publiczne - 3 miejsca. 1. Miejsce odbywania zajęć: Nie dalej niż 60 km od siedziby zamawiającego. 2. Studia powinny trwać dwa semestry, rozpoczęcie studiów jesień 2012 roku lub najpóźniej do końca kwietnia 2013r. 3. Zajęcia powinny odbywać się w soboty i niedziele, a także obejmować co najmniej 180 godzin realizowanych w formie wykładów, ćwiczeń i warsztatów. 4. Program studiów powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: -system zamówień publicznych w prawie europejskim, -zamówienia publiczne w Polsce - zasady ogólne (system), -prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne, -udzielanie zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 14.000 euro, -umowy w sprawie zamówień publicznych, -zamówienia publiczne z wykorzystaniem technologii informatycznych, -odpowiedzialność za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych, -elementy prawa cywilnego, -środki ochrony prawnej. -zamówienia publiczne związane z wykorzystaniem środków europejskich.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia tego warunku Wykonawca musi być uczelnią wyższą, bądź innym podmiotem uprawnionym do prowadzenia studiów podyplomowych, mogącym prowadzić studia podyplomowe w zakresie objętym poszczególnymi częściami składającymi się na przedmiot niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. Nr 164, poz 1365 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał powyższego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał powyższego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał powyższego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał powyższego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. W przypadku konsorcjum pełnomocnictwo dla ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmiany jej postanowień dotyczących terminu realizacji przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadkach niezależnych od niego i Wykonawcy i niedających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim wypadku Zamawiający i Wykonawca zobowiązani są powiadomić drugą stronę o zaistnieniu okoliczności, których nie można było przewidzieć na piśmie wraz z podaniem terminu zakończenia realizacji umowy,Przy czym Zamawiający zastrzega sobie , iż termin końcowy studiów podyplomowych nie może przekroczyć daty 31.03.2014r. b)zmiany harmonogramu zajęć przez Wykonawcę w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego, po złożeniu przez Wykonawcę wniosku z uzasadnieniem,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, pok. Nr 117, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Dostawa szwów chirurgicznych do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie- powtórka
- Dostawa produktów leczniczych- powtórka
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2128L Pilaszkowice - Zygmuntów - Antoniówka - Czysta Dębina o długości 0,981 km"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamiatarki z mechanicznym transportem zanieczyszczeń.
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
- Dostawa narzędzi laparoskopowych, siatek przepuklinowych oraz staplerów do SPZOZ w Krasnymstawie-powtórka
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.