eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w zakresie ustawiania i opróżniania kontenerów KP-7

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-26

Warszawa: Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w zakresie ustawiania i opróżniania kontenerów KP-7
Numer ogłoszenia: 39267 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27615 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w zakresie ustawiania i opróżniania kontenerów KP-7.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) ustawienie raz w miesiącu 18 kontenerów KP-7 do zbiórki odpadów wielkogabarytowych, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) kontenery zostaną ustawione do godziny 9:00, 3) odbiór kontenera bezpośrednio po napełnieniu, 4) posprzątanie terenu w najbliższym otoczeniu kontenera, 5) transport do uprawnionego zakładu utylizacji odpadów gabarytowych, 6) terminy ustawienia kontenerów na odpady wielkogabarytowe przekazywane będą Wykonawcy przez Zamawiającego, 7) liczba kontenerów na odpady wielkogabarytowe, w okresie obowiązywania umowy, nie przekroczy 38 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AG-Complex Sp. z o.o., Płytowa 14, 03-046 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11410,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12323,40

  • Oferta z najniższą ceną: 12323,40 / Oferta z najwyższą ceną: 12323,40

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w DUUE pod numerem 2012/S 121-200929 z dnia 27.06.2012 r. i specyfikacji istotnych warunków zamówienia podstawowego. Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia podstawowego oraz w ogłoszeniu o zamówieniu przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Wartość zamówienia uzupełniającego udzielanego w niniejszym postępowaniu wynosi 11.410,64 zł co stanowi 8,71% zamówienia podstawowego (pierwsze zam. uzupełniające oszacowano na kwotę 54.050,40 zł stanowiąc 41,21% zamówienia podstawowego). Wykonanie zamówienia powierza się wykonawcy, który realizował zamówienie podstawowe tj. wykonawcy działającemu, pod firmą AG-COMPLEX Sp. zo.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Marywilskiej 44 kod pocztowy 03-042. Umowa o numerze UD-III-WOŚ-B/III/1/5-8/WZP-272-24/CRU-300/2012 została zawarta 12.09.2012 r. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ten sam rodzaj usług co zamówienia podstawowego tj. ustawianie i opróżnianie kontenerów KP-7 i zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. W związku z powyższym udzielenie zamówienia spełnia wszystkie przesłanki wskazane w art. 67 ust.1 pkt.6 Ustawy Pzp (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.