Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-29
Katowice: Świadczenie usług serwisowych pogwarancyjnych w zakresie napraw i bieżących przeglądów dla specjalistycznych ambulansów do pobierania krwi marki
NEOPLAN oraz SOLARIS, a także pojazdów marki Mercedes, Volkswagen
oraz sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej (pojazdy uprzywilejowane)
Numer ogłoszenia: 39254 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2087300, faks 032 2516144.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-katowice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych pogwarancyjnych w zakresie napraw i bieżących przeglądów dla specjalistycznych ambulansów do pobierania krwi marki NEOPLAN oraz SOLARIS, a także pojazdów marki Mercedes, Volkswagen oraz sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej (pojazdy uprzywilejowane).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisowych pogwarancyjnych w zakresie napraw i bieżących przeglądów dla specjalistycznych ambulansów do pobierania krwi marki NEOPLAN oraz SOLARIS, a także pojazdów marki Mercedes, Volkswagen oraz sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej (pojazdy uprzywilejowane). Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 4 pakiety. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w okresie 12 miesięcy.Rozliczenie usług następować będzie na podstawie zaoferowanego wynagrodzenia ryczałtowego za jedną rbh w oparciu o ilość czasu przewidzianą na wykonanie danej usługi. W cenie 1 rbh muszą być zawarte koszty wykonania usługi z wyjątkiem ceny użytych materiałów i części zamiennych. W ramach każdego z pakietów została określona ilość rbh której Wykonawca nie może przekroczyć w zakresie obowiązywania umowy (zgodnie z poniższą tabelą). W przypadku konieczności użycia do wykonania usługi materiałów lub części zamiennych, ich wartość zostanie rozliczona w oparciu o fakturę zakupu materiałów lub fakturę wystawioną przez Wykonawcę. Do faktury załączone zostanie każdorazowo zestawienie zużytych materiałów i części zatwierdzone przez osobę odpowiedzialną za użytkowanie pojazdu. W ramach poszczególnych pakietów została określona przez Zamawiającego maksymalna wartość wszystkich użytych materiałów i części zamiennych , której Wykonawca nie może przekroczyć w ramach trwania umowy. Pakiet 1 4 ambulanse specjalistyczne: Solaris 10, Solaris 13,Solaris 13, Neoplan Pakiet 2 Pojazdy marki Mercedes: Mercedes Vito 115, Mercedes Viano, Mercedes Sprinter, Mercedes Sprinter 416 Pakiet 3 Pojazd Volskwagen Turan 2.0 TDI Pakiet 4 Sygnalizacja świetlna i dźwiękowa (pojazdy uprzywilejowane).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.22.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków (wymagań) w zakresie wskazanym w art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp (załącznik nr 3)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków (wymagań) w zakresie wskazanym w art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp (załącznik nr 3). W przypadku, gdy Wykonawca korzysta z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, zobowiązany jest załączyć: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków (wymagań) w zakresie wskazanym w art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp (załącznik nr 3)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków (wymagań) w zakresie wskazanym w art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp (załącznik nr 3)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków (wymagań) w zakresie wskazanym w art. 22 ust. 4 pkt pzp. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp (załącznik nr 3 ). W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest załączyć: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Podwyższenie ceny na przedmiot zamówienia w stosunku do ceny zawartej w niniejszej umowie upoważnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy bez odszkodowania na rzecz Wykonawcy chyba, że zmiana ceny wynika ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Zmiana ceny wynikła ze zmiany stawki podatku VAT wymaga zawarcia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-katowice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA
ul. Raciborska 15
Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2013 godzina 12:00, miejsce: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA ul. Raciborska 15 SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisowych w zakresie napraw i bieżących przeglądów dla specjalistycznych ambulansów do pobierania krwi marki NEOPLAN oraz SOLARIS. 300 rbh,100 przeglądów agregatów prądotwórczych (4 ambulanse),części zamienne wg zlecenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisowych w zakresie napraw i bieżących przeglądów pojazdów marki Mercedes 100 rbh,Części zamienne wg zlecenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisowych w zakresie napraw i bieżących przeglądów pojazdów marki Volkswagen. 20 rbh,części zamienne wg zlecenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisowych w zakresie napraw i bieżących przeglądów sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej (pojazdy uprzywilejowane).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Modernizacja sieci energetycznej GIG-PIB - wymiana transformatora 6 kV
- Remont mieszkań IX/2025
- Obsługa posiadanego Systemu Wydruku, dostawa urządzeń drukujących oraz udostępnienie urządzeń drukujących wraz z kompleksową usługą wydruku
- Remont istniejących szatni Akademii "LGKS 38 PODLESIANKA" oraz zakup nowych szatni kontenerowych dla drużyny seniorów w ramach Budżetu Obywatelskiego.
- Dostawa szaf ubraniowych dla Szkoły Policji w Katowicach
- Kompleksowy remont / modernizacja / przebudowa budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Katowicach - Etap V, Etap dodatkowy, Etap VI, etap technologiczny
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa - wykonywanie kompleksowych napraw i obsługiwań pojazdów służbowych, będących na ewidencji 1RBLog w Wałczu
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych gwarancyjnych oraz badań technicznych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Kompleksowa obsługa techniczna i naprawy bieżące pojazdów działu gospodarki odpadami, działu utrzymania czystości KPWiK Sp. z o.o. w Nakle nad Notecią
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.