eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › odbudowa mostu w miejscowości Godowa ciągu drogi gminnej Godowa-Tartak

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-01

POZYCJA 39248

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Strzyżów: odbudowa mostu w miejscowości Godowa ciągu drogi gminnej Godowa-Tartak Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Strzyżów, do kontaktów: Piotr Gazda, ul. Przecławczyka 5, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761354, fax 017 2763219, e-mail: gmina@strzyzow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.strzyzow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbudowa mostu w miejscowości Godowa ciągu drogi gminnej Godowa-Tartak. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Godowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Charakterystyka obiektu długość 24,75m Pozostałe dane: -rodzaj obiektu - stalowy z żelbetową płytą współpracującą -schemat statyczny - belka wolnopodparta, jednoprzęsłowa -rozpiętość teoretyczna - 18,40 m -długość całkowita - 11,50 m -szerokość użytkowa - 5,50 m -szerokość całkowita - 5,93 m -konstrukcj nośna - średnie dźwigary dwuteowe INP 550-4 szt skrajne dźwigary dwuteowe HEB 550-2 szt -rozstaw dźwigarów 0,90 m -płyta pomostu - grubość 20 cm beton B-30 -sprężanie poprzeczne - ceowniki ] NP 300 -kąt skrzyżowania z rzeką 9,12 stopni -posadowienie - bezpośrednie -rodzaj posadowienia - podpory słupowe żelbetowe -nośność obiektu -15 t (klasa C obciążeń wg PN 85/S-10030) Ponadto zakres obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych oraz robót związanych z umocnienie skarp rzeki oraz przebudowę dojazdów. Szczegółowy zakres robót określony jest w dokumentacji wykonawczej i przedmiarach robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Dokumenty wymagane: -formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru-załącznik do SIWZ -dowód wniesienia wadium -kosztorys ofertowy uproszczony oraz wykaz cen czynników produkcji do kosztorysu ofertowego z wykorzystaniem wzoru-załącznik do SIZW. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty -Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wysawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych -aktualna informacja z krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt9,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odrocznie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed cupływem terminu składania ofert -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnieniaq , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru-załącznik do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: -informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 34.22.11.11 - 34.22.11.11 Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6 000 pln 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania oi udzielenie zamówienia 5.spełniają warunki określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu spełnienia warunków zawarto w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzow.pl/bip. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.08.2006, godzina 09:15, Urząd Miejski w Strzyżowie pok. nr 31.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.