eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pomiechówek › Sukcesywny zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń technicznych będących we władaniu gminy Pomiechówek i Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy w systemie bezgotówkowym w 2015 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Pomiechówek: Sukcesywny zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń technicznych będących we władaniu gminy Pomiechówek i Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy w systemie bezgotówkowym w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 392202 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7652724, faks 22 765-27-10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń technicznych będących we władaniu gminy Pomiechówek i Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy w systemie bezgotówkowym w 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup paliw płynnych (oleju napędowego i benzyny bezołowiowej - etyliny 95 i 98) do pojazdów i urządzeń technicznych będących we władaniu Urzędu Gminy Pomiechówek i Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu gminy Pomiechówek, w systemie sprzedaży bezgotówkowej. Część I zamówienia: zakup oleju napędowego w ilości maksymalnie 41 500,00 tys. litrów (do pojazdów i pojemników), z możliwością realizacji dostawy na co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się nie dalej niż 12 km od siedziby Zamawiającego; stacja ta powinna być czynna codziennie, w godzinach min. 7:00 - 22:00. Część II zamówienia: zakup benzyny bezołowiowej - E95, w ilości maksymalnie 4 000,00 tys. litrów (do pojazdów i do pojemników), z możliwością realizacji dostawy na co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się nie dalej niż 12 km od siedziby Zamawiającego; stacja ta powinna być czynna codziennie, w godzinach min. 7:00 - 22:00. Podana wyżej ilość paliwa jest ilością szacunkową. Rzeczywista ilość pobieranych paliw uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw, w zależności od jego bieżących potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1. zrealizowania zakupu w ilości co najmniej 50% ogólnej ilości paliwa, o których mowa powyżej dla każdej z wymienionych części zamówienia; Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu, 2. zwiększenia ilości paliw wymienionych w pkt. 4.1. pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnej nominalnej wartości zobowiązania umownego, 3. zakupu paliw ze stałym przez cały okres trwania umowy upustem wskazanym w ofercie Wykonawcy.4. Zakup paliw odbywać się będzie sukcesywnie, poprzez ich pobieranie przez upoważnione przez Zamawiającego osoby, na stacjach paliw Wykonawcy. 5.Wykaz pojazdów Zamawiającego oraz imiona i nazwiska osób uprawnionych do pobierania paliw będzie stanowił załącznik do umowy. 6. Paliwa oferowane przez Wykonawcę muszą odpowiadać swoją klasyfikacją, składem i jakością wymogom przewidzianym w obowiązujących przepisach prawnych, standardach jakościowych oraz normach, tj.: 6.1. benzyna bezołowiowa i olej napędowy muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441). 7. Wykonawca zaoferuje dostawę paliw na stac-ji/-jach paliw spełniając-ej/-ych wymogi przewidziane przepisami prawa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 243, poz. 2063 ze zm.). 8.Wykonawca zapewni ciągłość dostaw, co najmniej codziennie od godz. 7:00 do 22:00. 9.Zakup paliw będzie odbywał się bezgotówkowo - przelewem. 10. Rozliczenie finansowe za pobrane paliwa następować będzie na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT. 11. Wykonawca będzie wystawiał faktury za pobrane paliwo z wyszczególnieniem nazwy Zamawiającego, imienia i nazwiska osoby upoważnionej do pobierania paliwa w imieniu Zamawiającego, ceny obowiązującej w chwili pobierania paliwa, wartości podatku VAT oraz należności do zapłaty z uwzględnieniem upustu i marży. 12. W ramach zamówienia Wykonawca bezpłatnie wyda i dostarczy Zamawiającemu nie później niż terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy aktywowane elektroniczne karty paliwowe zabezpieczone kodem dostępu zawierające dane pojazdów i kierowców umożliwiające jednostkom bezgotówkowy zakup paliwa w ilościach detalicznych. Wykaz pojazdów i kierowców stanowi załącznik do umowy. 13. Przewidywana liczba osób upoważnionych do tankowania oleju napędowego: 6, przewidywana liczba pojazdów: 8. Tankowanie może się także odbywać do kanistrów. 14. Przewidywana liczba osób upoważnionych do tankowania benzyny bezołowiowej E95: 3, przewidywana liczba pojazdów: 1. Tankowanie może się także odbywać do kanistrów. 16. W przypadku zmiany pojazdów lub danych kierowców lub zwiększenia ich liczby Wykonawca bezpłatnie wyda dodatkowe karty zabezpieczone kodem. Wykonawca zobowiązuje się wydać i aktywować dodatkowe karty w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zmiany pojazdów i/lub kierowców. 17. W przypadku zagubienia, kradzieży lub zniszczenia karty. Wykonawca zobowiązuje się do unieważnienia takiej karty oraz wydania bezpłatnie nowej karty i aktywowania jej w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zagubienia, kradzieży lub zniszczenia karty. 18. Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę karty po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego utraty lub kradzieży lub zniszczenia. 19.Karty muszą umożliwiać zakup paliwa. Wykonawca rejestruje rodzaj zakupionego paliwa, datę i miejsce transakcji, ilość pobranego paliwa, wartość zakupu, numer rejestracyjny pojazdu, do którego zostało zatankowane paliwo oraz dane osoby, która pobrała paliwo. 20. Zamawiający zastrzega, że karty nic mogą być objęte programami lojalnościowymi. 21. Strony przewidują możliwość waloryzacji ceny 1 litra paliwa w przypadku zmiany ceny u producenta, u którego Wykonawca zaopatruje się w paliwo będące przedmiotem niniejszej umowy, bez konieczności zmiany niniejszej umowy. 22. W celu ustalenia wysokości ceny zrewaloryzowanej Wykonawca jest obowiązany przedłożyć Zamawiającemu w dniu dostawy wydruk ze strony internetowej producenta paliwa (nazwę producenta należy podać w ofercie), zawierający cenę obowiązującą w dniu dokonywania dostawy. Cenę producenta pomniejsza się o upust, powiększa i o marżę. Wielkości marży, upustu dostawy określone są w ofercie przetargowej i nie podlegają zmianom, chyba, że na korzyść Zamawiającego. 23. W celu obliczenia wzrostu cen producenta porównuje się cenę 1 litra paliwa zadeklarowaną przez Wykonawcę w ofercie przetargowej z ceną ogłoszoną przez producenta na jego stronie internetowej w dniu odbioru paliwa przez Zamawiającego u Wykonawcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na zasadzie podanej w art. 67 ust. 1 pkt.7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi się wykazać posiadaniem aktualnej koncesji na obrót wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji i Energetyki; warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Rozdziału II niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga wypełnienia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Rozdziału II niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać dla części I, II zamówienia: co najmniej 1 stacją paliw, otwartą codziennie w godzinach co najmniej 7:00 - 22:00, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego, posiadającą w ciągłej sprzedaży odpowiednio olej napędowy, benzynę bezołowiową - E95, warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie; Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Rozdziału II niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga wypełnienia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Rozdziału II niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga wypełnienia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Rozdziału II niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy. 2. pisemne zobowiązanie do udostępnienie zasobów na zasadzie określonej w art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych 3. wykonawcy składający ofertę na część I, II, którzy będą dysponować, dopiero w dniu podpisania umowy, stacjami lub stacją paliw otwartą codziennie w godzinach co najmniej 7:00 - 22:00, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego i posiadającą w ciągłej sprzedaży odpowiednio olej napędowy, benzynę bezołowiową - E95, składają stosowne oświadczenie, że będą dysponowali najpóźniej w dniu podpisania umowy (przed jej podpisaniem) co najmniej 1 stacją paliw, otwartą codziennie w godzinach co najmniej 7:00 - 22:00, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego i posiadającą w ciągłej sprzedaży odpowiednio olej napędowy, benzynę bezołowiową - E95;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony zastrzegają sobie możliwość dokonania zmian postanowień umownych w stosunku do treści zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 2.Wszelkie zmiany treści wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3.Istotne zmiany treści umowy mogą obejmować w szczególności postanowienia dotyczące odpowiedzialności Stron z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy. 4.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3 będą mogły nastąpić w szczególności w przypadkach zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie. 5.Za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe (nadzwyczajne o tej porze roku) załamania warunków atmosferycznych, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron. 6.Propozycję zmiany umowy może zgłosić pisemnie każda ze Stron. 7.Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego dokonać żadnej cesji praw związanych z realizacją niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, pokój 02.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, pokój 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup oleju napędowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oleju napędowego w ilości maksymalnie 41 000,00 litrów (do pojazdów i pojemników) z możliwością realizacji dostawy na co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się nie dalej niż 12 km od siedziby Zamawiającego; stacja ta powinna być czynna codziennie, w godzinach min. 7:00 - 22:00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup benzyny bezołowiowej E95.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup benzyny bezołowiowej - E95, w ilości maksymalnie 4 000,00 tys. litrów (do pojazdów i do pojemników), z możliwością realizacji dostawy na co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się nie dalej niż 12 km od siedziby Zamawiającego; stacja ta powinna być czynna codziennie, w godzinach min. 7:00 - 22:00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.