Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-26
Numer ogłoszenia: 391680 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 373238 - 2013 data 13.09.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Kikół, Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 289 46 70, fax. 54 289 46 70.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
- W ogłoszeniu jest: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI SUMIN PGR NR 170104C OD KM 0+000 DO KM 0+720 DZ NR. 107/2 112/1DR.POW. 138/1 DR.POW. 1. Założenia projektowej - droga gminna lokalna - klasa L szerokość jezdni - 5.00m pobocza obustronne po 100cm - gruntowe - szerokość korony drogi- 9.25m dla całego odcinka przyjęto konstrukcję dla parametrów - konstrukcja nawierzchni o dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi pojazdu 80kN/oś/KR1 - dla prędkości projektowej 30km/h w terenie zabudowanym - 50km/h dla pozostałego ciągu głównego spadek jezdni - daszkowy 2% poręcze stalowe i ochronne na odcinku niebezpiecznych tj nasypach na przepuście w km 0 +480 zaprojektowano ustawienie poręczy sprężystych SP21 obustronnie po 16.00m z każdej strony 2. Konstrukcję Zaprojektowano drogę i jej elementy o parametrach : odcinek od km 0+000 do km 0+500 a.jezdnia - profilowanie masa MMA w ilości 100 kg/m2 - warstwa ścieralna gr. 4cm z masy BA AC11S50/70 - istniejąca konstrukcja do poszerzenia odcinek od km 0+500 do km 0+625 - warstwa ścieralna gr. 4cm z masy BA AC11S50/70 - warstwa wiążąca gr.4 cm z BA AC11S50/70 - geosiatka na szerokości 500 cm o wytrzymałości 100kN/ - profilowanie masą MMA w ilości 100kg/m2 - istniejąca konstrukcja odcinek od km 0+625 do km 0+720 - warstwa ścieralna gr. 4 cm z masy BA AC11S50/70 - profilowanie masa MMA w ilości 100kg/m2 - istniejąca konstrukcja b. zjazdy do gospodarstw , skrzyżowania - masa min - asfaltowa z BA gr. 5cm - podbudowa gr. 30cm z tłucznia kamiennego z zaklinowaniem i zamiałowaniem - warstwa odcinająca gr. 10 cm z piasku - profilowane zagęszczone podłoże gruntowe c. zjazdy polne - nawierzchnia gr. 30cm z tłucznia kamiennego z zaklinowaniem i zamiałowaniem - warstwa odcinająca gr. 10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże - z paskiem bitumicznym szerokości 35cm zabezpieczającym krawędź jezdni d. poszerzenie na odcinkach gdzie należy poszerzyć konstrukcje od 5 cm, na korektach łuków zaprojektowano poszerzenie o konstrukcji - warstwa ścieralna 4cm z BA AC11S50/70 - warstwa wiążąca gr.4 cm z BA AC11W50/70 - geosiatka szer. 100 cm na styku istniejącej i poszerzenia - profilowanie masą MMA w ilości 50kg/m2 - podbudowa gr. 30cm z tłucznia kamiennego 0/63mm - warstwa odcinająca gr. 10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe 3. Droga w planie sytuacyjnym Początek projektowanej drogi to km 0+000 tj krawędź istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej . Koniec to km 0+720 projektowanej drogi. Droga przebiega istniejącym śladem nawierzchni bitumicznej z lokalnym poszerzeniem do projektowanej szerokości jezdni 500cm, oraz wykonanie poszerzeń na łańcuchach z prostymi przejściowymi wg planu sytuacyjnego. Wielkość poszerzeń podano w wyliczeniach wielkości elementów drogowych . 4. Przepusty ,Odwodnienie Istniejące przepusty w km: - w km 0+187 średnicy 400mm przebudować na nowy o średnicy 400mm długość 12.00m na ławie gr.20cm z pospółki z zakończeniem typowymi ściankami czołowymi - kw km 0 + 480 średnicy 1000mm o długości z rur betonowych 14.00m z zakończeniem typowymi ściankami czołowymi , na przepuści należy ustawić poręczę stalowe SP21 po 16.00m z każdej strony. Na zjazdach zlokalizowanych na rowach , wykonać przepusty średnicy 400mm z pcv ze ściankami z kamienia polnego na betonie B20.Istniejące rowy na całej długości odcinka należy odtworzyć z krzewów i namułu. 5. Roboty Ziemne w robotach ziemnych ujęto wykonanie poboczy z ich uformowaniem i zagęszczeniem z gruntów zagęszczanych kat.III. 6. Zieleń Kolidujące z robotami drogowymi drzewa należy usunąć po spełnieniu formalności administracyjnych 7. Wpływ projektowanych elementów drogi elementów drogi na poprawę warunków bezpieczeństwa - projektowany odcinek drogi w układzie komunikacyjnym tego ciągu łączy drogę powiatową na początku i końcu drogi. Zwiększa dostępność mieszkańców przyległych wsi do miejscowości będącymi siedzibami gminy. - zwiększa komfort i zwiększa stopień bezpieczeństwa dla istniejącej linii autobusowej - zaprojektowana nawierzchnia posiada szerokość 500cm, poboczy 100cm po obu stronach drogi - zaprojektowano elementy odwodnienia z zapewniające stabilność wykonanej drogi 8. Urządzenia obce Prace w obrębie istniejących przewodów energetycznych, wodociągowych , melioracyjnych wykonać po uprzednim powiadomieniu zarządcy , na jego warunkach. Wszystkie urządzenia należy wyregulować wysokościowo dostosowując do nowych rzędnych. Nie zachodzi żadna kolizacja z urządzeniami obcymi. 9. Uwagi końcowe przed przystąpieniem prac w obrębie drogi powiatowej wykonawca winien opracować dokumentacje oznakowania na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami. 10. Po zakończeniu należy wykonać inwentaryzacje po wykonawczą w wersji ilościowej i mapowej...
- W ogłoszeniu powinno być: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI SUMIN PGR NR 170104C OD KM 0+000 DO KM 0+720 DZ NR. 107/2 112/1DR.POW. 138/1 DR.POW. 1. Założenia projektowej - droga gminna lokalna - klasa L szerokość jezdni - 5.00m pobocza obustronne po 100cm - gruntowe - szerokość korony drogi- 9.25m dla całego odcinka przyjęto konstrukcję dla parametrów - konstrukcja nawierzchni o dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi pojazdu 80kN/oś/KR1 - dla prędkości projektowej 30km/h w terenie zabudowanym - 50km/h dla pozostałego ciągu głównego spadek jezdni - daszkowy 2% poręcze stalowe i ochronne na odcinku niebezpiecznych tj nasypach na przepuście w km 0 +480 zaprojektowano ustawienie poręczy sprężystych SP21 obustronnie po 16.00m z każdej strony 2. Konstrukcję Zaprojektowano drogę i jej elementy o parametrach : odcinek od km 0+000 do km 0+500 a.jezdnia - profilowanie masa MMA w ilości 100 kg/m2 - warstwa ścieralna gr. 4cm z masy BA AC11S50/70 - istniejąca konstrukcja do poszerzenia odcinek od km 0+500 do km 0+625 - warstwa ścieralna gr. 4cm z masy BA AC11S50/70 - warstwa wiążąca gr.4 cm z BA AC11W50/70 - geosiatka na szerokości 500 cm o wytrzymałości 100kN/ - profilowanie masą MMA w ilości 100kg/m2 - istniejąca konstrukcja odcinek od km 0+625 do km 0+720 - warstwa ścieralna gr. 4 cm z masy BA AC11S50/70 - profilowanie masa MMA w ilości 100kg/m2 - istniejąca konstrukcja b. zjazdy do gospodarstw , skrzyżowania - masa min - asfaltowa z BA gr. 5cm - podbudowa gr. 30cm z tłucznia kamiennego z zaklinowaniem i zamiałowaniem - warstwa odcinająca gr. 10 cm z piasku - profilowane zagęszczone podłoże gruntowe c. zjazdy polne - nawierzchnia gr. 30cm z tłucznia kamiennego z zaklinowaniem i zamiałowaniem - warstwa odcinająca gr. 10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże - z paskiem bitumicznym szerokości 35cm zabezpieczającym krawędź jezdni d. poszerzenie na odcinkach gdzie należy poszerzyć konstrukcje od 5 cm, na korektach łuków zaprojektowano poszerzenie o konstrukcji - warstwa ścieralna 4cm z BA AC11S50/70 - warstwa wiążąca gr.4 cm z BA AC11W50/70 - geosiatka szer. 100 cm na styku istniejącej i poszerzenia - profilowanie masą MMA w ilości 50kg/m2 - podbudowa gr. 30cm z tłucznia kamiennego 0/63mm - warstwa odcinająca gr. 10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe 3. Droga w planie sytuacyjnym Początek projektowanej drogi to km 0+000 tj krawędź istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej . Koniec to km 0+720 projektowanej drogi. Droga przebiega istniejącym śladem nawierzchni bitumicznej z lokalnym poszerzeniem do projektowanej szerokości jezdni 500cm, oraz wykonanie poszerzeń na łańcuchach z prostymi przejściowymi wg planu sytuacyjnego. Wielkość poszerzeń podano w wyliczeniach wielkości elementów drogowych . 4. Przepusty ,Odwodnienie Istniejące przepusty w km: - w km 0+187 średnicy 400mm przebudować na nowy o średnicy 400mm długość 12.00m na ławie gr.20cm z pospółki z zakończeniem typowymi ściankami czołowymi - kw km 0 + 480 średnicy 1000mm o długości z rur betonowych 14.00m z zakończeniem typowymi ściankami czołowymi , na przepuści należy ustawić poręczę stalowe SP21 po 16.00m z każdej strony. Na zjazdach zlokalizowanych na rowach , wykonać przepusty średnicy 400mm z pcv ze ściankami z kamienia polnego na betonie B20.Istniejące rowy na całej długości odcinka należy odtworzyć z krzewów i namułu. 5. Roboty Ziemne w robotach ziemnych ujęto wykonanie poboczy z ich uformowaniem i zagęszczeniem z gruntów zagęszczanych kat.III. 6. Zieleń Kolidujące z robotami drogowymi drzewa należy usunąć po spełnieniu formalności administracyjnych 7. Wpływ projektowanych elementów drogi elementów drogi na poprawę warunków bezpieczeństwa - projektowany odcinek drogi w układzie komunikacyjnym tego ciągu łączy drogę powiatową na początku i końcu drogi. Zwiększa dostępność mieszkańców przyległych wsi do miejscowości będącymi siedzibami gminy. - zwiększa komfort i zwiększa stopień bezpieczeństwa dla istniejącej linii autobusowej - zaprojektowana nawierzchnia posiada szerokość 500cm, poboczy 100cm po obu stronach drogi - zaprojektowano elementy odwodnienia z zapewniające stabilność wykonanej drogi 8. Urządzenia obce Prace w obrębie istniejących przewodów energetycznych, wodociągowych , melioracyjnych wykonać po uprzednim powiadomieniu zarządcy , na jego warunkach. Wszystkie urządzenia należy wyregulować wysokościowo dostosowując do nowych rzędnych. Nie zachodzi żadna kolizacja z urządzeniami obcymi. 9. Uwagi końcowe przed przystąpieniem prac w obrębie drogi powiatowej wykonawca winien opracować dokumentacje oznakowania na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami. 10. Po zakończeniu należy wykonać inwentaryzacje po wykonawczą w wersji ilościowej i mapowej...
INNE PRZETARGI KIKÓŁ
więcej: przetargi KIKÓŁ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.