eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa preparatów czyszcząco-konserwujących, akcesoriów do lutowania, akcesoriów do izolowania, zestawów chemicznych do klejenia oraz produktów antykorozyjnych, odczynników chemicznych do czyszczenia i konserwacji broni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-04

Rzeszów: Dostawa preparatów czyszcząco-konserwujących, akcesoriów do lutowania, akcesoriów do izolowania, zestawów chemicznych do klejenia oraz produktów antykorozyjnych, odczynników chemicznych do czyszczenia i konserwacji broni
Numer ogłoszenia: 39164 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.34wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów czyszcząco-konserwujących, akcesoriów do lutowania, akcesoriów do izolowania, zestawów chemicznych do klejenia oraz produktów antykorozyjnych, odczynników chemicznych do czyszczenia i konserwacji broni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa preparatów czyszcząco-konserwujących, akcesoriów do lutowania, akcesoriów do izolowania, zestawów chemicznych do klejenia, produktów antykorozyjnych, odczynników chemicznych. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 następujące części: 1) dostawa preparatów czyszcząco-konserwujących, akcesoriów do lutowania, akcesoriów do izolowania, zestawów chemicznych do klejenia: a) przedmiot zamówienia w zakresie tej części zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: lakiery zabezpieczające, pasty czyszczące, taśmy do rozlutowywania, samary ochronne i konserwujące, środki smarujące, aerozole ochronne, zmywacze czyszczące, kleje, pasty silikonowe, opaski zaciskowe, markery permanentne, spoiwa, pasy lutownicze, taśmy izolacyjne, preparaty czyszcząco-konserwujace, koszulki termokurczliwe, środki czyszczące i smarujące do styków, teflon w sprayu, środki czyszczące do LCD-CRT, silikony neutralne, talki techniczne, odrdzewiacze w sprayu, środki ochronne do elementów elektrycznych, preparaty do konserwacji uszczelek, wazelina techniczna itp. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający również wymagania co do ilości w zakresie tej części zamówienia określony został w Załączniku nr 1A do SIWZ, stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej na realizację części nr 1 zamówienia; 2) dostawa produktów antykorozyjnych, odczynników chemicznych do czyszczenia i konserwacji broni: a) przedmiot zamówienia w zakresie tej części zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: preparaty przeznaczone do czyszczenia i konserwacji broni, papier antykorozyjny (odmiana 7), papier pakowy parafinowany, soda amoniakalna lekka, potasowy dwuchromian czysty itp. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający również wymagania co do ilości w zakresie tej części zamówienia określony został w Załączniku nr 1B do SIWZ, stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej na realizację części nr 2 zamówienia; 3. Materiały, o których mowa w ust. 2 muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad, nie mogą nosić śladów używania i uszkodzenia. 4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości. 6. Dostawa odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu Zamawiającego 7. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia wynikają również z Projektu umowy, tj. Załącznika nr 5 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1, 24.96.30.00-2, 44.31.53.10-7, 31.65.00.00-7, 33.69.63.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, formularze kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.34wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4784 Rzeszów, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Krakowska 11b (Budynek 12, pok. 8), 35-111 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2014 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4784 w Rzeszowie, ul. Krakowska 11 b, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12, pokój nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa preparatów czyszcząco-konserwujących, akcesoriów do lutowania, akcesoriów do izolowania, zestawów chemicznych do klejenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zamówienia w zakresie tej części zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: lakiery zabezpieczające, pasty czyszczące, taśmy do rozlutowywania, samary ochronne i konserwujące, środki smarujące, aerozole ochronne, zmywacze czyszczące, kleje, pasty silikonowe, opaski zaciskowe, markery permanentne, spoiwa, pasy lutownicze, taśmy izolacyjne, preparaty czyszcząco-konserwujace, koszulki termokurczliwe, środki czyszczące i smarujące do styków, teflon w sprayu, środki czyszczące do LCD-CRT, silikony neutralne, talki techniczne, odrdzewiacze w sprayu, środki ochronne do elementów elektrycznych, preparaty do konserwacji uszczelek, wazelina techniczna itp. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający również wymagania co do ilości w zakresie tej części zamówienia określony został w Załączniku nr 1A do SIWZ, stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej na realizację części nr 1 zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1, 24.96.30.00-2, 44.31.53.10-7, 31.65.00.00-7, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa produktów antykorozyjnych, odczynników chemicznych do czyszczenia i konserwacji broni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zamówienia w zakresie tej części zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: preparaty przeznaczone do czyszczenia i konserwacji broni, papier antykorozyjny (odmiana 7), papier pakowy parafinowany, soda amoniakalna lekka, potasowy dwuchromian czysty itp. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający również wymagania co do ilości w zakresie tej części zamówienia określony został w Załączniku nr 1B do SIWZ, stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej na realizację części nr 2 zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.30.00-2, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.