Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Sokółka: obsługa bankowa gminy Sokółka i jednostek podległych w latach 2010-2012
Numer ogłoszenia: 391442 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Sokółce , Plac Kościuszki 1, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7110900, faks 085 7110911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa bankowa gminy Sokółka i jednostek podległych w latach 2010-2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na: obsługę bankową gminy Sokółka i jednostek podległych w latach 2010-2012, na następujących warunkach: 1.Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych budżetu Gminy, 2.Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i rachunków pomocniczych gminnych jednostek organizacyjnych i zakładów budżetowych zgodnie z załącznikiem, 3.Uruchomienie kredytu krótkoterminowego (obrotowego) w rachunku bieżącym Gminy do kwoty 1 miliona PLN, 4.Przyjmowanie środków na lokaty krótko terminowe, 5.Udostępnienie usług bankowych drogą elektroniczną w każdej jednostce, 6.Wykonywanie innych usług bankowych. 7.Oferenci zobowiążą się nie pobierać opłaty i prowizji od: otwarcia rachunków, realizacji poleceń przelewu wydanych przez zamawiającego i jego podległe jednostki w tym samym banku, operacji wypłat gotówkowych z rachunku zamawiającego i jego jednostki na własne rachunki tychże - zamawiającego i jego jednostki, wszystkich wpłat gotówkowych na konto zamawiającego i jego jednostki. 8.Kapitalizowanie odsetek w okresach miesięcznych. 9.Posiadanie oddziału lub filii banku w Sokółce, lub zobowiązanie się do utworzenia placówki lub utworzenie oddziału, filii, punktu kasowego z możliwością pobierania i odprowadzania gotówki z kasy Urzędu Miejskiego w Sokółce po rozstrzygnięciu przetargu, najpóźniej do dnia 30 grudnia 2009 r. 10.Zobowiążą się do prowadzenia usług bankowych na tych samych warunkach w przypadku powołania przez zamawiającego w okresie trwania umowy nowej jednostki organizacyjnej. 11.Zobowiążą się do otwierania nowych rachunków pomocniczych na tych samych warunkach w okresie trwania umowy. 12.Warunki będą zachowane dla wszystkich podległych jednostek wymienionych w załączniku. 13.Do ceny będzie brane: stopa oprocentowania środków zgromadzonych na rachunku bieżącym (podstawowym) i pomocniczym w PLN według stawki zmiennej wg wzoru: WIBID 1 M minus marża banku (odsetki dopisywane w okresach miesięcznych), stopa oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym (kredytu obrotowego) - WIBOR 1 M (na dzień 30.10.2009r - 3,52%) plus marża banku (marża banku jest stała w całym okresie umownym, odsetki pobierane na koniec miesiąca), nie będzie pobierana prowizja od uruchomienia kredytu odpłatność za przelewy do innego banku w PLN, odpłatność za uruchomienie (instalację programu) usług bankowych drogą elektroniczną w PLN, odpłatność za abonament usług bankowych drogą elektroniczną w PLN, odpłatność za prowadzenie rachunku w PLN..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz spełniają warunki dodatkowe, 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 4 oraz Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Zezwolenie Komisji nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe lub dokumenty równoważne (potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sokolka.pl/przetargi.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sokółce
16-100 Sokółka
Plac Kościuszki 1
pokój nr 105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sokółce 16-100 Sokółka Plac Kościuszki 1 pokój nr 207 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Modernizacja Przedszkola Nr 1 w Sokółce w zakresie dostosowania do przepisów p.poż
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz sali zebrań w Szkole Podstawowej Nr 3 w Sokółce
- Opracowanie projektu modernizacji stadionu miejskiego w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i informatycznych oraz plotera na potrzeby BCUw dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
więcej: przetargi w Sokółce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.