eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › PN 3/01/2009-urządzenia i akcesoria audio-wideo_2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-06

Poznań: PN 3/01/2009-urządzenia i akcesoria audio-wideo_2
Numer ogłoszenia: 3913 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk , ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8582091, faks 061 8525954.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub/index.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: działalność naukowo-badawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 3/01/2009-urządzenia i akcesoria audio-wideo_2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż Zamawiającemu wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego urządzeń i akcesoriów audio-wideo, zgodnie z wymaganiami i w ilości określonej przez Zamawiającego w części IV SIWZ - Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji, określonej odrębnie dla każdego z urządzeń i akcesoriów oraz świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego zostały zawarte w III części SIWZ - Projekt umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32.32.10.00 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny 32.32.11.00 - Sprzęt filmowy 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 32.34.10.00 - Mikrofony 32.35.13.00 - Akcesoria do urządzeń audio 32.35.12.00 - Ekrany .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, niniejszej specyfikacji i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, e) wniosą wymagane przez Zamawiającego wadium..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy (lub, jeżeli Wykonawca nie skorzysta z formularza ofertowego, jego oferta musi zawierać wszystkie oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym); Uwaga: w przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, z wyszczególnieniem elementów (parametrów, właściwości) innych (równoważnych) niż wymagane przez Zamawiającego (np. poprzez pogrubienie lub podkreślenie proponowanego sprzętu równoważnego); Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ww. dokumentacji w języku angielskim); 2. Oświadczenia i dokumenty: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenia zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do oferty, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z o.o., a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz .U. z 2000r. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) e) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 2 lit. a) - e), g) - o ile jest sp. z o.o. oraz lit. i), f) w przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest, zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych, do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać - załącznik nr 4 do oferty, g) pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 2 lit. b), g) - h), Uwaga: dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635) nie jest wymagane uiszczenie opłaty. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155). 3. Dokumenty fakultatywne: W celu usprawnienia przeprowadzenia postępowania Zamawiający oczekuje fakultatywnie od Wykonawcy dołączenia do oferty następujących dokumentów: - zaparafowanego projektu umowy, zawartego w III części SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub/index.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Noskowskiego 10, 61-704 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Instytut Chemii Bioorganicznej PAN - PCSS, ul. Noskowskiego 10, 61-704 Poznań, sekretariat - pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Część nr 01..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Telewizor LCD 3 szt. 2. Uchwyt i stojak do montażu telewizora LCD 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6, 32.35.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Część nr 02..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ekran dla projektora 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Część nr 03..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Walizka 1 szt. 2. Walizka 2 szt. 3. Walizka 1 szt. 4. Walizka 3 szt. 5. Walizka 1 szt. 6. Walizka 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.13.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 04 NAZWA: Część nr 04..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konwerter AV 2 szt. 2. Konwerter AV 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 05 NAZWA: Część nr 05..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kamera 2 szt. 2. Kamera 1 szt. 3. Karta pamięci 6 szt. 4. Recorder HD 1 szt. 5. Mikser audio/wideo HD 1 szt. 6. Projektor multimedialny 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.11.00-0, 32.35.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 06 NAZWA: Część nr 06..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Statyw do kamery 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 07 NAZWA: Część 07..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Okablowanie 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 08 NAZWA: Część nr 08..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nagłośnienie przenośne 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 09 NAZWA: Część nr 09..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mikrofon konferencyjny 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw mikrofonów bezprzewodowych 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część nr 11..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stojak podłogowy dla telewizora LCD wraz z uchwytem do montażu pionowego. 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część nr 12..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Platforma konferencyjna 1 szt. 2. Urządzenie konferencyjne 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.