Ogłoszenie z dnia 2012-10-10
Grudziądz: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ, ELEKTROZAWORÓW ORAZ CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO PIŁ SPALINOWYCH - nr sprawy 84/2012
Numer ogłoszenia: 391230 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY ELEKTRYCZNEJ, ELEKTROZAWORÓW ORAZ CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO PIŁ SPALINOWYCH - nr sprawy 84/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów branży elektrycznej, elektrozaworów i części zamiennych do pił spalinowych do magazynu służby OPBMR i Inżynieryjno-Saperskiej Jednostki Wojskowej 4503 znajdującego się przy ul. Czwartaków 1 w Grudziądzu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ i w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, według zadań następująco: 1) ZADANIE NR 1: Dostawa elektrozaworów; 2) ZADANIE NR 2: Dostawa prowadnic i łańcuchów do pił spalinowych; 3) ZADANIE NR 3: Dostawa baterii i żarówek. Dostarczane baterie (poz. 2, 3 i 4 Zad. nr 3 zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ) powinny pochodzić z bieżącej produkcji, z 2012 roku. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być w I gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Dostarczane wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia dostawy. UNIEWAŻNIONO POSTĘPOWANIE W ZAKRESIE ZAD. NR 1 I NR 2, gdyż, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 31.68.24.10 - Napowietrzne prowadnice kabli 43.81.20.00 - Piły 31.53.10.00 - Żarówki 31.42.10.00 - Baterie ołowiowe 31.44.00.00 - Baterie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa baterii i żarówek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH I TECHNICZNYCH GIMPEX SP. Z O.O.
- GIMPEX Sp. z o.o. Hurtownia Materiałów Elektrycznych i Technicznych, ul. Mickiewicza 39a, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5367,72
Oferta z najniższą ceną: 5367,72 / Oferta z najwyższą ceną: 7847,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 71 ust. 1 ustawy PZP postępowanie można przeprowadzić w trybie zapytania o cenę, gdy istnieje możliwość zaproszenia do składania ofert co najmniej 5 Wykonawców świadczących w ramach prowadzonej przez nich działalności dostawy będące przedmiotem zamówienia. W postępowaniu na dostawę materiałów branży elektrycznej, elektrozaworów oraz części zamiennych do pił spalinowych (nr sprawy 84/2012) zaproszono do wzięcia udziału w postępowaniu (złożenia ofert) 16 Wykonawców. Ponadto, dostawa ta zaliczana jest do dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Rozbudowa dróg gminnych nr 040511C, 040513C, 040148C na terenie Gminy Grudziądz
- Dostawy produktów mleczarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
- "Rozbudowa ulicy Mieszka I oraz Zawiszy Czarnego"
- Remont nawierzchni bitumicznych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Grupie gm. Dragacz, Grudziądzu i Chełmnie - sprawa nr 119/2025
- Dostawy pieczywa na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
- Dostawa stacjonarnego zespołu spalinowego elektrycznego (ZSE) o mocy ciągłej 450-470 KW - sprawa numer 118/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu, urządzeń i wyposażenia w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Mrągowskiego
- "Budowa farmy fotowoltaicznej 3MW dla Gminy Ząbkowice Śląskie"
- Zakup i dostawa zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności cywilnej w ramach zadania "Uzupełnienie zapasów magazynowych OLiOC Gminy Mrozy" z Programu OLiOC na 2025-2026 .
- Dostawa sprzętu ratowniczego, oświetleniowego oraz węży pożarniczych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Grabówka w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: Baterie ołowiowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





