eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrozyZakup i dostawa zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności cywilnej w ramach zadania "Uzupełnienie zapasów magazynowych OLiOC Gminy Mrozy" z Programu OLiOC na 2025-2026 .



Ogłoszenie z dnia 2025-10-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności cywilnej w ramach zadania „Uzupełnienie zapasów magazynowych OLiOC Gminy Mrozy” z Programu OLiOC na 2025-2026 .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 35

1.5.2.) Miejscowość: Mrozy

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mrozy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrozy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności cywilnej w ramach zadania „Uzupełnienie zapasów magazynowych OLiOC Gminy Mrozy” z Programu OLiOC na 2025-2026 .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f29884c-fc6f-4e19-be3b-4e8ca4e47ccd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012207/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup i dostawa zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności cywilnej w ramach zadania „Uzupełnienie zapasów OLiOC Gminy Mrozy” z Programu OLiOC na lata 2025-2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f29884c-fc6f-4e19-be3b-4e8ca4e47ccd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f29884c-fc6f-4e19-be3b-4e8ca4e47ccd
11.16. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@mrozy.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
11.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
11.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Panią Monikę Zawisza, tel. 025 7574190, email: przetargi@mrozy.pl,
Panią Karolinę Grązka, tel. 025 7574190, email: przetargi@mrozy.pl
11.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
11.5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
11.6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
11.7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
11.8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
11.9. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
11.10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
c.d.n. w informacjach dodatkowych

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu, dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Zakup i dostawa zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności cywilnej w ramach zadania „Uzupełnienie zapasów magazynowych OLiOC Gminy Mrozy” z Programu OLiOC na lata 2025-2026 prowadzonym w trybie podstawowym,
1) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
2) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność,
3) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
4) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
5) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.10.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa fabrycznie nowych wolnych od wad agregatów prądotwórczych – 2 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31120000-3 - Generatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Nazwa kryterium
Cena 60%
Termin dostawy 40%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

17.3. Punkty za kryterium „Termin dostawy” zostaną przyznane wg. poniższej tabeli:
17.3.1. Dla części 1 zamówienia

Deklarowany termin dostawy Ilość punktów (PT)
do 19.12.2025r. 0 pkt
do 15.12.2025r. 20 pkt
do 10.12.2025r. 40 pkt

W celu przyznania punktów w powyższym kryterium Zamawiający rozpatrywać będzie informacje podane przez Wykonawcę w formularzu oferty. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym żadnej informacji w ramach kryterium „termin dostawy", Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje termin dostawy do 19.12.2025 r. i przyzna w tym zakresie Wykonawcy 0 punktów. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym termin dostawy krótszy niż 10.12.2025 r., to Wykonawca otrzyma i tak maksymalną liczbę punktów, czyli 40 punktów, a do umowy zostanie wpisany termin dostawy zadeklarowany przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym termin dostawy dłuższy niż do 19.12.2025 r, to oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ. Zamawiający określił termin dostawy datą z uwagi na pilną potrzebę realizacji przedmiotowego zadania i rozliczenia zadania do końca 2025 r. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin dostawy to 19.12.2025r. Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 40 pkt, zaś waga tego kryterium wynosi 40% oceny.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
Przyznana ilość punktów = PC + PT

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa fabrycznie nowego drona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35613100-5 - Bezzałogowe bojowe statki powietrzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Nazwa kryterium
Cena 60%
Termin dostawy 40%

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.


17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

17.3. Punkty za kryterium „Termin dostawy” zostaną przyznane wg. poniższej tabeli:
17.3.1. Dla części 2 zamówienia

Deklarowany termin dostawy Ilość punktów (PT)
do 19.12.2025r. 0 pkt
do 15.12.2025r. 20 pkt
do 10.12.2025r. 40 pkt

W celu przyznania punktów w powyższym kryterium Zamawiający rozpatrywać będzie informacje podane przez Wykonawcę w formularzu oferty. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym żadnej informacji w ramach kryterium „termin dostawy", Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje termin dostawy do 19.12.2025 r. i przyzna w tym zakresie Wykonawcy 0 punktów. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym termin dostawy krótszy niż 10.12.2025 r., to Wykonawca otrzyma i tak maksymalną liczbę punktów, czyli 40 punktów, a do umowy zostanie wpisany termin dostawy zadeklarowany przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym termin dostawy dłuższy niż do 19.12.2025 r, to oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ. Zamawiający określił termin dostawy datą z uwagi na pilną potrzebę realizacji przedmiotowego zadania i rozliczenia zadania do końca 2025 r. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin dostawy to 19.12.2025r. Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 40 pkt, zaś waga tego kryterium wynosi 40% oceny.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
Przyznana ilość punktów = PC + PT

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu kwatermistrzowskiego:
- Łóżko polowe – 50 szt.
- Śpiwór – 50 szt.
- Poduszka – 50 szt.
- Koc wojskowy gramatura 600 – 50 szt
- Stół składany + ławki – 15 szt.
- Latarka szperacz – 10 szt.
- Szpadel ostry metalowy – 30 szt.
- Lina asekuracyjna – 2 szt.
- Megafon – 5 szt.
- Plandeka 10mx10m mrozoodporna, wzmacniany – 20 szt.
- Zbiornik polietylenowy do wody pitnej – 6 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39522520-8 - Łóżka polowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39522540-4 - Śpiwory

39516120-9 - Poduszki

39511100-8 - Koce

39121200-8 - Stoły

39113600-3 - Ławki

31521320-3 - Latarki

44511110-9 - Szpadle

32343200-1 - Megafony

30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nazwa kryterium
Cena 60%
Termin dostawy 40%

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

17.3. Punkty za kryterium „Termin dostawy” zostaną przyznane wg. poniższej tabeli:
Deklarowany termin dostawy Ilość punktów (PT)
do 12.12.2025r. 0 pkt
do 10.12.2025r. 20 pkt
do 08.12.2025r. 40 pkt

W celu przyznania punktów w powyższym kryterium Zamawiający rozpatrywać będzie informacje podane przez Wykonawcę w formularzu oferty. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym żadnej informacji w ramach kryterium „termin dostawy", Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje termin dostawy do 12.12.2025 r. i przyzna w tym zakresie Wykonawcy 0 punktów. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym termin dostawy krótszy niż 08.12.2025 r., to Wykonawca otrzyma i tak maksymalną liczbę punktów, czyli 40 punktów, a do umowy zostanie wpisany termin dostawy zadeklarowany przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym termin dostawy dłuższy niż do 12.12.2025 r, to oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ. Zamawiający określił termin dostawy datą z uwagi na pilną potrzebę realizacji przedmiotowego zadania i rozliczenia zadania do końca 2025 r. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin dostawy to 12.12.2025r. Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 40 pkt, zaś waga tego kryterium wynosi 40% oceny.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
Przyznana ilość punktów = PC + PT

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa fabrycznie nowego wolnego od wad sprzętu elektronicznego:
- Najaśnica – 3 szt.
- Rozdzielnica – 1 szt.
- Przedłużacz 200 m siłowy 360 – 1 szt.
- Lampa oświetleniowa powerbank na dynamo – 10 szt.
- Myjka ciśnieniowa – 1 szt.
- Przedłużacz na bębnie 20 m – 10 szt.
- Osuszacze powietrza - 5 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31521330-6 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory

31213100-3 - Rozdzielnie

31224810-3 - Przedłużacze

31521300-7 - Przenośne lampy elektryczne

42924730-5 - Aparatura do czyszczenia przy pomocy wody pod ciśnieniem

39721320-1 - Osuszacze powietrza

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nazwa kryterium
Cena 60%
Termin dostawy 40%

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

17.3. Punkty za kryterium „Termin dostawy” zostaną przyznane wg. poniższej tabeli:
Deklarowany termin dostawy Ilość punktów (PT)
do 12.12.2025r. 0 pkt
do 10.12.2025r. 20 pkt
do 08.12.2025r. 40 pkt

W celu przyznania punktów w powyższym kryterium Zamawiający rozpatrywać będzie informacje podane przez Wykonawcę w formularzu oferty. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym żadnej informacji w ramach kryterium „termin dostawy", Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje termin dostawy do 12.12.2025 r. i przyzna w tym zakresie Wykonawcy 0 punktów. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym termin dostawy krótszy niż 08.12.2025 r., to Wykonawca otrzyma i tak maksymalną liczbę punktów, czyli 40 punktów, a do umowy zostanie wpisany termin dostawy zadeklarowany przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym termin dostawy dłuższy niż do 12.12.2025 r, to oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ. Zamawiający określił termin dostawy datą z uwagi na pilną potrzebę realizacji przedmiotowego zadania i rozliczenia zadania do końca 2025 r. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin dostawy to 12.12.2025r. Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 40 pkt, zaś waga tego kryterium wynosi 40% oceny.

17.4. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
Przyznana ilość punktów = PC + PT

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu ratowniczego:
- Wąż W-75 – 13 szt.
- Defibrylator – 1 szt.
- Ubranie specjalne SX4 3-częściowe – 7 szt.
- Zestaw ratownictwa PSP R1 – 2 szt.
- Pilarka ratownicza - 1 szt.
- Piła do betonu i stali - 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44165100-5 - Węże

33182100-0 - Defibrylatory

18410000-6 - Odzież specjalna

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

43812000-8 - Piły

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Nazwa kryterium
Cena 60%
Termin dostawy 40%

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

17.3. Punkty za kryterium „Termin dostawy” zostaną przyznane wg. poniższej tabeli:
Deklarowany termin dostawy Ilość punktów (PT)
do 12.12.2025r. 0 pkt
do 10.12.2025r. 20 pkt
do 08.12.2025r. 40 pkt

W celu przyznania punktów w powyższym kryterium Zamawiający rozpatrywać będzie informacje podane przez Wykonawcę w formularzu oferty. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym żadnej informacji w ramach kryterium „termin dostawy", Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje termin dostawy do 12.12.2025 r. i przyzna w tym zakresie Wykonawcy 0 punktów. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym termin dostawy krótszy niż 08.12.2025 r., to Wykonawca otrzyma i tak maksymalną liczbę punktów, czyli 40 punktów, a do umowy zostanie wpisany termin dostawy zadeklarowany przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym termin dostawy dłuższy niż do 12.12.2025 r, to oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ. Zamawiający określił termin dostawy datą z uwagi na pilną potrzebę realizacji przedmiotowego zadania i rozliczenia zadania do końca 2025 r. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin dostawy to 12.12.2025r. Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 40 pkt, zaś waga tego kryterium wynosi 40% oceny.

17.4. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
Przyznana ilość punktów = PC + PT

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie
to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

20.2 Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.
1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.
2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:
1) zmianie wynagrodzenia umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie, ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie;
2) obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów Umowy, dla których została ona zawarta,
3) w przypadku zaistnienia innej istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy bez dokonania jej zmian nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w na etapie zawierania Umowy,
4) zaistnieje potrzeba zmiany dokonana na podstawie uzgodnionych możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w opisie,
5) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:
a) zaistnienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć. Maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w świadczeniu dostawy. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań;
b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f29884c-fc6f-4e19-be3b-4e8ca4e47ccd

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d. wymagań technicznych i organizacyjnych
11.11. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11.12. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
11.13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
11.14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia,
a mianowicie:
11.14.1. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
- zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przeglądarka Chrome 61 lub nowa
11.14.2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL,
obsługi Java Script, oraz cookies;
11.14.3. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się
o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
11.15. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11.16. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@mrozy.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
11.17. Przy porozumiewaniu się w ramach niniejszego postępowania Wykonawcy powinni posługiwać się znakiem postępowania: IGK.271.10.2025.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.